1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Online Gamestore - Ervaringen, prijzen, levertijden.. etc...

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    T ziet er iid een beetje goedkoop uit. Daar gaan ze wat aan doen:

    Zo gaat het er dus uitzien:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  2. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam store: Wehkamp
    Website: www.Wehkamp.nl
    Bestelling: Bully: Scholarship Edition (Xbox 360)
    Prijs: €41,50
    Verzendkosten: €2,95
    Game binnen voor release datum: Nee, 1 week te laat.
    Betalingsmogelijkheden: Ideal of Acceptgiro
    Bijzonderheden/Opmerkingen: Ik had hier niet bestel als ik geen €17,50 aan kortingsbonnen had! Ik verwacht gewoon dat ik de game op de release datum krijg! en ik vindt de site van Wehkamp niet werken.

    Overall cijfer: 6

    Toch nog een 6 omdat ik de game voor €26,95 Inclusief verzenden heb gekocht door de €17,50 aan kadobonnen :D
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  3. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Weet iemand nog een goede betrouwbare buitenlandse site, die qua kwaliteit te vergelijken zijn met: Play.com play-asia en gamehubs?

    Ik zoek nl. command& conquer goedkoop, maar de NL sites verkopen m voor 35-40, en dat vind ik net ff te veel, omdat play.com m ooit voor 23,50 verkocht. Toen sloeg ik m ff over ivm een hoop andere games, maar nu dus dikke vette spijt:)

    als iemand nog een tip heeft voor die game, graag. Dait soort vragen mag je niet meer in het koopjes forum plaatsen, dus dan maar hier.
     
  4. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind 12Game.Com één van de betere shops van Nederland. Lage prijzen, snelle levertijden en ook gewoon snel antwoord als je een vraag stelt. Site ziet er trouwens ook gewoon goed uit.
    De verzendkosten zijn wel 1,95, maar dat vind ik nog wel normaal en dan nog zijn ze veel goedkoper dan in de normale winkel. Heb één keer een pre-order besteld van Devil May Cry 4 Limited Edition en die kreeg ik netjes op de dag van de release in huis :) Dat vind ik altijd wel belangrijk (als het maar geen week te laat is ofzo).
     
  5. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Gatverdamme, heb Rainbow Six Vegas 2 gekocht via gcshop.nl. Goede prijzen en altijd op tijd.

    Alleen geen Rainbow Six Vegas 2 in de bus vandaag, terwijl ie gister verzonden is bij gcshop. Waarschijnlijk ligt het aan TPG.

    Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik online iets bestel. Die €5 die ik nu bespaard heb vind ik het niet waard om anderhalve dag langer te wachten. Gewoon handje contantje hier in de gameshop over de brug, had ik lekker de hele dag kunnen spelen.
     
  6. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    nou snap ik je naam brompot.
    Meestal krijg je hem als je 2 dagen later en als je geluk heb een dag.
     
  7. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ieder z'n ding O-)

    En , ik wil hem als ik hem bestel ok gewoon op de release dag hebbe |:-
    Beetje zonde van GCshop dan.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    hoe zit het nou eigenlijk bij play-asia? kun je nou alleen nog maar betalen via CC??
     
  9. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    2 weken geleden mijn eerste spel besteld bij Play Asia
    vandaag kwam de postbode met de envelop en zei dat ik €14,96 extra moet betalen voor douane kosten.

    Dus dit was ook mijn laaste keer!
     
  10. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is altijd zo jammer aan mensen die de eerste keer gepakt worden. Die halen er nooit weer iets. Ik heb er nu twee keer iets besteld. De eerste keer kwam het in 5 dagen aan zonder invoerrechten, de tweede keer na 2 weken met 10 euro invoerrechten. En toch was het spel nog een stuk goedkoper dan hier in NL. Je moet maar net geluk hebben dat je erdoor heen komt, of eerder gezegd.. pech dat je eruit wordt gehaald. Ik blijf er iiig wel bestellen.
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    iemand:)?
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  13. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ervaring met www.progamer.nl of bestelstudio.nl(levertijden enzo)
    omdat ik guitar hero hard besteld bij bol.com alleen stond er gister voor 9 morgen in huis en nu staat er opeens 4-6 week!
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  14. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag lig ik natuurlijk weer bij de brievenbus te wachten op Vegas 2. Maar bedenk ik me opeens, het is Goede Vrijdag; TNT zal wel niet bezorgen vandaag.

    Waarom heb ik in godsnaam online bestelt? =(

    EDIT: Ik druk op de reply-knop en juist op dat moment komt moeders binnen met een dikke enveloppe! En toch was het de laatste keer.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    G*dverd*mme, al een week geleden dvd's besteld bij Play.com en nóg niks binnen terwijl het op de 14e al gepost is.
    Gaat dit via TPG of DHL ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  16. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk gepakt door de douane
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Als er op een site staat voor 21.00 uur besteld morgen in huis, klopt dat dan ook echt? Lijkt me namelijk beetje raar dus vraag het effe;)
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bij bol.com? ja, bol.com is zo groot dat ze een heel distributiecentrum hebben :+ En is bij mij ook vrijwel altijd gebeurt :)

    edit: ohja, en de winkels van CoolBlue BV (consoleshop, digitalcamshop, gsmshop enz) ook
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    ja heb het idd over consoleshop;) Maar als ik nu nog snel iets bestel, komt dat dan morgen aan(want het is vandaag goede vrijdag).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina