hey morrowinders, ik heb gisteren zo'n golden saint kunnen soultrappen die grand soul gem is nu 80.000 waard anywayz... ik ben dus naar zo'n gast gegaan om te enchanten dan krijg je dat menu'tje name: ring of healing (bijv.) item: Exquisite ring gem/soul: die grand soul gem met die golden saint effect: constant effect maar er staat ook ergens "spell" en "effect" en die 2 zijn bij mij helemaal LEEG! ik kan dus niets kiezen waarmee ik het item wil enchanten??? weet iemand wat ik moet doen om een spell zoals restore health of restore fatique bij die "spells" te krijgen ik heb extra een restore healing + restore fatique spell gekocht maar ik kan ze niet toepassen bij het enchanten kan iemand mij please helpen, ik snap er niets meer van bij voorbaat hartelijk dank!
anyone? PLEAZE HELP! ik snap er echt niets meer van er is toch vast wel iemand hier die vaker items enchant, toch?
Je moet eerst een spell kopen. Dit kan bij die gasten bij de mages guild enzo. Dan moet je een SPELL en geen SCROLL kopen. Dan ga je naar een enchanter toe met je soulgem en een item dat je wil enchanten, en dan staatde spell die je gekocht hebt ook in het rijtje. Ik ben er zelf ook maar pas achter
ik had van te voren de Faq Xbox games chat V.0.1a. gelezen en daar staat: Wat wél mag Info over xbox games Screenshots Vragen over xbox games Nog veel meer daarom heb ik het hier maar geplaatst anywayz... aangezien je toch mod bent kun je meteen dit topic sluiten, ik weet namelijk genoeg