Terug Van Weg Geweest: [Dutch Racing Crew]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door JeePee, 14 feb 2008.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    [​IMG]

    Jaja, we're back! De Dutch Racing Crew, voor het eerst opgericht in juni 2006, staat weer op zijn pootjes!

    Dutch Racing Crew [Deel 1]
    Dutch Racing Crew [Deel 2]

    Watskeburt?
    De leden van het goede ouwe DRC zijn enkele maanden geleden met z'n allen verkast naar de Nederlandse divisie van Team VVV. Met flinke plannen in het vooruitzicht werd deze overstap voor veel van ons toch geen succes. Team VVV kon onze behoeftes niet waarmaken. Eén voor één liep het Nederlands race gedeelte leeg. De één ging een andere clan oprichten, terwijl andere Xbox Live inactief werden... tot het deze week begon te kriebelen bij enkele van ons. We gingen met elkaar om de virtuele tafel zitten and before we knew, DRC was reborn!

    Intro
    DRC is een clan bestaand uit enkele van Neerlandsch snelste racers. Alles van PGR tot volledige racesimulatie wordt door ons gespeeld. Maar niet alleen racen zit ons in de vingers, ook in verschillende shooters kunnen wij ons mannetje staan! Alhoewel we minder op shooters te vinden zijn dan op racegames, zijn we best in voor een vriendschappelijk partijtje, mits er genoeg leden beschikbaar zijn. Wil je weten hoe wij het er van af brengen op de meer realistischere racegames? Zoek dan de competitie op de PC en daag ons uit voor een raceje GTR2. We zijn benieuwd.

    De Leden
    De leden van de Dutch Racing Crew hebben een aantal eigenschappen gemeen: Ze zijn snel, competitief ingesteld en zijn heel goed in staat zich volledig belachelijk te maken. Er heerst een zeer goede sfeer, wat maakt dat we al vanaf begin 2006 met elkaar gamen zonder ooit veel frictie gehad te hebben. We kennen elkander allemaal in het echt en weten dus wie er aan het stuur van de fictieve wagens draait aan de andere kant van Xbox Live. Hier het roster van de crewleden:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Recruitment
    Inderdaad. Weinig leden, en daarom staat de recruitment volledig open! Denk jij dat je onze pace kan bijhouden op racegames, of zelfs verslaan? En ben je altijd in voor een lolletje? Voeg ons toe! Als je met ons niveau mee kan en als je goed bij de groep past, dan mag jij de DRC-tag voor je gamertag plaatsen!

    Website
    Onze website is as good as it was, namelijk exact hetzelfde als op het moment dat we DRC lieten rusten. Meld je aan, praat, have a good time. Neem vooral een kijkje op: http://www.DutchRacingCrew.nl

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 feb 2008
  2. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie intro !
    En veel succes!
     
  3. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken iemand uit de race crew VVV MrDeap. Zat die ook bij jullie?
    in ieder geval veel succes:thumbs:
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Mr Deap zat inderdaad bij ons. Nooit mee gegamed alleen. Die gast is Canadees dacht ik.
     
  5. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    haha oke lol:9
    hij had op zoon site in ieder geval VVV ge-promoot. en hij noemde JeePee ook enzo al die namen van NL.
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    jullie doen toch ook wel PGR 4?
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Jep :)
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    o shit niet goed gelezen dus, dan wil ik wel een keertje een potje racen tegen jullie!
     
  9. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Das best. Het kan wel ff duren voordat het er van komt hoor. Het is namelijk niet onze 'hoofdgame' op dit moment. Ik heb PGR4 bijv. geeneens :p
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ik voeg je wel ff toe. Ik zit niet echt in PGR4 (speel de laatste tijd alleen Forza en Gears) maar ik ben wel in voor een potje.

    Voel jij misschien wat voor een potje Annex 2 vs.2?
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    is goed, al speel ik liever execution.
     
  12. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur mij ook ff een accaunt als jullie gaan racen dan, dan haal ik PGR4 ook weer is uit de kast, want het was toch best een leuke game.
     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Niemand zin in Forza2??:'-(
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Tuurlijk wel pwik. Zondag is er een JCMAW race op Laguna. Je weet wel, waar je vorige keer kei hard won :9 Of las ik laatst in je msn naam dat je xbox op vakantie is? Naja, anyway, als je meedoet heb je kans op een 1-2-3tje met Fred, San en jij!

    ps. kan een mod het 'terug van weg geweest' in de topictitel removen? Ty
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Haha ja hij is flink toe aan vakantie in duitsland... na dik 2 jaar trouwe dienst geleverd te hebben, ik was denk 1 vd langste met een launch console :)
    En ik zou wel weer een keer zin hebben in laguna seca, vorige keer was het maar 15 sec voor dacht ik :+ als ik nou niet kan racen good luck :thumbs:
     
  16. J And COOL

    J And COOL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    joh ik ben nieuw op dit forum dus ik zal mezelf even voorstellen
    joost aka J And COOL sinds vorig jaar hardcore racer geworden en dit jaar van plan om mee te doen aan de WCG voor PGR4 ben op de goeie weg
    zal jullie effe een FR sturen zodat we zeker effe een x kunnen racen

    GR COOL
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Denk dat ik zelf ook naar de WCG ga voor PGR4. Tenminste, als er dezelfde bedragen of meer als vorig jaar te verdienen zijn. Handewasser, Agoris en Helios... wie anders heeft er nog PGR4? Kan alleen nergens info vinden over wanneer, welke baan, welke auto, enz.
     
  18. J And COOL

    J And COOL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn er dezelfde bedragen te verdienen de datum zal waarschijnlijk eind mei begin juni zijn en de banen is het al zeer waarschijnlijk sinjuku speedway,south strip loop,en westminister tour
    maar voor de andere banen zoals full f1 en park row is het nog niet zeker omdat die banen niet aanwezig waren op de SEC
    en auto's Caparo T1
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik :eek:

    Succes verder met DRC, ik ga niet meer me naam veranderen. Ben een beetje beu van al dat weg gegooit geld :eek:
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    DRC weggegooit geld? :'-(

    Ik ben ff heel verdrietig nu Mark :'-(

    Ik ga zelf niet meedoen met de WCG. Heb PGR4 niet en geen zin om te kopen.

    Los van dat vind ik het raar dat ze voor PGR4 hebben gekozen en niet voor Forza 2, wat overduidelijk meer populair is dan PGR4 online op dit moment.

    Heey J and Cool. Probeer maar eens wat racejes met de andere lui voor elkaar te krijgen op PGR4 :) Ikzelf ben te vinden bij races van www.jcmaw.nl en op GTR2 op de PC.

    edit: Kan een mod het 'Terug Van Weg Geweest:' gedeelte uit de topictitel halen? En de haakjes [ ] om Dutch Racing Crew?
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2008

Deel Deze Pagina