[Centraal] Panzer Dragoon Orta

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 6 feb 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op verzoek: Een centraal topic over Panzer Dragoon Orta.

Ik heb zelf even geen tijd om het eea te plaatsen over dit spel, daarvoor kan je het best Vincents preview lezen.

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er nou eigenlijk multiplayer in? deathmatch, co-op of iets dergelijks?!

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geen multiplayer, daarom koopik hem duz ook niet... :)

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eej clawviper, ik had net nog met jouw gesproken :p

5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
  6. Keeper

Keeper Obi-Jan

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel zuigt volgens mij echt wel
    een soort alien attack, maar dan in het 3d

7. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    spel is een absolute topper, heb hem reeds kunnen spelen en ik zou er niet van verbazen als ie genomineerd wordt later voor beste game van 2003...

8. Xstyle

Xstyle Guest

Halo2 komt ook in 2003 uit, dus balen voor Panzer Dragoon

9. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Halo 2 toch nog niet gespeeld, maybe wordt dat wel een grote tegenvaller net als MGS2 dat was....

Ow, en Keeper..... PLay the demo, dan zie je vanzelf dat deze game niet sucked.

10. Xstyle

Xstyle Guest

Halo2 een grote tegenvaller?????????????????????
    Hoe lang heb je onder die steen gelegen???

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan de hoes te zien zit er geen xb live optie bij..
    wordt het dan niet erg eenzijdig, met die vaste route (lees: rails) :eek:

12. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeg MAYBE... Dat jullie dat maybe niet in kunnen of willen zien kan ik ook niks aan doen.

Het zou gewoon KUNNEN dat Halo 2 tegenvalt. En PDO is gewoon een mooie game, moet je nier over oordelen als je hem nog niet gespeeld hebt zoals Keeper deed.

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan :) maar het gaat hier niet over Halo 2 he..

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    kwenie of het een fraaie game is, multiplayer is wel een zware eis die ik stel aan een game, moet je met een flinke game komen om daar onderuit te komen (splinter cell). het lijkt me wel leuk, kweet alleen niet zeker of ik het koop, twijfel nog

15. masterape

masterape Guest

Mmm dit owrdt wel een aardige game denk ik vult goed de tijd op wat het is een goed concept. Op een draakje vliegen en schieten maar ben je voor je het weet weer paar uur verder. Wouter al heb je hulp nodig voor de centrale topics I'm your man!

16. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    neem me maar op mijn woord, maar ik vrees dat dit dé meest onderschatte game gaat worden van 2003 (mensen met enige gamehistorie die verder reikt dan de psx, weten dat de PD saga gewoon fenomenaal is en om van te smullen...)

17. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat weet ik dus niet. Het liefste zou ik een demo spelen. Bij welk nummer van OXM zit er een?

18. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt zeker een van mijn volgende aankopen, de sfeer, de muziek, de beelden, als lijkt gewoon te kloppen.

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, ik ben het met Mc Nappy eens, dit wordt echt een brilliante game...Maar hoeveel mensen zullen dit inzien?
    Ik ga hem iig kopen, maar wie volgt het voorbeeld?
    Ik vind het BTW erg jammer dat ik de kans niet echt heb om Panzer dragoon saga te spelen, hij is echt enorm duur...
    180 euro en duurder...
    Iig kan ik nog de orginele panzer dragoons weer eens spelen om te oefenen.

20. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    wouter, je vond het niet interessant om een spel binnen 3 uur uit te spelen en het vervolgens nog een x te moeten doen op een hoger niveau? jou houdt niet van replay? van spellen die het geld echt waard zijn? misschien krijg je je spellen gratis via xbw en heb je daarom nooit langer als een week zin in een game... Dit is een spel dat je 20 x moet uitspelen om hem daadwerkelijk echt uigespeeld moet hebben... Ik denk dat ik je ergens wel begrijp hoor... ik begin zelf ook niet met easy, maar met normal... dan duurt het ff wat langer voordat ik alles heb gezien... maar toch blijft dit spel leuk, ook al heb je hem uitgespeeld... ZO véél Xtra's... ik ben eindelijk eens echt trots op mijn xbox (dat was ik Cker niet na Splinter Cell -- hoop vertoon van de Xpower, maar weinig spelvreugd), nu wachten op Knights o t O R en Halo 2... het grootste deel van alle games die verder uitgaan komen het komende half jaar zal wel weer grote bagger worden!!!

Deel Deze Pagina