1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha; "I haz trtl !!!111" :lol:
     
  2. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort wil ik toch wel eens een poging wagen om -het beruchte spel- WoW te spelen. Alleen gaat er bij mij altijd een soort van 'planning' vooraf. Voordat ik namelijk begin, wil ik weten wat ik wil gaan doen en wat daarvoor de MEEST geschikte build is.
    Ik ben dus bezig met oriënteren. Mijn vraag aan jullie is, wat is de beste PVE build ongeacht het ras (wel mannelijk en ook geen gnomes aub, die zien er zo knullig uit :p)?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    builds gaan per class.. dus dan moeten we eerst weten welke class je neemt. En je hoeft je echt niet zo voor te bereiden, je kan het altijd weer veranderen. Je moet gewoon proberen wat jou het meeste bevalt.
     
  4. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach het maakt mij geen drol uit welke klasse het is! :D
    Proberen pakt bij mij overigens nooit zo goed uit, dan eindig ik echt met een pauper char die bij het geringste al dood gaat. Aangezien WoW volgens mij best een tijdrovend spel is zou ik dat zonde vinden. Ik haal mijn plezier uit het behalen van succes, op dit moment is succes voor mij in WoW een hele goede PVE build.
    Is er niet een klasse die er bovenuit steekt, qua PVE builds?

    BTW Bedankt voor de reactie Nitram!
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft een andere taak, ik zou zeggen lees wat over de class, kijk wat filmpjes dan kan je zien wat ze kunnen enzo..
    En dan natuurlijk proberen.
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Heh, no offense. Maar het klinkt alsof je alles al weet over WoW, je praat al over PvE builds etc en je moet nog beginnen met het spel. 8)
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja mischien heeft ie andere mmo's gespeeld waar pve een grote rol speeld..
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Perhaps, toch klinkt het funny. :Y
     
  9. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een Diablo 2 veteraan 8)
    Dus menig afkorting is mij bekend :D

    Maar als ik het goed begrijp is elke klasse geschikt voor PVE? Dus in principe moet ik een klasse uitzoeken en dan van daaruit een ras kiezen?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Eigenlijk eerst de ras, dan de class. Sinds niet elk ras elke class tot zijn beschikking heeft. Maar in principe is elke class geschikt voor PvE. Het verschil ligt hem in het willen healen, dps-en, healen of mix daarvan. :)
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Toen ik begon wist ik ook niet wat ik moest nemen. Toen zei en maat van me "Wat vind je nou precies leuk, beetje met vuurballetjes schieten, of met zwaarden slaan". Mij leek zwaarden wel leuker, en toen was het van "Wil je sterk zijn, of beetje in stealth rondlopen" ? In dit geval was ik net bezig met SplinterCell, en leek me stealth wel leuk. Met geen enkel idee wat een Rogue precies was, begonnen met spel, en het is nog steeds me main :+

    /Edit: Iets anders. Die 30 stamina / 10 agi kits voor op legs, zijn "Req lvl 60". Maar ik zag er net een lvl 59 Rogue mee lopen op z'n legs. Is het dus mogelijk, om deze op lvl 40 BoE legs te craften met je (70) main, en dan over te sturen naar de alt (lvl 40 dus) ?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Pre-patch misschien?



    en @ de rest: Bij Diablo kun je volgens mij niet respeccen (je talents veranderen Big Boss ;))
    In WoW wel. Dus zijn er vaak andere builds die gebruikt worden om te levelen dan voor endgame PvE (of PvP).

    Zo zijn rogues altijd combat voor PvE, maar een compleet andere talent spec voor PvP.

    Maak je dus geen zorgen, kies een leuke class/ras en lees wat forums etc. Enjoy. :)
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Já, kijk maar naar twinks, die gebruiken die ook.
     
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Het item moet volgens mij level 60+ zijn, of de toon die het maakt moet 60+ zijn..
    1 van die 2 dacht ik.
     
  15. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    @Pim; Haha nee klopt! Als je daar een 'misklik' maakte was je gewoon de sjaak :D Bedankt! Ik ga de WoW fora maar eens afstruinen.
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    de char die de enchant toepast moet level 60 zijn. Dus je kan ze op level 1 boe items doen als je zou willen.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oke, ik ga het gewoon ff proberen :)

    Het mmo-champion ontbijt nieuws meldt vanmorgen;

    There will be no changes to gear availability/rating requirement until Season 4 starts, which will not begin when patch 2.4 goes live.

    When Season 4 starts here's what will happen:

    * Season 1 removed
    * Season 2 moved to honor
    * Season 3 rating requirements and prices lowered

    Shoulders : 1950 rating
    Weapons : 1800 rating

    * Season 4 gear added

    Woehoe ! Gief more free resilience plxkkthxbai! :)
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat was al ruimschoots bekend tho. Alleen de exacte requirements moest nog verteld worden. :+
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar ging het me ook min of meer om, maar dacht "Ach, post het hele bericht wel" :9
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Resilience blijft hetzelfde, de 'cap' is toch 490, dus je hebt niet meer nodig.
    Nouja, als je meer gaat stacken dan dat ben je gewoon dom bezig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina