1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, ik weet toch, dat mijn Sony Bravia iets meer alysing laat zien als een X serie Sony bravia. Anyways, GT5 gaat er zo uit zien als op de plaatjes. Destijds geloofde ook niemand hun ogen met gt3, hetzelfde gaat met gt5 zijn...
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ik help het je hopen. :thumbs:
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    99 nieuwe screens.

    Damn, kan niet wachten op deze game. De eerste game met de Nissan GT-R er in _O_.
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik vind deze screens nu echt minder dan de plaatjes die ik een paar pagina's geleden heb gezien. Daar was het fotorealistisch.
    Hier lijkt het wel op Forza2 + cockpitview. :)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    GT4? PGR3? PGR4? Naja, de concept dan.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    GT4 heb ik niet en PGR3 niet meer. Maar in PGR4 zat die toch ook niet? Ik heb er over tijd naar gezocht, maar niet gevonden en als ik nu ga kijken naar de officiƫle car list dan staat die er ook niet tussen. Er zit zelfs geen 1 Nissan in PGR4.

    De cockpitview ziet op deze screens inderdaad niet zo geweldig uit, maar op de screens vanuit het zicht achter de wagen kan je toch wel zien dat de wagens er beter uit zien dan in Forza 2 en PGR4. Maar goed, ik ga pas m'n definitief oordeel geven als ik de game in m'n eigen PS3 kan steken.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier staan nog een paar oude foto's van mij (GT5 Prologue vs. PGR4): http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2660012&postcount=478

    Het spel ziet er op je tv tijdens het spelen mooier uit dan screenshots van het internet. Zelfde geldt ook voor de foto's die ik destijds heb gemaakt. :)
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nou ben heel benieuwd, kans is toch wel groot dat ik volgende week een pack ga halen. _O_

    Hoe zit het met geluid? Ik heb mijn xbox via de receiver aangesloten naar een hoofdtelefoon, kan hetzelfde met de PS3? Zit daar een kabel voor bijgeleverd? :)
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ben inmiddels zo lekker gemaakt met al die screenshots en de zin om weer GT te spelen dat ik bij Play Prologue maar heb gepre-orderd :eek:

    27,99 euro :) Bij Videogamesplus is-ie nog goedkoper maar heb je kans dat de F2007 e.d. er niet inzitten (althans, ik neem het risico liever niet en neem de Europese versie).

    Hele domme vraag, maar kan je met Prologue online spelen?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren de US en de Japanse Store (voor zover dat mogelijk is) afgespeurd naar de GT5 Prologue demo. Kan het kloppen dat ie maar voor beperkte tijd beschikbaar was?
    Of heb ik slechte ogen?
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, die is er al af sinds eind vorig jaar ;). Je zal het moeten doen met GT HD.

    Ja, tot 16 spelers dacht ik.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vervloekt! :+
    Ik had naar de datum van het nieuwsbericht moeten kijken. 8)
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Inmiddels is de eerste video verschenen van de F1 wagen! Zijn beelden van een replay. Weet uit eigen ervaring te melden dat de beelden uit de replay overeen komen met de beelden als je zelf speelt, zowel met de camera van buiten als met de cockpitview. De game ziet er dus zo uit.

    http://www.gtplanet.net/
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Lijkt me dik in orde. Vooral het geluid. Volgens mij hebben ze dat EINDELIJK eens realistisch gemaakt i.p.v. die stofzuigers.
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb het filmpje inmiddels een paar keer bekeken. Echt niet normaal hoe de game eruit ziet, klinkt en beweegt. Het is echt net echt. _O_

    Wat nieuwe screens! (helaas wel low-res).

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En maken de overige coureurs dit keer wel fouten? Ja!

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  16. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Is het ook mogelijk eigenlijk om je auto's optisch te tunen?
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die afbeelding kan het ook gaan om een online race, waarbij een echte speler een fout maakt... ;)

    Jij hebt de Japanse versie van GT5:p toch? In je reactie lijkt het alsof je verbaasd bent over de kwaliteit van de graphics en het geluid. Is dat in de Japanse versie anders?
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de Japanse versie ja. Maar de F1 wagen zit niet in de Japanse versie. Was daarom behoorlijk onder de indruk toen ik in de PAL de F1 zag en hoorde, ze hebben er echt iets moois van gemaakt. Bedoelde dus de F1 wagen. Had wel begrepen dat de PAL versie grafisch wat getweaked is tov de Japanse versie. Vooral met belichting dacht ik. Het Londen level is vrij donker in de Japanse versie, in de PAL schijnt dit minder te zijn.

    Kan inderdaad een online race zijn, maar kan ook singleplayer zijn. Heb in de singleplayer al genoeg auto's fouten zien maken en in het rond zien gaan.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat is de verwachting van de nieuwe pack? Gaat deze heel snel verkopen? Is het verstandig om hier of daar te reserveren?

    Ik twijfel echt nog wel een beetje aan de hand van sommige screens.
    Daar lijkt het echt op Forza met cockpitview terwijl als ik andere screens zie of het filmpje met die F1 auto het echt geweldig is. :):{
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik zit ook te twijfelen om hem meteen te kopen of niet... moet nl ook geld hebben voor mijn skivakantie
     

Deel Deze Pagina