1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Kritiek

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind dit trouwens wel erg jammer. Als je kritiek post, doe het dan gegrond..

    Hij spreekt me aan op mijn gedrag en komt met de volgende zin:

    Dan vraag ik om voorbeelden. En dan post hij compleet andere dingen waardoor zijn opmerking teniet wordt gedaan. Maar mensen lezen dat wel en krijgen een enorm goeie indruk.

    Het slaat dus weer compleet nergens op. Bedankt he! :{


    Trouwens, voordat ik weer naar mijn hoofd krijg dat ik niet op de dan wel gegeven voorbeelden reageer.. Ik ben het met die voorbeelden niet eens. Enkel het voorbeeld van het 'show je avatar' topic kan ik een beetje begrijpen. Maar na het teruglezen vond zelfs dat wel meevallen.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Of we gelijk posten of niet maakt me niet uit. Ik heb geprobeerd maar wat ik ook zeg, jij negeert wat ik toon omdat ik niet direct antwoord geef op een van jou gestelde vraag, die ik wellicht, als menszijnde, over het hoofd zag. Vervolgens ga je wel in op wat ik nog niet getoond had. Dat je dat doet, en dat is niet de eerste keer, is voor mij reden genoeg om te kappen.
    Ook de andere reacties vind ik triestig, waardoor ik het maar neerleg en tot de conclusie kwam:

    Don't even try.

    Ik kan hier niet discussiëren.
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Echt sneu dit. Als je gelijk hebt dan heb je wel een punt hoor.. En dan krijg je ook van mij wel je gelijk. Ik ben het gewoonweg niet eens met wat je post, dus dan zeg ik dat ook. Daarnaast post je ook nog eens dingen die simpelweg niet waar zijn.

    En dan ga je nu opeens zielig doen dat er niet naar je geluisterd wordt. Ik heb op alles antwoord gegeven.

    • Op de show je avatar thread
    • Op de avatars van borsten en billen
    • Op je klachten over de speelkwartier van 15 minuten
    • En op je overige vragen.

    Maar goed, ik hoop in elk geval dat je je hart hebt kunnen luchten. Mischien helpt alleen dat ook wel iets.
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me trouwens af hoe willem het dan zou doen als mod?
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Tricker:
    Dat is totaal niet van belang, hij is nou eenmaal geen mod en of hij dat wil is nog maar de vraag.

    Hm opzich kan ik Willem's punt wel begrijpen. Af en toe wordt een achterlijk topic gesloten (door een mod, niet per definitie Goiz) terwijl het een mod blijkbaar wel toegestaan is om een onzin-topic van een kwartiertje te openen, wat uiteraard een beetje oneerlijk tegenover 'de normale members' over kan komen.

    Echter interesseert mij dit geen moer. Het is en blijft de GreenMile waarin je alles met een half zoutvaatje of meer moet nemen. Dat is nou juist de lol en de charme van de GM. Ik zou zeggen: Willem, trek het je niet al te erg aan, een punt maken van wat je eerder noemde loont de moeite niet en verpest voor je zelf ook alleen maar de sfeer in de GM.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nooit dat ik dit allemaal ga lezen, dikke levensverhalen.

    Zover ik vind doen de Mod's het hier prima. Ze zijn aardig, zeiken niet veel en zijn niet iemand die geilen op mensen die regels overtreden. Je hebt forums waar moderators alleen maar de hele dag te zitten letten of er niet word gespamed. De mod's hier zijn niet zo, het zijn gewoon stuk voor stuk aardige gasten. Voor de rest vind ik de Green Mile niet echt een laag niveau hebben. Dat hangt bij iedereen anders, de ene is wat serieuzer dan de andere. Ik ben iemand die overal wel lol inzie en probeer altijd leuk mee te doen. Enigste rare vond ik dat Whoopidoo topic, dit omdat ik er niks van snapte.

    Ik ben iemand die op zich op zijn tijd ook wel even helemaal te keer wil gaan, en vond Goiz Kwartier topic erg leuk. En over die avaters tjah, het viel best mee. En binnen een paar dagen was het toch weg, en welke jongen maakt zich nou druk om een paar borsten of dergelijke.

    Om toch wat meer leven in de Green Mile te geven moeten we wat nieuwe topics verzinnen. Ik heb wat met de Search Mode gespeeld en zag dat hele Expeditie Robinson gedoe, opzich zouden we zo iets weer kunnen doen. Ook had ik een XBW Awards in gedachten, waar leden kunnen stemmen wie ze bijvoorbeeld de behulpzaamste lid vinden van XBW en zo een hele stemming maken. Het zijn in ieder geval allemaal kleine dingen wat we kunnen doen. :thumbs:
     
  7. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet idee fiasco. Heb zelf ook al lopen zoeken maar heb niet echt iets kunnen vinden.
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Het probleem met jou, willem, is, dat je je gewoon téveel druk maakt om iets wat totaal niet belangrijk is.
    De GM staat voor de gein en de creatieve bedenksels van Members (en ook Mods!!!) Tuurlijk moeten mods zorgen dat alles goed verloopt, maar mogen ze dan helemaal geen geintje meer uithalen? Als je alleen maar serieus moet zijn (helemaal op de Mile) waarom zou je dan nog Mod worden.. Ze zorgen naar mijn mening ook voor een stukje gezelligheid en levendigheid. Ook al maken ze soms een geintje, ze kunnen je ook ontzettend goed helpen, bijvoorbeeld bij avatars en info.

