Sticky [Centraal] Ik zoek een Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 30 mei 2007.

  1. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf ik zoek gewoon een clan voor r6v2 geen gezeik.
    en nee ik heb geen f***** piep stem oke.:mad::mad::mad:
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt moeilijk, zonder gevoel voor humor ;)
     
  3. Pro-Gaming

    Pro-Gaming Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    lol
     
  4. Rusty

    Rusty Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi zoek nog een paar mensen die member willen worden van me clan. (Clan is eigenlijk een groot woord.) Ik en een vriend zijn gewoon een beetje beginnen kloten met Team Doubles en merkten dat dat best lekker ging. Nu Zoek ik eig nog een paar mensen die Team Slayer willen spelen.

    xboxlivenaam:lanRusty
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Lol idd,
    meest duidelijke grap snapt i niet.
    Tja, t blijft 14 jaar he.... ^^
     
  6. gravemarker

    gravemarker Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war clan

    Ik zoek een gears of war clan die zo af entoe clanmatches spelen en die eerlijk zijn reageer in mijn topic aub als ik in je clan mag ben een alrounder en ken al veel mappen uit men hoofd ben goed met chotgun en lancer grtz hoop snel wat te hore
     
  7. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    :+ Vertaling: Ik zoek een Gears of War clan die zo af en toe clanmatches speelt en die eerlijk is. Reageer in mijn topic a.u.b. als ik in je clan mag, ik ben een allrounder en ken al veel maps uit mijn hoofd. Ik ben goed met de shotgun en lancer. Groet. Ik hoop snel iets te horen.

    Klinkt in ieder geval veelbelovend :D
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Sliv je bent een goede tolk jongen!! hehe
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen!

    Ik heb sinds gisteren COD4 weer opgepakt online en moet zeggen dat het me gewoon weer erg goed bevalt. Jammer vind ik wel dat er weinig tot geen teamplay is en dat je bijna nooit bij mensen zit waar je wat mee kan ouwehoeren enzo. (of het zijn van die irritante kleine kutventjes die heel de avond lopen te zingen :confused:)

    Ik zoek dus een clan die vooral COD4 speelt voor de gezelligheid en voor de fun. Ik kan redelijk uit de voeten met COD4, al moet ik wel zeggen dat ik op de pc met Battlefield 2 een stuk beter was :eek:

    Zijn er nog clans die zich vooral richten op COD4 en niet op R6:LV e.d.? Daar heb ik voorlopig nog niet echt behoefte aan, geef mij COD4 maar!
     
  10. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo Peepz!

    Ik ben 14 jaar, en zoek een Cod 4 clan. Ik heb van die dagen dat ik alles raak en ook van die dagen dat ik er niets van bak maar dat heeft iedereen, ik wil graag beter worden en daarom zoek ik een clan. Serieus en fun moet kunnen. Maja CeroxsunNl add maar of stuur hier een berichtje!
     
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Cerox had jij niet eerst een clan met wat andere mensen? Ik ben de naam vergeten.
     
  12. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Elite-Gaming of bedoel je clan tag bij cod, maar iniedergeval ik had clan met wat vrienden maar dat was niets leuks aan daarom zoek ik een nieuwe
     
  13. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Eens een vervelend mannetje altijd een vervelend mannetje!
     
  14. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen/clans die Frontlines op een beetje georganiseerde manier spelen? Het spel leent zich hier namelijk uitermate goed voor maar ik zie vrijwel niemand het doen.
     
  15. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    ik zoek een clan op xbox 360 voor cod 4 kben level 20 maar ben bijna heel de dag online en ik ben tog wel redelijk goed op xbox live heet ik wrongfulsander
     
  16. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog steeds een clan voor cod 4 ben lvl 55 prestige 1 heb geen zin om verder te gaan, maarja ik ben altijd in voor een tryout!
     
  17. death shadow NL

    death shadow NL Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    eej zoekt er iemand een clan gaat dan naar het forum van PftD daar kun je ook terecht !
     
  18. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij van de As We Fight clan zoeken nog leden!

    We zijn een fun-clan maar we kunnen pas goed draaien met meer members dan dat we nu hebben. Voor meer info kun je terecht in dit topic.

    Je kan mij ook altijd een PM sturen, via XBW of via Xbox Live.:)
     
  19. Schelp

    Schelp MLG professor

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ojah

    Ben Schelp18 op moment op live.

    Zoek nog steeds clan. wel beetje serieuze spelers, en ja alleen MLG pro gamezors(H)

    voeg me maar toe, of stuur berichtje ofzo.

    msn kan ook: maikelschilp@hotmail.com
     
  20. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^

    Deze kerel is goed in halo, hij kan met de top van nederland meedraaien en verdiend zeker een goed team. Schelp ik zet je ook bij de free agents van mijn scrimthreadje :) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=112153
    Als ik jou was zou ik eens een try out vragen bij Powell X en Sandman is SXY, die kerels zijn misschien nu nog niet zo goed maar hebben zeker de inzet om veel beter te worden en is denk ik het beste NLse team dat nog mensen zoekt. Of je moet iets gaan proberen met Legend en RealSaphis + nog iemand
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008

Deel Deze Pagina