house of the dead III <--> battle engine aquila

Discussie in 'Algemeen' gestart door mischa, 3 feb 2003.

1. mischa

mischa Guest

ik zou echt niet weten welke van de twee ik moet nemen
    graag goed beargementeren anders kom er weer een slotje ;)
    is hotd3 met een gun te spelen en wanneer komt die mooie nieuwe ZWARTE gun?? en wat gaaat die dan kosten?

2. Gameslave

Gameslave Guest

BEA is toch een heel ander spel dacht ik, heb er eigenlijk weinig van gezien, maar wel een filmpie van HOTD3 en dat zag er zeer cool uit. Lijkt me echt geweldig om HOTD3 te spelen met zn 2en in hetzelfde scherm (dus zonder split screen) en dan lekker alle op je afkomende zombies af te knallen:D Ik zou deze aanraden, BEA lijkt mij minder leuk, vind bijv. steel batiljon ook niet zo leuk en BEA gaat meer naar die richting toe.

3. mischa

mischa Guest

wat gaat die mooie zwarte gun kosten en wanneerv kom tie uit??

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    die gun mag waarschijnlijk geeneens nederland in.

Ik zou battle engine kiezen...maar dat is omdat ik niet zo van dat soort shooters hou

5. mischa

mischa Guest

ik neem ze wel alletweee opgelost

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    house of the dead III lijkt me een beetje beperkt, on-rail schieten wel leuk met zo'n gun maar verder totaal geen meerwaarde (hoe wil je trouwens co-oppen, moet je dan nog een gun kopen :confused: ). ik heb battle engine aquila en ik moet zeggen dat het echt lachuh is. je hebt echt het gevoel dat je in een grootse aanval zit, een echte invasie. je krijgt leuke missies en tijdens de missie krijg je submissies om de invasie beter te laten verlopen, zoals het vernietigen van 'tank traps' zodat je manschappen kunnen landen en het vernietigen van bombers zodat je oorlogfabrieken blijven staan. het is best lastig en je moet het dus ook tactisch spelen -> de submissies dus goed uitvoeren. ook de combinatie walker - jet is echt goed, je kunt in walker mode tanks makkelijk vernietigen en als je ff nix hebt te doen stijg je op en ga je gebouwen/vliegtuigen vernietigen. echt lachuh

7. mischa

mischa Guest

is het egt zo tatish of is het ook wel af en toe gewoon achterover leunen trekker overhalen trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :confused:

8. Horny Devil

Horny Devil Jackass Extrodinare

Leuk Bevonden:
    0
    House of the dead lijkt me echt niets aan het is enkel een beetje knallen met zo'n gun.. zou wel leuk kunnen zijn om met zijn 2en tegelijk te spelen met 2 guns op 1 scherm als dat kan tenminste...?

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Battle engine Aquila vind ik echt niet leuk, ik vond de game demo echt mega tegenvallen. HOTD 3 daarentegen wordt echt een must have, die zou ik zeker kiezen.

10. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    mee eens.

battle engine aquilla of whatever is echt zon 7.5 spel. als et geen 6.5 spel is.

HOTD 3 heeft iets wat BEA duidelijk niet heeft, klasse denk ik. BEA voelt echt zo standaard aan. niet je geld aan wasten zou ik zeggen.

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BEA lijkt me juist een heel leuk spel,en HOTD 3 veel minder(daar zit je toch ook op rails)ik ga bEA morgen halen en HOTD 3 hoef ikniet(misschien gratis),en de demo vaan BEA vond ik juist fantastisch

12. mischa

mischa Guest

morgen is het zover heb trouwens steel batalion ge preorderd
    en 1 op de 200 nederlanders heeft een xbox

13. mischa

mischa Guest

vandaag mensen, ja as ik uit school kom ga ik hem halen (halv 1)
    dan naar huis en kijke wat ik vind. meld mijn mening nog wel ff!!!

14. tistochwa

tistochwa 13337 post's

Leuk Bevonden:
    0
    heb hotd 3 nu al een 1.5 week vind hemw el cool alleen erg kort als je hem uitgespeeld hebt kun je ook nog hotd2 spelen die erop staat en er staat ook een previeuw van de hotd film op maar ik denk als je voor gameplay langdurigheid wil gaan je voor battle engine moet gaan

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

je kan ook gewoon w8en en een fatsoenlijk spel kopen ipv BEA. dat nooit in jullie opgekomen? |:-

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BEA is een heel leuk en fatsoenlijk spel en ik ga hem straks halen,maar ik kan hem pas morgen spelen,want ik haal 'm samen met Racing Evoluzione in Meppel bij de FRS,met 10% korting en 5 euro korting van de chips en dan bliojf ik bij m'n vader logeren en ga ik morgen weer terug en dan heb ik nog eerst een zaalvoetbaltoernooi
    Faalout,wat voor spellen hou jij dan van,spellen als Bloodwake,Total Immersion Racing en Blade 2 of zo

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Halo - Dead or Alive III - Colin Mcrae Rally III - Deathrow - Timesplitters II - Splinter Cell - Unreal Championship - Sega GT 2002 - Oddworld: Munch's oddysee - Mechassault - Morrowind - Racing Evoluzione - Dead to Rights (laatste twee komen nog binnen)

later: Fable, Halo 2, ninja gaiden, DOAX, Steel Batallion, Soul Caliber 2, PDO, Virtua Cop 3, Perfect dark 0, KOTOR. enz enz

dat zijn de spellen waar ik wel van hou (en die ik ook (bijna) heb).
    allemaal kwaliteits zooi weet je wel :). k heb BEA gespeeld en het straalt gewoon middelmatigheid uit.

je moet gewoon gaan voor de triple A titels, zoals KOTOR, en PDO. ik vind persoonlijk dat BEA gewoon zon tussendoortje is. en zelfs daar vind ik het niet goed genoeg voor. fatsoenlijk neem je te toch geen genoegen mee? UC dat vond ik fatsoenlijk. Halo is geweldig. BEA is derderangs crap.

kijk maar als je daar je geld aan wil uitgeven hou ik je niet tegen hoor. maar vergeet niet dat je geld moet overhouden voor de titels die het verschil maken. ;)

ik zie BTW ook behoorlijk wat ragzooi in jou lijst staan, fuzion frenzy, total immersion racing en POW.

dus eh niet al te bijdehand he :D

Laatst bewerkt: 7 feb 2003
  18. mischa

mischa Guest

damn 2333km gereden om hem te halen en hij was overal uitverkocht :'-(

19. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar de fuck ben jij geweest :confused::eek:

20. mischa

mischa Guest