    Je moet je gewoon niet zo druk maken over het niveau, wat maakt het nou uit? Gewoon je verstand op nul en lullen..
    Je hebt in ieder geval van iets heel kleins, iets heel groots gemaakt en dat is dan wel weer knap, maar alsjeblieft, laat het gaan! Er is al zoveel ellende in deze wereld en laten we het hier gewoon een beetje gezellig houden.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mag ik stiekem ook even reageren?

    Ik ben niet bekend met de huidige situatie van het XBW forum. Ik zie alleen dat er in drie jaar tijd weinig is veranderd. In ASEL zie ik bij de eerste 30 nog veel topics staan waar ik zelf in heb gereageerd, in the green mile is er gewoon helemaal niets veranderd. Geen probleem, maakt het allemaal wat herkenbaarder.

    Ik denk dat Willem een goede constatering doet; mensen die veel posten, bepalen de 'cultuur' van het forum. Moderators bepalen de 'cultuur' van het forum. Mensen die veel posten en waardevol zijn, zouden zomaar moderator kunnen worden. Dan krijg je dus clashes, want wanneer ben je nu moderator en wanneer nog gewoon member? Een moderator heeft wat dat betreft altijd een voorbeeldfunctie. Gein trappen kan en mag in the green mile. Maar moderatoracties moeten in principe zakelijk zijn. Reageren op klachten op moderatoracties moeten ook zakelijk en inhoudelijk zijn. Ik heb van de week het een en ander terug gelezen over hoe ik 'back in the day' reageerde op kritiek, geziek en gezeik en ik kan me voorstellen dat dat toen niet altijd even positief uitgewerkt heeft. Als mod straal je ook iets uit naar andere users, naar nieuwe users. Hoe futiel de situatie soms ook kan zijn, want er zijn een hoop kleuters en kanslozen hier, moet je je niet verliezen in een persoonlijk conflict.

    Daarnaast, komop zeg, waar zijn we/jullie hier uberhaupt mee bezig. Dit is een forum, what's the big deal...
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Netjes gezegd, volledig mijn gedachten. Nu nog 1 post maken en je missie is voltooid :+
     
  12. SysanApse

    SysanApse Guest

    Amen.
    Willem , je hebt helmaal gelijk man.
     
  13. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t eigenlijk niet zo erg hoe de mods doen. Ik bedoel, zolang ze helpen met je problemen met netwerk enz enz enz, is het toch goed? En wat humor erbij is altijd goed meegenomen! en gister dat kwartiertje van Goiz, zo nutteloos was het niet want in zo'n kleine tijd zijn er toch 4 pagina's vol gespamt! En het lijkt me niet dat als je t niet leuk vind, je wat gaat posten dus er is zoiezo wel wat plezier in geweest. En de mods hoefen niet altijd spatserieus te zijn toch, zolang ze hun werk maar doen is het goed

    mijn meningen:p no offence (of hoe je het ook schrijft) tegen degene die het niet eens zijn hiermee
     
  14. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal wel meevallen. De GM is toch bestemd voor dat nutteloze gedrag? Wel raar dat je er pas na een x aantal dagen in mag. Ben je net nieuw, lekker spammen. Ben je het eindelijk afgeleerd, mag je de GM in 8)

    Misschien liggen jullie beide fout, Goiz en Willem? Als jullie beide een middenweg vinden komt het toch goed? Willem niet meer zo 'serieus' reageren en Goiz wat minder lol trappen en wat 'zakelijker' overkomen. Goiz is niet voor niets mod. Als ik zo naar die enquete kijk van Goiz zie ik dat het niveau wat omhoog kan, maar ook dat het zo wel best is. 50/50 dus. Wel leuk om te zien is dat wij vinden dat de modjes zich een beetje mogen uitleven in de GM.


    Zand erover? (open nou geen topic met een zandbak speel kwartiertje, dat zou heel flauw zijn.... :9)

    EDIT: Val mij nu aub niet aan.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat mij betreft zand erover.

    Aangezien Willem besloten heeft niet meer te reageren en (in mijn ogen) zijn vragen en/of opmerkingen beantwoord zijn doe ik deze op slot.

    Als er toch nog punten zijn die mensen willen laten weten, let me know.

    Verder zou ik deze discussie willen afsluiten met een quote van deze newbie :+

    Let's have some fun again ^__^

    En nee, daarmee bedoel ik niet dat ik zo even een onzintopicje ga openen :D



    -Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina