1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

forza of GRID?

Discussie in 'Algemeen' gestart door collin43, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje :p ik wil een mooie race (sim) kopen, maar wat denken jullie? wachten op de nieuwe GRID of forza 2? want GRID lijkt me echt gwoon uber gaaf,,, maar forza is ook gwoon kij leuk :p ik weet t echt neit, wat zeggen jullie?
    alvast bedankt :D
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hou je van appels of peren? Het hangt van je smaak af .. de games zijn niet met elkaar te vergelijken.. Het bedte kan je dit soort vragen in de specifieke thread .. bijv. Forza of Grid
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2008
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    moet je denk ik niet hier doen.

    MODS !!!!!:+
     
  4. TheTick

    TheTick Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Grid. zeker weten... Forza is alweer een tijdje uit (dus iets verouderd) en GRID maakt gebruik van de zelfde engine als Colin Mcrae DIRT... en laat DIRT nou net een gruwelijke game zijn....
     
  5. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo dit is toch het games forum :p

    maar fardo: het zijn allebij race (sim's) toch? teminste, naar verwachting word GRID een bijna sim..

    dus ik weet t niet :p
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Om er toch nog even op in te gaan, ik ken GRID niet heel goed maar het schijnt wel een realistisch racer te worden, net als Forza 2.

    Forza 2 is inmiddels de helft van de nieuwprijs in de winkels dus dat kan je helpen bij je keuze, ik kan je wel vertellen dat het een heel mooi, realistisch spel is waar je vele uren (online en offline) plezier van kan hebben.

    Het is inderdaad ieder z'n keuze, ik zou rondkijken in de Forza en GRID topics en zoveel mogelijk info (screens, movies, reviews etc.) te bekijken om dan een beslissing te nemen.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het beste is om het inderdaad in de threads van de betreffende games te vragen. Ook kan je de vraag hier nog eens stellen. Deze thread is nu dubbel en gaat dus dicht.

    -Slotje
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is een kwestie van smaak, dus je kan het beste zelf een keuze maken i.p.v. je keuze te baseren op meningen van andere members. :)

    Maar goed, topics zoals deze worden altijd gesloten. Misschien moet je eens door de topics van deze twee games bladeren:


    In deze topics kan je sowieso vragen stellen. :) Succes ermee!

    Edit:

    Cookie was me voor :+
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina