[Wii] [Wii]Super Smash Bros: Brawl

Discussie in 'Games' gestart door Govert, 11 mei 2006.

1. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat de jap versie? dus gewoon met engelse text enzo?
    Anders kan ik even bij replay in den bosch gaan kijken, wou eerst niet doen omdat ik dacht dat hij japans was..

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    US versie

3. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt de Europese versie uit ?

4. A Reborn Hero

A Reborn Hero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is nog steeds niet bekend.Vind het wel vreem en slordig allemaal.Bij de 360 in ps3 wordt veel meer duidelijkheid gegeven,en vaak werelwijde releases.Ik denk dat we moeten afwachten.

5. slayerX

slayerX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand met mij wilt brawlen je kan me toevoegen met de volgende brawl friendcode:
    5198-2308-8178

Geef even aan welke nick je gebruikt in brawl kan ik je toevoegen met de jusite nick (onthoud 5 char per nickname)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    http://www.365games.co.uk/index.php?productID=2854

Ik had hem hier besteld en na 2 dagen in huis. Is beter dan nog maanden wachten.

De game was wel ff wennen. Leek vooral dat de game een andere framerate had en dat daardoor de characters met een andere snelheid bewogen. De co-op modes maken het spel beter dan het vorige deel!

edit: je kunt btw ook trial versions van virtual console games unlocken :)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  7. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee Omega, wist niet dat jij hier ook zat ^^ en dan ook nog is zolang :eek: niet te missen..
    Thanks voor die link trouwens, 40 pond is gewoon -+ 60 euro, toch?
    En dan krijg je er ook een freeloader bij :) die dus gewoon werkt op onze PAL Wii's..

Zal erover nadenken, thanks

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ongerveer 60 euro (op het moment iets minder). De freeloader werkt heel simpel en ook nog eens snel. Je bent er ongever 5 seconde mee kwijt.

En ik kom hier iid al bijna 6 jaar :)

9. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm nu ook. Wát een heerlijk spel zeg :)!

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nederlandse/Buitenlandse site waar makkelijk Smash Bros (import US) kan bestellen?? (via iDeal ofzo, want met credit card doe ik niet).

Want opzich.. 20 euro extra betalen om 'm anderhalve maand eerder te hebben is ook wel te doen..

11. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb deze game vorige week bij "Sam's Club" vandaan gehaald voor $47, da's zo'n 29-30 euro. Ik vind er zelf geen reet aan maar m'n vrouwtje vind het geweldig. Wanneer is deze game in NL beschikbaar?

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nu al!!?? Niet te snel hoor Nintendo.......... |:-

13. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ach, laten we maar blij zijn dat het geen herfst/kerst release is geworden.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kan altijd nog. Zou me echt helemaal niks verbazen als het nog een release in september word.

15. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Dat is waar, maar waarom zouden ze dan nu ineens 27 juni zeggen (ik bedenk me nu dat dat maar 3 dagen van juli af is. Klinkt nog verder weg -.-')

16. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Dat vind ik wel erg belachelijk, zo'n gigantisch groot gat tussen de release data. De game was hier al zeker een maand uit voordat ik hem kocht vorige week, en NL krijgt hem pas in Juni....echt niet normaal.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, hij is in Amerika sinds maart uit en in Japan sinds december al dacht ik. We krijgen de game gewoon 7 maanden later dan in Japan!!! |:-
    En ook zelfs bijna 4 maanden later dan in Amerika. En dat heeft echt helemaal niks met vertaling of lokalisatie te maken. Echt WEER een belachelijke actie van Nintendo. Ik bedoel, Mario Kart kan wel wereldwijd binnen één week verkrijgbaar zijn. Waarom moet er bij Smash Brothers 7 maanden tussen zitten? :emo:

De kans dat ik de game koop word alleen maar kleiner, zeker aangezien MGS4 12 juni uitkomt. En met die game + Metal Gear Online ben ik wel even bezig en dan ga ik dus geen Smash Brothers kopen.

Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    =( :{ :x :emo:

Uit principe zou ik de game niet eens meer kopen......

Laatst bewerkt: 16 mei 2008
  19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ben er door de jaren heen wel aan gewend geraakt dat wij als Europa in 8 van de 10 gevallen als laatste aan de beurt zijn. Kan er niet echt wakker van liggen. Smash Bros. is hoogstwaarschijnlijk het enige Wii spel wat ik dit jaar nog koop, niet gek gezien de rest van het aanbod natuurlijk, en zo belachelijk hoog staat de game niet op mijn wishlist. Bovendien is het niet zo dat ik tot 27 juni verder niks te gamen heb ofzo.

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Achja ik ga hem wel kopen, ookal moet ik zolang wachten. Ik had hem zelfs kunnen importeren maar echt haast om de game te spelen heb ik nou ook weer niet. Daarnaast nou is het toch wel vrij dichtbij. :+

Deel Deze Pagina