1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione / APEX - Infogrames - Milestone

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 25 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Gerbio: raar had volgens mij gelezen dat je wel je eigen muziek er in kon zetten en dat het daarom meeviel :)
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    w00ps sorry. Ben een beetje in de war 8) Je kan wél eigen muziek gebruiken idd. Smart Thinking.
     
  3. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem niet slecht, RE, zeker niet, maar sorry, ik vind Sega GT 2002 stukken mooier en leuker. Natuurlijk is SGT2K2 meer sim en dit meer arcade. Dus of je het leuk vind of niet zal van je smaak afhangen. Maar in de graphics vind ik heus niet de bijna-perfectie die ik in PGR en SGT2K2 vond, en het geluid valt tegen. Maar de Dream-mode ziet er goed uit :)
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Het geluid maakt niet zo uit.. ik voeg gewoon me eigen soundtracks toe :)
     
  5. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, kwa graphics kan ik het me bijna niet voorstellen dat je SEGA GT 2k2 beter vond, maja :{

    Ik ga dit spel toch ophalen.....waarom?
    Omdat ik gewoon een goeie arcade racer wil hebben, die grafisch goed is (PGR vond ik nogal eentonige omgevingen).
    Dus gewoon een racer die een lange replay waarde heeft en gewoon fun om te spelen is.
    Anyway, als ik het spel heb zal ik mijn mening wel ff posten.
     
  6. masterape

    masterape Guest

    Nog ff erbij wat ik heb gelezen erg moeilijk. Dus sterke AI
     
  7. Dennis-XXX

    Dennis-XXX Guest

    beste racespel ooit!
    dit moet je echt jezien hebben
    besturing is heel lekker btw
     
  8. masterape

    masterape Guest

    En hoe vind jij de AI, is ie te makkelijk of moeilijk of ligt het er tussen in?
     
  9. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    gcshop heeft een x aantal zendingen de deur uit, maar door het goede succes van de actie ( vele aanvragen)worden morgen de anderen verzonden dus kan een dagje langer duren GRRRRRR, mij status is ongeweizigt dus ik zal wel een dagje langer moeten w88 ( what else is new ), ik heb het de 25 besteld.
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    De game heeft een vrij vreemde AI als ik het zeggen mag. Lig je achter, dan zal je niet veel moeite hebben om bij te komen, maar los raken is een stuk lastiger. Vaak komt het echt op de laatste bocht aan.

    In sommige citytracks beuken de CPU soms gewoon de bocht in als ze achter liggen en komen ze keihard tegen de boarding aan. Is wel humor, maar klopt niet helemaal..

    Wat mij betreft is RE arcade. De game is ook niet moeilijk en niet makkelijk. Gewoon OK.
     
  11. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    De game geeft qua racen wel een good vibe laat dat duidelijk zijn.
     
  12. Dennis-XXX

    Dennis-XXX Guest

    De ai is behoorlijk pittig.......maar ik hou wel vaan een uitdaging
    en wint bijna altijd als eerste( je moet de bochten goed nemen anders is het echt game over)
     
  13. houtbakker

    houtbakker Console addicted

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vanavond gehaald, mooie graphics, speelt lekker (zet hem wel even op driften), kwa sfeer gt3, aanrader
     
  14. maximus

    maximus loud pipe save lives

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is iets anders dan we gewoon zijn.Het spel straalt GT uit maar is een kruising tussen PGR en GT (maar zonder sleutel optie).
    De besturing is zeer scherp maar met wat gas te minderen en even op de rem te gaan staan pak je de meeste bochten zonder probleem)Blijf wel goed achter je kijken want je zal niet zoals in GT een grote voorsprong kunnen nemen.
    Je kan in verloop van het spel wel je versnellingen afstellen en de downforce aanpassen maar dit is ook alles.
    De AI is tussen de 2 maar wat niet zo leuk is zijn de voorliggers die na enkele beuken van je auto maar niet van de weg afgaan.
    Jij moet natuurlijk uitkijken of ze duwen je aan de kant (tegenstanders zijn dus sterker dan jij in een duwfase)
    Je kan een arcade mode spelen en een dream mode waar je dus kan kiezen uit enkele conceptcars om zo aan de top te komen.Ik heb op een uurtje tijd zo'n 8 wedstrijden gewonnen en al 1 upgrade ondergaan van mijn wagen (kon ook mijn versnelling regelen)
    De tracks zijn zeer afwisselend van afstand en plaats.Grafix zijn de beste van alle Xbox racers en met meer dan 80 auto's en 50 tracks ben je een tijdje zoet.Door de dream mode uit te spelen kan je extar auto's in de arcade mode unlocken.
    Je kan in de dream mode uit 3 verschillende coceptcars kiezen (later in het spel nog enkele andere) waardoor je dus veel replay waarde kan benutten door al die verschillende keuzes die je moet maken.
    Mijn score is 8.5/10
    Een goede arcade racer met zéér mooie grafix en veel tracks.Dat was ook wat de makers van plan waren met deze racer maar stilletjes hoop ik toch dat ze de engine voor een GT killer gaan gebruiken.
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar als je sega gt bijna-perfectie vindt (qua graphics), dan ben je nog niet veel gewend.
     
  16. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    en qua race physics ook niet echt :)

    sega gt was log en nep qua wegligging.
     
  17. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    HIJ IS TE KOOOOOOOOOOP.........
     
  18. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    en hij is GVD nog steeeeeds niet verzonden damnit! heeft iemand die em gepreordered heeft bij gcshop al staan dat de bestelling is verzonden?

    pre order je, in de hoop dat je em een beetje snel hebt. maar nee hoor. afgelopen woensdag was ie al te krijgen, maar ik moet weer w8en tot maandag waarschijnlijk.

    ach jah, et scheelt wel een slordige 20 euro met de winkel dus ik mag niet klagen :{
     
  19. Hotshot

    Hotshot Guest

    20 ??

    Hij is in sommige winkels 55 euro, in de meeste 60..
     
  20. Hotshot

    Hotshot Guest

    Dat is altijd zo hoor, in het echt..
    Als je achter ligt heb je vrij baan, dan kun je hard door rijden..
    Als je in de groep zit moet je vechten voor je positie, dus dat kost tijd..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina