Full Spectrum Warriors Ten Hammers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Badgast70, 6 mrt 2008.

1. Badgast70

Badgast70 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Allemaal,

Onlangs met veel plezier het eerste deel van FSW gespeeld en daarna dus snel deel 2 (Ten Hammers) aangeschaft.

In deel 1 kwam je regelmatig, per missie, op punten terecht waar je je voortgang kon saven.

In deel 2 kom ik deze punten echter niet tegen en ik begin er inmiddels van te balen om dezelfde missie steeds van het begin af aan te moeten beginnen.

Is er binnen deel 2 (Ten Hammers) een mogelijkheid om tijdens een missie te saven of iets dergelijks?

Alvast bedankt voor jullie reactie's.

M.v.g.

Jeffrey

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Welkom op het forum!
    Echt helpen ga ik je hiermee niet kunnen maar als ik het me goed herinner waren er ook save points net zoals bij het eerste deel, en die waren inderdaad niet echt overvloedig aanwezig. Geen save functie wanneer je het zelf wil dus.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  3. Badgast70

Badgast70 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Dial,

Bedankt voor je reactie maar ik vrees toch dat je geheugen je een beetje in de steek laat :)

Ik kom zo goed als door de hele 1ste missie heen maar kom geen enkel safe-punt tegen zoals in FSW1.

In FSW1 werd je er ook op gewezen dat je de mogelijkheid had om te saven, gebeurd in FSW2 helemaal niet.

Heb wel de handleiding, maar die is helaas in het Frans. En Frans kent mij wel maar ik kan geen Frans :)

Thanx anyway

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ai, ik vreesde al zoiets want is echt een heel lange tijd geleden dat ik dat spel nog gespeeld heb, en misschien verwar ik het zelfs met het eerste spel. Het enige wat ik kan bedenken is misschien een walkthrough doorlezen in de hoop dat daar de save points in vermeld worden.
    Op gameFAQs is er blijkbaar maar een walkthrough van Full Spectrum Warrior: Ten Hammers te vinden, hier is alvast de link ernaartoe.

5. Badgast70

Badgast70 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx Again DiaL,

Deze walkthrough had ik al even snel doorgenomen, maar helaas, ook hier wordt nergens gesproken over Save-points of iets gelijknamigs.

Je moet kennelijk de hele missie in 1 keer door, zonder meer dan 2 man te laten sneuvelen. Op zich is dit wel een uitdaging maar het gaat knap irriteren om steeds, helemaal, van voor af aan te moeten beginnen.

Iemand anders nog info? Ik weet dat het een oudere game is, maar ik ben toch niet de enige die het gespeeld heeft? :)

6. Badgast70

Badgast70 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed, ik ben eruit hoor, en zal m'n eigen stommiteit maar ff uitleggen.

Bij het starten kun je de moeilijkheidsgraad kiezen: Sergeant, Sergeant-Major of Authentic.

Ik was dus in de veronderstelling dat Authentic het makkelijkst was, maar ja, autentiek zegt het al: levensecht. Dus: GEEN saving points...dood=dood.

Nu in mode Sergeant zijn er regelmatig saving-points :)

Deel Deze Pagina