Amerikaanse spellen kan je NIET op je xbox afspelen nee.. Hoeveel threads ga je hier nog over openen? :{
www.dvdcrave.com ( met credit card ) www.gcshop.nl ( zonder ) Er zijn er nog wel een paar maar deze zijn zeker vertrouwbaar en goedkoop.
ja deze ken ik inderdaad al, maar ben gewoon benieuwd of er nog goedkopere zijn en waar ze de nieuwste spellen hebben. Zit echt met smart op Brute Force te wachten, ik weet, mag eigenlijk niet zeggen maar dan zou je toch bijna aan ombouwen gaan denken
Brute Force komt eerder in Europa uit dan in US hoor.. Als je spellen wilt importeren uit andere landen is dat zowiezo al duurder door hoge verzendkosten En denk er wel aan dat je dan niet op xbox live kan he
Dat is ook de reden waarom ik het niet doe. Maargoed, die www.dvdcrave.com is geloof ik wel redelijk snel en betrouwbaar he, ga ik daar maar eens wat bestellen
Vergeet play.com niet. De wat oudere en wellicht minder leuke games kunnen daar bijzonder goedkoop zijn.. rallisport challenge voor 19 euro bijvoorbeeld. m-X
Ik neem aan van wel. Probeer in ieder geval geen spel uit Duitsland te spelen of te kopen. Die werken wel...maar Masterchief in het duits horen praten is toch echt niet prettig kan ik je vertellen. (En nee...ik heb het zelf niet gehad, maar een kennis van mij). Die duitsers doen er echt alles aan om dingen na te synchroniseren.
Dat van die Duitse games is echt onzin, het merendeel van mijn games komt uit Duitsland, en aangezien veel games een keuze menu hebben voor een andere taal, is dat ook makkelijk opgelost, alleen titels waar veel bij gepraat word is het ff opletten voor de rest heb ik nog nooit een game in de het Duits gehad
Daar zeg je me wat..........misschien ligt het daaraan dat ik Halo maar niks vind.... (Kut goedkope spellen in Duitsland ook )
Deze games doen het gewoon prima op je box. Het gaat er in hoofdlijnen om dat het een PAL-versie betreft, en dat zijn ze. Op de play.com site heb je de standaard aanbiedingen, bijvoorbeeld chase en reign of fire. Maar wanneer je op de site naar xboxhome gaat, dan kun je gewoon op alfabet zoeken en daar staan soms best leuke games bij. Soms staat er btw sold out bij, die komen meestal niet meer. Maar bij de melding out of stock, dan moet je ff een mailtje sturen want dan komt de game snel. update: Ook de game amped kost hier 12,99 pond, dat is dus iets van 19 euro meen ik. De pond is voor zover bij mij bekend ongeveer 1,51 euro waard Azurik kost hier 9,99 pond en oddworld muchie 12,99 pondjes, obi wan 15,99 pond. enzovoort enzovoort. go figure it out yourself. Ik had rallisport challenge binnen 10 dagen in huis en volgens mij kan het sneller want deze game was toen ff niet op voorraad. ohja, klein detail.. je betaald wel met cc (of niet voor sommigen)