1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ga jij voor de 100%?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 19 mrt 2008.

  1. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, over het algemeen niet, tenzij de achievements echt super vet gedaan zijn, zoals bij Crackdown. :)

    Voor de rest speel ik voor mijn plezier, niet voor de punten..
     
  2. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe, zit nu op 24 game(s) gespeeld
    3705 van 20350 gamerscore.
    Het is soms wel leuk om die achievements te halen, maar ik heb lang niet bij elk spel dat ik die achievements wil halen. Vooral shooters gaan me net iets te snel vervelen.
     
  3. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het toch wel wat hebben die achievements. Geeft je ook wel een beetje een idee hoevel waar je voor je geld heb gekregen bij een spel. als je hem doospeelt tot je 70% van de achievements hebt dan is het vaak best een leuk spel geweest en geen miskoop en sla je je achteraf niet voor je kop dat je die game hebt gekocht.
     
  4. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  5. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Kneem geen genoegen met weinig gamerscore op een spel vooral niet als iemand anders 1000G/1000G kan halen dan kan ik het ook klaar, sommige titels zijn zeer lastig.Maar blijven proberen ;)
     
  6. Frank6892

    Frank6892 Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 1 post meer dan dat je gamerscore hebt :eek:\o/

    ontopic: Ik ga alleen bij vette spellen voor de 1000/1000 of iets dat daar in de buurt ligt, bijv 950.
     
  7. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb nu 891 Gamerpoints van 5 games. Ik ga eerst gewoon lekker genieten van het spel, dan naar de achievements kijken.
    De leuke achievements doe ik nog wel, maar ik kan sowieso niet 100% krijgen, omdat ik niet online speel!
    Waar bij games als Gears of War zou ik niet op Insane proberen als er geen achievements waren..
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb net gekeken en heb van m'n spellen 71% van de achievements. Is wel netjes vind ik. Ik probeer zoveel mogelijk uit een spel te halen. Vooral spellen die ik leuk vind (racespellen). Maar als achievements doelloos worden laat ik ze. Het moet nog wel leuk blijven. Verder vind ik met bijvoorbeeld voetbalspellen tegen de computer spelen saai, dus daarmee zal ik nooit 1000g halen.
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben een echte 100% Freak. Al zal de helft van dit forum dat al lang weten.

    Ik heb ook erg lang in de top 20 van de wereld gestaan met 100% uitgespeelde spellen.

    Op dit moment zit ik "maar" op 91,57%

    10/11 arcade compleet
    10/12 Retail compleet
    513/549 achievements
    13190/14405 GS


    Zie MGC: Gold Rush NL

    Zoals je ziet zijn sommige spellen best moeilijk uit te spelen. En soms ook erg langdradig. Ik ga zo weer voor de 100% dan speel ik PES 6 en LOTR goed uit zodat er weer een 99,90% op staat.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wow nice.
    Zelf ben ik geen 100% freak. Ik speel niet op de hoogste moeilijkheidsgraad. Moet wel een beetje leuk blijven.
    Zo nu en dan wil ik er wel wat meer moeite voor doen, maar sommigen spellen worden niet meer online gespeeld, waardoor de 100% niet te doen is. Bij Burnout mis ik 30 punten, omdat ik geen camera heb.
     
  11. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik voeg me maar toe aan het lijstje van Bonbridge!
    Ik heb de eerste anderhalf jaar zo'n 35.000 GS gehaald, daarna is me "passie" voor Achievementwhoring ver verdwenen en ben ik vorige week pas over de 40.000 GS gegaan. Ik wil nog steeds zoveel mogelijk spellen op 100% uitspelen, maar ik zal er niet meer speciaal een spel voor kopen, hooguit lenen. Er zitten echter een aantal games bij die me echt niet boeien, en die heb ik dan met een lage score aan de kant gegooid. Hierdoor is me percentage teruggezakt naar 90.80%.

    Mijn lijstje:
    Number of Games: 48
    Total Score: 40152 / 44220
    Total Achievements: 1251 / 1425

    Completed XBLA: 2 / 5
    Completed Retail: 28 / 42
    GS Completion %: 90.80%
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat Gold Rush een echte 100% man is wisten we natuurlijk al. Ik heb nog steeds respect voor je lijst met games die haast allemaal 100% zijn behalve die vervloekte (en bijna berucht op dit forum) royal flush.

    Maar natuurlijk ook veel respect voor Nukeshell met zijn 28 (!) completed retail. Ik heb er iets van 2 of 3 :p Waaronder avatar en king kong. Maar ik ben druk op weg om onder andere Assassin's Creed, Burnout Paradise en misschien Halo 3 100% te halen. Halo hang van het geluk af. Ik ga in ieder geval voor de 950+
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  13. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ligt helemaal aan het spel. Vind ik het spel leuk probeer ik alle single player achievements te halen. Vind ik het spel saai, ga ik het spel ruilen.
     
  14. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt het over het algemeen zoals bij de meeste! Er zijn spellen waar de volle 100% waarde geeft! Zoals nu bij COD4 ondanks de vele moeite in de veteran mode gehad te hebben zit ik inmiddels op 94%! Maar een game zoals Army of Two ben ik vrijwel direct mee gestopt! Daar zie je ook al het verschil in GS in! Daarom zal ik ook nooit alle 100% GS kunnen halen van de games die ik speel!
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow er zijn dus toch mensen die voor de 100% gaan. _O_ Weliswaar een kleine meerderheid, de meesten doen het blijkbaar toch alleen als het spel leuk is.
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel gewoon voor de lol en vind het grappig een achievement te halen. Hoef absouut niet de 100%
     
  17. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    En hier ook. Forza ga ik zeker 100 halen, maar Test Drive weer niet. Toen ik mijn xbox net had, zwoor ik dat ik alles 100 ging halen, maar ben blij dat ik het niet ga doen :)
     
  18. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de achievements haalbaar zijn en goed in elkaar zitten wil ik wel het maximale. De achievements van Gears waren de beste tot nu toe. Gewoon simpel en haalbaar, niet 10000000 uren werk voor 1 gamerpoint van 5 points. Ik moet het wel leuk blijven vinden, dat ik een achievement haal is mooi meegenomen maar ik ga me best er niet voor doen.
     
  19. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nu 5315 Gamerscore van de 13680 die ik kan halen, maar ik heb nog ff geen internet, 1/3 zijn voor internet
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nou, je doet wel aardig lang over Seriously hoor. Maar het zijn wel enorm leuke achievements om te halen, mits je een beetje goed bent online.
     

Deel Deze Pagina