1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Revolutionary Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 feb 2008.

  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik wist niet dat die nog bij elkaar waren.
    Zovaak zie ik killerspeed niet online btw...
     
  2. Towel

    Towel Guest


    Uhu ik vind scrimme wel chill, k besteed mn halo tijd nu veel beter. Kom dan rond 8 uur online, 2 potjes int.tournooi ( erg gay trouwens) en dan scrimmelen en maffe. Je moet zorgen dat je ff dik goeie punten haalt fear, dan zal je ma die xbox nie verstoppen. Mijn moeder gaf me altijd een snoepje wanneer ik een hoog punt haalde, op die manier bleef ik gemotiveerd om te leren. Misscchien helpt het ook bij jou?
     
  3. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ ik krijg altijd een sticker van de leraar :)

    GJ towel en co, wij gaan ook beginnen zodra fear en mijn pw week zijn afgelopen.
    Jan we kunnen trouwens ook nog op donderdag spelen van zeven tot half negen het is niet veel maar dan hebben wel weer een extra dag erbij, woot.
     
  4. CrAfTy

    CrAfTy SaD Team

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    stickers helpen! , zet anders ff jullie naam in het clan list topic!
     
  5. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet hoor maar als je ff de beginpost leest zie je dat wij halo3 verslaafden zijn en jij was toch op zoek naar rainbow6 clans? En dat zijn wij dus niet
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel hoe staat het met de sponsors?
    Ik wil mn tag gaan veranderen voor rG
     
  7. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    TwiLiGhT is RLC

    Hoe staat het met de mannen in engeland (LowLandLeeuwtjes) ? Vandaag was toch alleen FFA weet iemand hoe ver ze zijn gekomen?
     
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die spelen nog, echter is het spel dat zij doen RB6 vegas2, dit spelen zijn in T2...
     
  9. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dat echt de tag? Zo RLC erachter? Ah ik moet echt 1 nieuwe tag! Iemand suggesties? :)
     
  10. iSc3pTic

    iSc3pTic Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Internationaal Toernooi FTW\o/

    Er is gisteravond trouwens een nieuw team ontstaan op Nederlandse bodem,

    GG Atillus
    Realsaphis v2
    Envy aLeg3nd
    SladzisSp0nz

    Verbaasd? ik wel8)
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Eerlijk joh? Das wel echt een line up die k niet zou verwachten... Waarom worden spelers als minotaur en of killer overal buiten beschouwing gelaten? Heb je meer aan als attilus iig... Nu we het over "Killer en de verkoop van H3 - avontuur 4 " hebben, hoe staat het daarmee?

    @airwave, ik heb contact gehad met dynabyte, die eventueel bereid zijn om ons te sponseren. Het gaat hier om punten, nieuwe controllers (ben hard toe aan een nieuwe) toetsenbordjes (zodat we snel to4 kunnen typen) en nog meer. Ik houd jullie op de hoogte... Voor de geinteresseerde kunnen jullie wekelijks een gameplay kijken van NNY. Zie de topic op het gamerstyle forum. Deze week sceptic, de inter.tourney addict met het hoogste level van nederland!\o/..... da tournooi zuigt:{
     
  12. iSc3pTic

    iSc3pTic Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    PINO MATCHMAKING PR0\o/,
    idd Towel een gay toernooi,

    Gisteravond een game tegen 2x48
    en 2x45...

    Kom ik aanzetten met mijn 38je en word ik vies dik 2e...

    quit de host wanneer de "game over" te horen is... En heb ik dus een mooi filmpje, maar word de game niet bij bungie opgeslagen, dus nog steeds lvl 38...

    Maar wel een General grade 4 verslagen met zijn 3000 matchmaking en 3000 socials en 2000 customs}:]

    P.S. Dinsdag scrimmen tegen dat nieuwe team, maar ik zou niet zeggen dat Atillus slechter is dan Mino of Killer... Maar het blijft een vreemde line-up...
     
