Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    waar mediamarkt ?? ik dacht dat het pas 28 maart kwam

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Voor hoeveel heb je hem gekocht bij de Media Markt A'dam

( Hoe weet ik dat ? Had je gepost in het Katarami topic dus denk dat je deze daar ook hebt gekocht :+ )

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb hem bij MM vandaan voor 64 euro. Eerst indruk is middelmatig moet ik zeggen, nog niet ver genoeg gespeeld om echt met zekerheid te zeggen. Maar ik heb hem een uurtje ongeveer gespeeld en toen had ik niet echt de drijf meer om verder te gaan. Vechten gaat iets te sloom en al wat rare bugjes hier en daar tegen gekomen. Zo kreeg ik b.v. schade terwijl ik in een ingame demo zat.
    Maar goed, zoals ik zeg ik heb het spel ook nog niet bijster ver gespeeld, eerste echte grote veldslag moet nog komen.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja en daar zitten er juist te weinig van in..althans..volgens iemand op Gamersyde.com die de game ook speelt. Het hele vechten tegen monsters word na een tijdje aardig saai..net als Assassins Creed en die grote gevechten heb je alleen maar tegen het einde van de missies elke keer.

5. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit spel vandaag zo'n 4 uur gespeeld en het is best vet. Heb het eerste eiland 'uitgespeeld' en ben nu net aangekomen op het 2e eiland. Heb al aardig wat vechtmoves erbij gekocht en begin nu ook vaker m'n magie te gebruiken waardoor het vechten wat afwisselender word. Er hadden alleen wel wat meer finishing moves in mogen zitten, maar goed. Heb ook al een grote veldslag meegemaakt, zat wat beeldvertraging in met zoveel personages op het scherm maar het zag er wel erg vet uit. Morgen weer verder spelen. :)

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ;) Voor €63 nog wat. Had nog een kortingsbon/tegoed bon/kaart ding. Dus dat kon er dan nog wel vanaf.

Ik ben nu al een paar uur bezig, en ben er helemaal aan verslaafd. Echt, deze game doet een ding goed en dat is je aan het gamen houden! Het ziet er niet bijzonder fraai uit, het speelt niet bijzonder, maar het is gewoon zo vet! Echt onwijs gaaf.

Ik ben alleen benieuwd hoe groot de game is... Ik heb nu namelijk zo een beetje alles van de eerste kaart al gehaald, op een basis na, benieuwd waar ik zo terecht kom.

Wat ik wel jammer vind is dat het verhaal niet echt verteld wordt... Ik heb in het boekje een beetje gelezen waar het over gaat, maar in-game kom je hier niet echt achter...

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb Conan vandaag geruild en die is echt retecool:D Dus zit me al focking te verheugen op Viking:D Ik zeg laat maar komen!!:D

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou zeggen, have fun, komt wel goed denk ik zo te horen :)

Ik ga dit weekend eerst flink verder met Mass Effect, en volgende week zie ik wel verder. Uitproberen ga ik de game sowieso, want ik blijf interesse erin hebben.

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    hoorde dat het hier en daar wel wat weg heeft van God of War.

10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister de nieuwe Power Unlimited gekocht, waarbij de coverview over Viking : Battle for Asgard gaat, het leek mij opzich wel een leuk spel.

Maar mijn vraag was: Is het zo leuk dat het de prijs ook waard is? Of is het verstandiger om te wachten tot een prijsdaling naar 50/40 Euro.

11. kennyisdope

kennyisdope Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game sinds gister ook in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik hem aardig goed vind!
    Hij is grafisch ook een stuk mooier als conan en god of war de visuele stijl doet me een beetje aan fable denken
    lekkere warme kleuren (sprookjesachtig) De inleiding van de game word net zoals fable verteld doormiddel van een strip vond ik wel cool gedaan!
    Ik heb het eerste eiland helemaal uitgespeeld dus ook al een aantal grootse gevechten meegemaakt het ziet er stoer uit maar het voegt naar mijn mening niks toe aan de gameplay
    omdat het al echt scripted is en jij er maar eigenlijk als een sulletje bij staat op enkele opdrachten nagelaten dan...
    Maar de grafische styl & gameplay vind ik wel zwaar oke voor hack&slasher tenminste.
    Ik kan nu jammer genoeg niet verder zit op het 2e eiland en ik moet een sleutel hebben voor de Crypt en ik weet maar goed niet waar die ligt??
    Tips iemand?

12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
  13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Hmmmm, dus jij vind het niet saai worden zoals die knuppel van gamersyde.com vertelde en het met Asssassin's Creed vergeleek?
    Vind je dat de game ooit echt moeilijk word..of...tja..dan vijanden jou ook wel een knal verkopen of is de a.i. vrij dom?

14. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij is de MM arena morgen open.. ik zit heel erg te twijfelen of ik dan deze game zou halen.
    zijn er miss wat meer mensen die kunnen vertellen hoe de game is :) ?

15. Boyke_2002

Boyke_2002 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sleutel

Balen man, kom ook niet verder op het 2e eiland :'-( :'-(
    Waar is die %#* sleutel }:]
    Iemand ?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, lees in de PU dat er weer van die vette gevechten zijn zoals ook in Spartan. Die waren echt bruut! Nog, blijf ik deze game niet halen. Pik hem wel is goedkoop op, maar nu zeker niet :D

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    K hoop echt dat ze hun belofte inlossen dat ze em morgen leveren:D

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Kans is best groot dat ik em wel haal als ik em echt tof vind spelen ergens volgende week. Het is een mooie afwisseling tussen Mass Effect. Dus zo nu en dan ME spelen en dan Viking weer eens, zelf denk ik dat de game dan niet gauw gaat vervelen.

19. kennyisdope

kennyisdope Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens kleine update!
    Je hebt die sleutel voor de crypt nog helemaal niet nodig pas later geloof ik als je een weer nieuwe draak moet summonen.
    Ik zit nu namelijk op eiland 3 zonder sleutel..

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar zitten er trouwens veel Quick Time Events in? En ook veel bosses en mini-bosses?

Deel Deze Pagina