1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ga jij voor de 100%?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 19 mrt 2008.

  1. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik vind achievements absoluut niet interessant. Het wordt voor mij enigzins een toevoeging als ik een game heb uitgespeeld. Dan zijn er bij sommige games wel grappige MP achievements en soms loont het ook om een game op een moeilijkere hogerheidsgraat te spelen (zoals bij CoD). Maar verder, nee, niets spannends aan.
     
  2. xapachex

    xapachex Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ok

    /Mod Als je niets hebt te zeggen gelieve dan ook niet nutteloze posts zoals deze te posten - Pegas
     
  3. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar kijk, met gears is alles haalbaar. Dus je kan zo door stomen naar andere achievements. Bijvoorbeel games als Tony hawk moet je 3 uur spelen, wil je geluk hebben op 10 g.

    Maar ik was vroeger heel goed, vind ik zelf ;), in gears dus die online achievements waren wel simpel. En die single player kon je Co-op doen, dat maakt het ook een stuk leuker om weer te spelen.
     
  4. SysanApse

    SysanApse Guest

    Lol die achievement is geglitched.
    Hij kan hem ook legit hebben gehaald though.
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Lol ik heb net 3500 punten uit 8-10 games. Ik speel het spel voor het spel. Als ik onderweg achievements pak is dat leuk, maar geen benodigdheid. Kan het spel uit spelen en genieten zonder per se de 100% achievements te moeten hebben.
     
  6. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer ook altijd voor de 1000 te gaan.
    Games zijn tegenwoordig zo kort dat de achievements een leuke uitdaging zijn en je hebt meer plezier aan je spel.
    Maar dit is mijn persoonlijke mening offcourse :)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik zou wel willen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor :eek:
     
  8. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Een voorbeeld in hierin COD. De speelduur in de single mode had wel langer gemogen! Echter speel je hem toch door (ik iig) op een moeilijker graad! Zodat je voor de rest van de Achieves kan gaan! Alleen verbaasd het mij dat ze voor deze game geen online achievements heeft.
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt online al challenges he ;) Zou een beetje dubbelop worden denk ik!
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ligt er helemaal aan hoe leuk ik een spel vindt. Als een spel leuk is (en de achievements enigzins haalbaar) ga ik voor 1000/1000. Tegen mijn zin in spelen probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen, ook al ga ik met dit systeem wel eens langer door dan ik zou willen. Ik probeer wel altijd minimaal 600/1000 te scoren (1 game of gemiddeld over meerdere games)... dwingelandje ben ik. :9
     
  11. Bountyspot

    Bountyspot Just for Fun

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet ik je inderdaad gelijk in geven! Het misschien een combi kunnen zijn ;)
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Of de challenges erin laten voor de pc-versie en een paar challenges voor de xbox360 veranderen in achievements ofzo.
     
  13. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    nee

    /Mod Volgende keer je mening onderbouwen a.u.b. Op deze manier voegt het niks toe aan de discussie - Cookie
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    My man!! :thumbs::thumbs::thumbs:

    Jammer dat er zulke rondlopen op het forum :emo::emo:
     
  15. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ook niets hebben van die On-Line achievements =(
    Speel liever offline, maar dat is ook persoonlijk.
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Online is juist cool, dat laat tenminste skills zien als je die hebt.
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Te druk met hier posten zeker? :b: Vind offline achievements meestal makkelijker te halen dan online, 100 kills met GOW heb ik nog steeds niet, omdat ik liever player match met eigen instellingen (allemaal Boomshot :9) speel. Maar vind een mix tussen beiden op zich niet erg.
     
  18. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe meestal de leuke achievements, zoals bij Dead Rising ofzo.
    Maar ik ga in PGR echt niet speciaal in elke stad een foto maken voor een achievement, daar zit geen lol aan. Die haal je uiteindelijk toch wel.
     
  19. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga eigenlijk altijd voor 1000/1000 ongeacht wat het vergt. enige uitzondering op de regel hier is Gears of War wat ik principieel terug in de kast heb gedrukt toen halo 3 uitkwam en ik gewoon niet leuk genoeg vind om 1000/1000 te halen, ( daarbij is het ook nog eens vies moeilijk). Maar spellen als Cod4, Halo3, Assassin Creed heb ik allemaal 1000/1000 gehaald en ik ben bezig om mass effect en daarna the orange box ook 1000/1000 te halen
     
  20. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga niet voor de 1000 want ik heb vaak geen zin en tijd om zoveel extra uren speciaal voor die paar gamerscore te halen..
     

Deel Deze Pagina