  13. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    International Tournament is voor noobs ;)

    Hoezo is het een vreemde line up? Het zijn allemaal mensen zonder team die een team willen. Alleen Attilus vind ik onverwacht omdat ik dacht dat hij gestopt was, maar aangezien hij al lang met Legend omgaat is die keus best logisch. Ik ben het wel eens met towel dat het raar is dat spelers zoals mino geen kans krijgen (Niels is nu ECHT gestopt). Hij is een goede speler, praat veel en is een echte teamspeler. Maar Attilus past wel beter bij dat groepje.

    Nog iets volgens mij gaan Sandman, Poel en Secret Virus ook weer halo 3 spelen omdat het op de wcg komt. Nu liggen ze natuurlijk achter maar zij zijn ook bij de wereldtop geweest van Shadowrun en dus als hun serieus gaan spelen kan het best nog wel eens interessant team worden

    Update van XL4 De ffa resultaten
    1st: Omega (increds)
    2nd: Vardddd (Reason Gaming)
    3rd: Ethnic (Oslo Lions/ Fast switch)
    4th: Infern0s
    5th: Singh (iDentity)
    6th: Zicknex (EnVy)
    7th: Blink ( 4K)
    8th: La1 ( infusedGaming )
    Zeker knap van Infernos, congrats
    Van de andere L 3 mannen kon ik niets vinden
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  14. Towel

    Towel Guest

    Jup zeker goed van infernos, maar het is jammer dat we Jan niet hebben gestuurd, die wordt 1ste gegarandeerd. Dat die 3 gozers goed doen op shadowrun vind k geen reden om te verwachte dat ze op h3 ook gaan presteren. K vond immers secret viruz lachwekkend op h2, evenals poel. Dat ze goed doen op shadowrun verbaasde me ook. Maar ze hebben misschien wel erg goed teamwork aangezien ze al lange tijd met elkaar spelen.
     
  15. CrAfTy

    CrAfTy SaD Team

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle clans zijn eigelijk welkom, mede Halo 3.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  16. CrAfTy

    CrAfTy SaD Team

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle clans zijn eigenlijk welkom, halo3 mede. zoals je kan lezen in de clan list topic.
     
  17. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed zijn in shadowrun komt vooral door hun communicatie en veel spelen. Dit deden ze trouwens ook al in halo 2 alleen was daar de achterstand te groot. Halo is in principe een makkelijk spel, iedereen die veel speelt kan goed worden. Als ze full time gaan halo-en kunnen ze een een goed team worden. Kijk maar naar Devastation, die waren totaal onbekend en hebben gewoon alle 4 4000+ games halo 3 gespeeld en behoren nu tot de top. Iedereen kan het je moet gewoon nerd veel spelen als je achter loopt
     
  18. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, wel gare lyne-up idd, wie is die Realsaphis echt? Echt nog helemaal nooit van gehoord :confused: kies dan idd mino die is stuk beter lijkt mij, :)
    En tom wordt het nou wel zoals ik zei dus je naam en dan is RLC? O en wie weet er een vette gamertag voor mij!! 8) Word helemaal gek van mijne en wil ervan af |:-
     
  19. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik dacht aangezien jullie rainbow spelen, wtf heb je er dan aan om te weten welke clans er actief zijn met halo3?
     
  20. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah Fear ik houd echt van jou
    ik post 1 keer random een naam en jij post daarna 5x in paniek iets over of we ons zo gaan noemen :D Ik doe niet aan clantags jwz. Er is niks mis met FeaR, van mij hoef je hem niet te veranderen, tenzij je iets ubercools hebt
    RealSaphis is Nielzzzzzzz ;) Hij was ook met Legend en Pino naar de MegaaaLan geweest. Ik denk dat legend en hij daar hebben besloten om te teamen

    Kan je nou op je xdoos ik ben net klaar met leren?
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008

Deel Deze Pagina