Bully Scholarship Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 20 jul 2007.

  1. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je bij engels 1 eigenlijk alle woorden raden of een paar?
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2008
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Das wel een grappige vraag:9 Je hoeft ze niet perse allemaal.
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus man. Ik zou ff bij Nederlands I beginnen!
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Haha:9 Die vind ik echt goed:9
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Is er al patch nieuws? Ik wil graag verder met deze game, maar zonder patch vertik ik het |:-.
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ja indeed, de patch kan mij niet snel genoeg komen...
     
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Voor mij mag ie ook snel komen.. Loopt echt om de zoveel minuten vast, niet te doen man, zo kom je echt niet in het verhaal en toch is het echt wel een leuk spel!
     
  8. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die hem al uithebben gespeeld
    als je de story mode uit heb gespeeld, kan je dan nog die grafstenen ergens kapot maken?

    //edit laatmaar heb het al gevonden :)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2008
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ook mijn eerste vastloper gehad. Na 11 uur ofzo?
     
  10. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag binnen, Is zeker een verslafend spel. Vind de lessen echt lijp maar Engels is wel irritant. Ik wist geen eens het woord bij les 1. Kan iemand mij die vertellen?
     
  11. Buccket

    Buccket Guest

    Ik ken iemand die je heel goed kan helpen. Niet doorvertellen, anders gaat iedereen hem lastigvallen.








    www.google.nl
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    English Class 1 -- Create 7 words from the letters "ELMOLW". Here are some (game legal) words to use for this puzzle: Ell, Elm, Low, Mel, Mew, Mol, Mow, Ole, Owe, Owl, Lowe, Meow, Mewl, Mole, Moll, Well, Mellow.

    English Class 2 -- Create 14 words from the letters "THFSGI". Here are some (game legal) words to use for this puzzle: Fig, Fit, His, Hit, Its, Sit, Figs, Fish, Fist, Fits, Gift, Gist, Hits, Sift, Sigh, This, Fight, Gifts, Shift, Sight, Fights.

    English Class 3 -- Create 15 words from the letters "ELISSM". Here are some (game legal) words to use for this puzzle: Elm, Ism, Lei, Lie, Mil, Elms, Isle, Isms, Leis, Less, Lies, Lime, Mess, Mile, Mils, Miss, Semi, Sims, Slim, Isles, Limes, Miles, Seism, Semis, Slime, Slims, Smile, Slimes, Smiles.

    English Class 4 -- Create 19 words from the letters "RAOCYN". Here are some (game legal) words to use for this puzzle: Any, Arc, Can, Car, Cay, Con, Coy, Cry, Nay, Nor, Oar, Ran, Ray, Roc, Yon, Corn, Cory, Cyan, Narc, Racy, Roan, Yarn, Acorn, Corny, Crony, Rayon, Crayon.

    English Class 5 -- Create 22 words from the letters "DGRAGE". Here are some (game legal) words to use for this puzzle: Age, Are, Dag, Ear, Egg, Era, Erg, Gad, Gag, Rag, Red, Aged, Dare, Dear, Drag, Dreg, Egad, Gage, Gear, Grad, Rage, Read, Agger, Grade, Raged, Dagger, Ragged
    Engelse Class antwoorden.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2008
  13. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien handig om dat in een verborgen text te doen, voor mensen die het zelf willen doen? :)

    Maargoed, ik zit nu al op 16%, gaat best goed en vind zeer veel afwisseling in het spel zitten, bijna elke missie vind ik leuk om te doen. Heb net zo´n missie gedaan dat je zo´n meisje van de props een kaartje voor de bioscoop moet laten kopen door de rest weg te jagen. En daarna was er een missie dat je met haar kon daten, dat was ook echt leuk. Gezellig naar de kermis!

    Wat en vet spel!
     
  14. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met die TeddyBeer was lachen ja. O-)
    Heerlijke game trouwens. Heb 'm nu al een week en zit nog maar op 15%. Deze game wil ik niet rushen. Heb ik eigelijk wel bij al mijn games...
     
  15. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Worden de verschillende lessen random aangeboden of is het afhankelijk van bij welke chapter je bent?
    Ik zit nog in chapter 1, maar heb alleen nog maar engels, scheikunde, biologie, muziek en kunst en gym gehad.

    En kun je, als je alle missies hebt gehaald, vrij door de verschillende gebieden gaan(om bijvoorbeeld pas na de missies alle collectibles verzamelen)?
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    yup :)
     
  17. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik heb bully nu voor de x360. maar ik ga hem ruilen niet omdat hij niet vet is maar omdat je het spel zo snel uitgespeeld hebt ik heb het al voor 91,77 uitgespeeld en heb 830 achievement points. ik denk dat het zeker een aanrader is deze game maar ik ben er klaar mee en ga het ruilen voor rainbow six vegas 2
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    snel uitspelen hang van u eigen af.je kan vrij rond lopen enzo.als je missie achter missie speelt zal die wel snel uit zijn.Ik ben nu 20 procent en heb 9uur gespeelt
     
  19. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil die achievement halen van kiss 20 gents maar hoe moet dat??
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    ©Xbox360achievements.org
     

Deel Deze Pagina