Cool, dat wist ik niet. Scheelt wel een hoop werk en gebutton-bash Wat vinden jullie nu trouwens eigenlijk van die patch? Heeft het de problemen die je had opgelost of heb je nog steeds problemen?
Ik heb hem uitgespeeld zonder de patch, in het eerste uur 2 x een vastloper gehad. De overige 20 uur geen problemen meer gehad.
Ik vind trouwens die Kermis attractie ernaast veel makkelijker. Dat je die bal op dat rode knop moet gooien zodat die gast in het water valt. Zo klaar en 3 Stickers.
Ik vind die Go-Karts echt lastig! Ze beuken me altijd aan de kant, heb nog nooit gewonnen na 3x ofzo!
Hoe is de update, ik lees namelijk bij wat Comments op de site van Major Nelson dat er nu weer andere problemen zijn als je de update hebt gedownload.
Heb nergens last van, maarja voor de update had ik ook al nergens last van Ik ben nu bij Chapter 5 alleen heb nog maar 18 errand missions gekregen dit is volgens mij heel weinig (zeker omdat je er 30 moet hebben voor een achievement) komen er nog meer in Chapter 5 of is er iets mis bij mij?
Een vraag over dat fotoalbum: Kun je die ook vol krijgen wanneer je chapter 5 hebt gehaald? Ik doe nou gewoon de missies en wil later pas alle zijopdrachten doen. Hebben jullie er ook last van dat bij muziek 4 sommige acties niet of niet goed gepakt worden. Ik dacht eerst dat het aan de controller lag, maar toen ik wisselde bleek dit ook bij een andere controller te gebeuren. Sinds die update heb ik last van geluid dat af en toe verdwijnt en ik heb al een keer gehad dat het scherm zwart werd (dit was bij de boss battle van chapter 4, het enigste dat ik nog zag was mijn radar).
Sinds de update werkt ie bij mij echt super! Eerst liep ie ongeveer elke 20 minuten vast maar nu nog geen 1 keer gehad Nu is het spel pas echt leuk om te spelen
Heb gister Chapter II gehaald en weer nieuw deel van de stad unlockt. Best grappig deel, en ook de kerstmissies in de sneeuw waren leuk!
Als je op iemand gelockt hebt (en niet te dichtbij staat) op B drukken, zodat je 'm uitscheldt. En dat 100x Gisteravond btw ook 100% gehaald, en nu heb ik helemaal genoeg van dit spel
Ik heb Bully ook voor de xbox 360 en ik heb best veel last van framedrops ik heb zelf nog geen vastloper gehad maar ik hoor dat die update alles zo'n beetje moet verhelpen?? Moet je die update trouwens van xbox live afhalen want ik heb namelijk geen live...?
Ik zit nu bij een missie waar je een nerd moet redden omdat hij bij een auto shop is ofzo. Je moet dan naar hem toen vanaf de Dorm maar zijn levens gaan er vanaf daar al af en dus issie al half dood als ik er ben. Moet ik dan gewoon snel zijn ofzo?
Damn wat is Shop 1 al moeilijk! Had net trouwens wel leuke missie. Dat is slipjes moest verzamelen in het meisjes huis!
Ja dat vond ik ook bij het begin maar het is na 2 keer doen heel makkelijk als dat schermpje in beeld komt moet je het meteen nadoen. Als je het eenmaal te pakken hebt is het echt makkelijk. Maar mag je eigenlijk ook nog aan auto's werken ben nu volgens mij bij shop 3!
Ik heb net de laatste missie uitgespeeld alleen de achievement van "mission completionist" niet gehaald, bijkbaar heb ik wat missies gemist. Is er een manier om deze missies alsnog te doen of moet ik het spel dan opnieuw gaan spelen?