[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

  1. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me heeft gister ook de ntsc versie binnegekregen. Heb hem ongeveer 3 uurtjes gespeeld, maar weet nog niet echt wat ik er van moet vinden. Volgens mij moet je echt een gamecube controller hebben om hem goed te spelen. En nu is het nog veel buttendashen en weining skills. Hopelijk zit er genoeg diepgang in, maar zo de reviews te lezen zit dat wel goed. Eerst maar een gamecube controller kopen.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Dat is altijd zo met Smash Bros. Makkelijk te spelen, moeilijk te masteren.
     
  3. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Lijkt me trouwens echt super om dit online tegenelkaar te doen.
    Najah ben bang dat ik tot de EU release moet wachten :mad:
     
  4. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ikke :p, als ik mijn vierkante doos instel met de wii op 60hz is het minder mooi beeld (minder kleur en minder scherp) dan 50hz, dus zal dat wel niet ondersteunen :+.

    Maar ziet er echt gelikt uit op je screens :D!
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Ik denk dat voorlopig Ike mn Main Character gaat worden (Fire Emblem), wat heeft die gast brute aanvallen! :eek:
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    In wat voor een opzicht is dit spel nou beter/anders dan een Soul Calibur? Of de nieuwe streetfighter etc?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Deze game is met multiplayer vele malen leuker en cooler. Je kan het in geen verre velden vergelijken met die twee games. Zie het als een fighter gecombineerd met een partygame
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    in welk op zicht? Wat maakt de mp bijzonder (gewoon nieuwsgierig)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Het is moeilijk uit te leggen, ga het spelen met een aantal vrienden en je bent hooked.

    Er komt veel meer bij kijken dan skills, zo droppen er om de zoveel tijd rare items met pokeballs, lightsabers etc die men kan gebruiken. Daarnaast zijn er veel coole aanvallen. De omgevingen veranderen daarnaast ook vaak (niet alle), dus je moet ten alle tijde alert zijn. Maar het belangrijkste element is de dosis fun die het met zich meebrengt!
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Elkaar van de platformen afslaan, met een krat bier naast de bank, dat is gewoon geniaal.

    Trouwens Modder-Eter is de game ook te spelen met de classic controller?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    -Wiimote
    -Wiimote + Nunchuk
    -Classic Controller
    -Gamecube Controller

    Allemaal mogelijk.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar zover ik begrepen had was de wiimote alleen niet te doen?
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    wel aardig, maar je moet de de vierpuntsdruktoets zowel lopen als springen. Ik hou er meer van om te springen met een aparte knop. Daarnaast zit B niet helemaal lekker als de de controller gekanteld is.
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik wil echt meteen een Wii. Zoals hiervoor werd gezegd, krat bier en SSBB, en straks ook nog Mario Kart erbij = _O_
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is idd geweldig :D
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Weer ff een tijdje gespeeld en de game is erg erg cool. Het is Melee, maar dan gewoon nog in het verlengde. Iets betere graphics, meer characters, meer moves, meer stages, coolere stages, een veel en veel betere adventure mode met tussenfilmpjes. De nieuwe characters die ik tot nu toe gespeeld heb zijn erg cool. Ike is nog steeds mn favoriet, maar Pit is ook erg goed om mee te spelen. Hij is snel en heeft een paar leuke moves. Ike daarentegen heeft een aantal erg krachtige moves waarvan er 1 ook nog spectaculair uitziet.

    Er zijn heel veel extra's te unlocken en je kunt ook in het extra's grid scherm zien wat je moet doen om de naastgelegen hokjes te halen:

    [​IMG]

    Je ziet dan ook gelijk wat voor item je kan halen door bijvoorbeeld een icoontje van een level or cd of nes cartridge.

    Qua gameplay is er niet heel erg veel veranderd, het is meer van hetzelfde met wat extra toevoegingen, zoals de speciale smashes en nieuwe items. Maar dit is natuurlijk niet erg, want de gameplay was al zo geweldig in de vorige delen. De grootste verandering op gameplay gebied is toch wel de toevoeging van de onlinemodus. Ik heb het nog niet echt goed uitgeprobeerd, maar het is op zich heel makkelijk te doen. Je kan kiezen of je tegen vrienden of tegen onbekenden speelt. Kies je het laatste, dan kan je je character en een level dat jij wilt spelen kiezen terwijl er wordt gezocht naar andere spelers. Dit duurt fftjes, maar dat maakt niet uit, want ondertussen kan je met je character tegen de welbekende bokszak slaan en schoppen. Erg goede toevoeging voor tijdens het wachten _O_
     
  17. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ohw ja hoor maak me nog maar jaloerser, ik wil de game nou al hebben. Hij is gewoon weer ouderwets geweldig.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Al met Snake gespeeld ? Of moet je die nog unlocken :)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.584
    Leuk Bevonden:
    8.682
    Die moet je nog unlocken. Dit is de standaard lineup:

    [​IMG]
     
  20. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    je kan wel gelijk beginnen met heel wat nieuwere die net zijn geintroduceerd. Ik dacht dat je ze eerst allemaal moest unlocken in de loop van de game.
     

Deel Deze Pagina