1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 5 nov 2007.

  1. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft het spel ondertussen al rumble ondersteuning?
     
  2. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft het spel ondertussen al rumble ondersteuning?
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren gespeeld bij een vriend van me op de PS3 en het spel speelde toch minder lekker vond ik. Komt misschien door de controller , dat die niet lekker in de hand ligt ofzo.

    Ervaren jullie dit ook? Of komt het misschien doordat er geen rumble in zit
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lag voor mij volledig aan de indeling van de controller. De linkerpook ligt lager op de PS3 controller. Het lijkt daardoor wel alsof het lopen / kijken anders gaat dan in de 360 versie. Maar na een week speelt CoD4 net zo relaxt op de PS3 als op de Xbox 360. De rumble mis ik totaal niet. In tegendeel, ik vind het wel relaxt dat de PS3 controller daardoor zo licht is.
     
  5. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje over de multiplayer van dit spel ik zit op level 55 nu kan ik kiezen voor de prestige mode ofzo maar wat is dat voor iets ben ik dan alle wapens kwijt of komen er dan juist meer bij of is er iets anders dat je dan krijgt
     
  6. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Met prestige mode gaan al je challenges weg en moet je alles weer opnieuw unlocken. Je begint weer gewoon bij level 1 alleen je krijgt een ander icoontje.
    Je heb nu 5 sterretjes en die wordt dan vervangen door een andere badge. Dat kan je 10x doen. Je verdient er geen wapens of dingen mee, alleen een icoontje.
     
  7. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de map pack voor de ps3 eigenlijk al uit? Komt die eigenlijk uberhaubt? Ik neem aan van wel.

    Tijdje niet meer gespeeld. Binnen kort weer eens opstarten :D
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Map pack is een weekje vervroegd. Deze zal nu a.s. donderdag verschijnen voor €10,-.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Twijfel nog een beetje. Zijn er hier nog mensen voor te porren?
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    10 eur vind ik wel erg veel voor 4 mappen. maarja toch wil ik ze, maar helaas heb ik geen CC om ze aan te schaffen. Petje af voor Sony :thumbs:
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, inderdaad een beetje slordig van die pre-paid kaartjes. :+ Nu de yanks ze hebben gekregen zal het vast niet lang meer duren voordat ze ook hier verschijnen. Mja, die maps spreken mij eerlijk gezegd niet zo heel erg aan. Ik ga het pack dan ook niet kopen. :)
     
  12. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niets te bekennen qwa map pack
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Map Pack staat inmiddels een uurtje online
     
  14. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Slechte timing om dat mappack te lanceren zo vlak voor de release van GTA IV. Dat is in ieder geval de reden dat ik dit mappack (nog) niet ga kopen.
     

Deel Deze Pagina