[XOne] Fout tijdens downloadden

Discussie in 'Games' gestart door Demersion, 16 mrt 2008.

  1. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi iedereen, :+

    Kheb een soort van probleem, een nogal irritant probleem eigenlijk. Heel vaak als ik wil downloaden, komt de download tot ongeveer 55%, en daarna kapt t, en krijg ik een error.


    Heb 't echt heel vaak. Kan sommige demos erdoor ook niet downloaden, nogal irritant. En nu lukt t dus niet om extra content te downloaden. Het vage is dat het bij sommige dingen wel lukt, en bij andere niet. Zo lukte het wel om de Turok Demo binnen te halen, en de extra maps voor Halo 3, maar het lukte niet om de The Club Demo binnen te halen, en ook niet de extra content voor crackdown.

    Me xbox zit in een DMZ (heet dat zo?), dus NAT, router, ports en dat soort ongein zou er in principe geen invloed op moeten hebben.

    Iemand enig idee waardoor ik die dingen niet kan downen? En hoe ik dit fix? Google levert vrij weinig op, en met search vind ik 't ook niet. Vind verder ook geen info over die specifieke status code...

    Ontzettend bedankt,

    Dem.~
     
  2. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    mss een heel wilde gok, maar heb je nog genoeg plaats over op je harde schijf?
     
  3. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, meer dan genoeg. Heb ongeveer 8gieg nu... En die crackdown content bijvoorbeeld wil maar niet verder komen dan 55% :mad:
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  4. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    probeer anders eens je cache te legen op je schijf.

    ga naar je memory tab en druk op "Y" dan doe je "X,X,LB,RB,X,X"

    je zal dan hoogstwaarschijnlijk alle updates voor live terug moeten afhalen maar het is het proberen waart, anders zou ik het niet weten.
     
  5. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet je bellen naar m$
     

Deel Deze Pagina