Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het probleem niet. Ze hebben de difficulty levels andere namen gegeven, dat wil toch niet zeggen dat het makkelijker wordt? Als ik mijn Duitse Herder poepie noem, wil dat toch ook niet zeggen dat het ineens een schoothondje wordt.......

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nee je begrijpt me totaal niet. Ik had het over de difficulty setting in GRAW(2). En aangezien die game helemaal niet echt moeilijk is...was ik even bang dat hetzelfde zou gaan gebeuren met V2. Maar V2 krijgt dat achteraf niet eens, dus niks aan de hand.

Ik zou gewoon balen als de A.I. naar beneden gehaald zou zijn,omdat misschien sommigen het soms te moeilijk vonden ofzo..heb het vaker met games zien gebeuren en was gewoon even bang dat dit met Vegas ging gebeuren.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat voor 'n difficulty settings had je dan in GRAW?

4. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ah, op die manier. Ik dacht al, waar maken ze zich druk om :). GRAW 2 singleplayer is idd niet erg moeilijk. Dit komt natuurlijk ook door de grote open ruimtes.

@hierboven: je hebt Low Risk, Guarded Risk en Elevated Risk. Ik wil niet zeggen dat de AI slecht is (ze zoeken dekking en komen omhoog om te schieten, gaan liggen, nemen je onder vuur, gooien granaten) maar in GRAW heb je grote open ruimtes dus veel mogelijkheden tot flanken, granaten.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou wat me ook echt opvalt in GRAW(2) tijdens het schieten vond ik dat....hoever je ook van een terrorist vandaan stond...je richtte met je vizier op hem of zelfs naast hem...1 schot, boem dood. In Vegas is dit echt niet zo...van een bepaalde afstand raak je je vijand echt niet zomaar in één klap.
    Kweet niet, De GRAW games zijn tof....maar gewoon te makkelijk,ik denk niet eens persé omdat je open grote ruimtes hebt....tenminste, dat niet alleen.

6. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ha ha @ jou.

7. rawdiee

rawdiee New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen de game hebben laat het dan even weten dan ga ik hem ook meteen halen hehe:)

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand uit mijn clan zat gisteren al te spelen, hij had hem besteld via play-asia :eek:

9. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Er zaten gisteren al diverse mensen uit me list RB6V2 al te spelen.....zal wel niet uit de winkel komen;)

Nog een paar daagjes wachten lukt vast wel:)

10. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had er ook al een paar die dat speelde :) das wel een voordeel als je het niet uit de winkel hoeft te halen :)

11. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0

Met het risico dat MS je een ban geeft, koop ik hem wel gewoon.

Die trailer met die silencers is echt heel cool. Heb echt zin in om die kamertjes te clearen met flash en frags. Wat me wel opviel is dat er weer een hoop terroristen tegelijk op je af komen rennen, dit zouden ze toch aanpassen :confused:

@ RB6V2 owners - nog steeds spawns van terroristen achter je (terwijl je de kamer net geclaered heb)??

12. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik heb hem ook maar net besteld bij www.12game.com voor 53 euro:) omdat condemned 2 was uitgesteld;)

13. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb maandagochtend e-mail ontvangen van dvdcrave.com dat Rainbow six 2 onderweg is naar mjn deurmat! :thumbs:

Ben blij dat ik via Australie een PAL versie krijg, zie op playasia nog niet staan dat hij regiovrij is.

Ah weer lekker T hunten dit weekend!

14. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik gok woensdag-donderdag dat hij er gaat zijn.Maar ik hoop vroeger

15. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al de media markt gebeld?\o/

hmm nog een beetje vroeg btw.|:-

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  16. HuntingDennis

HuntingDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gaat pas open om 10u toch?

Denk toch niet dat hij eerder dan morgen er is. Waarom krijgen yanks het spel toch altijd eerder ? :'-(

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ga rond half12 hier de stad in en alle winkels afspeuren. Futurezone krijgt meestal rond 3 uur hun spul binnen dus daar wordt het nog even op wachten.

18. Mythe gard

Mythe gard Guest

cool buddha, tviel me ook op sommige }:]:)

19. Mythe gard

Mythe gard Guest

Yep bekend probleem, moest nog 2 poppetjes afmaken, ik respawnde en jawel deze stond achter mij.

20. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    corrupt land he O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina