1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Snap het probleem niet, er is toch duidelijk bij gezegd dat het CG is, een teaser. Er is toch niet gezegd dat dit ingame is. Ik bedoel, tegenwoordig bestaan de eerste teasers van de meeste games uit pre-rendered stuff of cutscenes (in ieder geval geen ingame beelden), maar daar hoor je niemand over.

    Verwacht rond Sony's Gamer Day of de E3 het eerste ingame materiaal. De game komt dit jaar nog uit, dus de game zal inmiddels in een ver gevorderd stadium zijn.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  2. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren Lost Planet gehaald, heb hem al eens uitgespeeld op de 360 bi jeen kameraad maar de sfeer van die game vind ik gewoon tof dus heb hem zelf ook maar even gekocht
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Goed nieuws voor jou dan, aangezien je de game tof vind.. Want er komt een uitbreiding aan!
    Ik weet niet of jij zelf ook een Xbox 360 bezit of een game PC maar helaas voor de PS3 bezitters is deze exclusief voor PC en Xbox. Maar dat neemt niet weg dat er een kans is dat hij later op de PS3 verschijnt. Kijk maar naar Lost planet bijvoorbeeld. Lees:

     
  4. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helaas geen 360 en pc game ik zelden op, dan maar wachten tot die op de PS3 komt(als ie komt):D, lijkt me wel een toffe uitbreiding
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. je hebt wel gelijk, maar zoals ik al zei liggen CGI trailers en sony me niet echt lekker meer... voornamelijk omdat de 1e motorstorm trailer een "target" trailer was en de game zelf het bij lange niet haalde vergeleken met de CGI trailer.

    Het is gewoon weer een beetje van hetzelfde... mocht wel wat origineler wat mij betreft.
     
  6. A Reborn Hero

    A Reborn Hero Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar Motorstorm 2 :).Hopelijk komt er meer variatie in de levels en meer modussen.
     
  7. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Motorstorm 2 lijkt me wel vet(h).
    op het einde was lache8)
    waar ik me aan begin te irriteren, is dat er zo weinig RPG's op de PS3 zijn:confused: dan heb ik het over japanse RPG's, turn based dus:'-(:confused:. volgens mij alleen nog maar Enchanted Arms, en over 4323523458 jaar Final Fantasy XIII, of zie ik een aantal titels over het hoofd??
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Wacht maar, binnen een jaar komen er opeens 80 aankondigingen voor Jap RPG's.

    Je bent er wel idd een aantal vergeten, waaronder imo de titel met de meeste potentie: White Knight Story (Level 5) _O_
     
  9. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa die lijkt me ook super:D
    maar dat is tog geen Turn based RPG?
    maar op dit moment is het tog alleen Enchanted Arms, zeg me aub dat ik het fout heb:p ik wil zo graag een heerlijk jap. RPGtje spele:p
     
  10. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb The Darkness gekocht, en online staat er dat het spel rumble support heeft, maar ik krijg de rumble niet aan de praat. Is er toevallig iemand met het spel en de dualshock 3 die weet hoe het zit?
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteravond Pain gekocht uit de PSN Store. Hilarisch gewoon! :lol: De klappen die je character maakt, geweldig gewoon. :cool:

    Heb met m'n camera wat filmpjes gemaakt van replays (helaas wel low-res) in de slowmotion mode.

    [yt]2HZjrbgXT6E[/yt]

    [yt]At-nL6qONCA[/yt]

    [yt]h6T6pYFMw74[/yt]

    [yt]FoMyzTj9z2s[/yt]

    [yt]brJmjn5K1Bg[/yt]

    [yt]h4b94I_N1gA[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hmm, dat is jammer. Hopen dat het snel verholpen wordt.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Neem aan van wel.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2008
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Kijk van die games als Pain en Little Big Planet dat vind ik echt veel leuker dan al die troep die op Xbox Live Arcade komt =(
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Agree. :)

    Lees net iets over een nieuwe mysterieuze game van Sony: klik. Ben benieuwd!
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    is pain de moeite waard?
     
  17. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou troep... Puzzle Quest was samen met Portal/Team Fortress mijn favoriete 360 spel.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Yep, vind ik persoonlijk wel. Je lacht je soms echt kapot. 8 euro valt ook nog wel mee.
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    mmmmzz katten, honden, robots en panda's????:{
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ziet er cool uit :)

    Pain ziet er ook uit als een origineel spel :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina