Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zou je dat willen hebben in de startpost? Ik ken de game niet, maar het ziet er wellicht interessant uit.
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn gewoon eigengemaakte filmpjes die je konuploaden en aan de wereld kon laten zien. Hoezo is flickit weg dan?
     
  3. Remco

    Remco Guest

    Omdat niet al te best werkte en misschien weinig werd gebruikt?
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Is flickit weg?
     
  5. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is goed! Misschien sowieso even kijken of ik een nieuwe startpost kan maken aangezien deze alweer aardig gedateerd is met de niet werkende links enzo. Maar daar is nog genoeg tijd voor want zijn nog maar 500 replies :)

    skateflickit.nl frontpage werkt nog wel maar het forum werkt niet meer en het was juist het forum waarop alle informatie stond.

    Het forum was aardig stil maar een tweede skate had daar zo weer leven in kunnen blazen. Ik heb dan ook geen mededeling van eddyfever gekregen waarom precies het forum dicht is gegaan (en ik was dan nog wel admin).
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vroeg het mij ook al af. Ik was immers moderator op het Flickit forum. Het was opeens weg, ik heb Eddy ook nog eens een mail gestuurd of ik tegen een vergoeding van hem over kon nemen.. nooit antwoord gehad:confused:
     
  7. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik dacht dat skate.reel weg was, ik verwarde de namen ff.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ietsje meer dan een maandje geleden gekocht bij de MM. 30 euro toen ofzo, dat kon ik gewoon niet laten liggen en ik ben em nu eindelijk echt aan het spelen.

    Beetje met de replay editor klooien,gewoon fun maken, echt tof.
    Maar qua moves weet ik nog amper iets...ja wel die van de tutorial maar meer ook niet en ik lijk een beetje vast te zitten met het maken van nieuwe skate moves.

    Wat is de beste manier om aan nieuwe moves te komen? Met career mode beginnen ? En dan nog iets...bij Media>Skate reels(videos) zie je echt grappige dingen tussen staan, in een paar van die filmpjes zie je dat de skater op een heel hoog gebouw staat wat dus voor hele mooie replays zorgt als je eraf skate. Maar hoe geraak ik op die gebouwen?
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik merkte laatst ook dat het forum opeens niet meer online was. We hadden er echt nog wel leuke dingen mee kunnen doen en als we het met zijn 3en ofzo van eddy over hadden kunnen nemen had ik er ook best wel iets voor over gehad.

    @ iglo, Ik heb volgens mij op mijn computer ook nog wel iets van die tuts staan die ik had gemaakt. Als je er interesse in hebt stuur me dan maar een pm.
     
  10. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ze gewoon hier posten. Overigens kan je via een omweggetje via google nog wat topics bekijken van skateflickit.nl (http://forum.skateflickit.nl/showthread.php?tid=116) Het is alleen de index pagina die weg is.
     
  11. roburdow

    roburdow Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem, ik ben sinds 2 á 3 weken met skate bezig, en zit nu toch redelijk tegen het einde aan. In mijn records --> milestones staat dat ik elke pro challenge heb voltooid, namelijk de laatste van Rob&Big had ik voltooid, waarna ik tege Rob Dyrdek SKATE moest spelen, en dat won ik ook. Toen kwam er zo'n verhaaltje met gefeliciteerd etc.. je hebt 15 pro's verslagen en blabla.. maar de achievement fanboy (Beat all pro's) is niet unlocked :confused: ?? Dus ik opnieuw me 360 opstarten, weer die challenge opnieuw gedaan, maar weer geen achievement.. wat is hier fout ??
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  12. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet nog tegen de rest van de pro's SKATE doen, zover ik me kan herinneren
     
  13. roburdow

    roburdow Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nadat ik Rob Dyrdek had verslagen stond er: congratulations, you've beaten 15 pro's blabla, en voor de rest heb ik alle spots, milestones en photo contests etc.. wel allemaal achieved :confused:
     
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je al tegen een stuk of 15 pro's SKATE gedaan? dat is allemaal op de zelfde plek, als je dat heb gedaan dan weet ik het niet... anders moet je dat nog even doen:)
     
  15. roburdow

    roburdow Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ze allemaal verslagen bij die trap.. maar achievement wil maar niet unlocken :mad:
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dan is hij denk ik geglitched. Wat je zou kunnen proberen is even naar het dashboard te gaan; > System Settings > Memory > Y klikken en vervolgens de code ''XX LB RB XX''. Hiermee delete hij al de game updates, en wellicht wil hij dan wel unlocken als je Skate opstart en speelt.
     
  17. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Kheb een probleem, ik heb van een vriend Skate geleend en vind de SP echt vet alleen ik wil online proberen maar dat lukt niet omdat volgens EA ik niet online kan omdat ik 14 ben, is er een manier om dit te omzeilen?
     
  18. roburdow

    roburdow Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan geen kwaad als ook andere game updates gewist worden dan ofzo? En anders bedankt voor de hulp ! :thumbs:
     
  19. relax1989

    relax1989 Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    dan vul je in dat je 18 bent?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nope, als je met internet verbonden bent en de game opnieuw opstart wordt je gewoon weer gevraagt de update te downloaden, dit geldt voor elke game. ;)

    Even een ander emailadres gebruiken die 18+ is, dus je eigen emailadres wijzigen naar een emailadres van 18+. Dit doe je door naar Account Management te gaan.

    Ik heb een paar dagen geleden 6 wins in a row achievement en de icon trickster gehaald. Nu nog de achievements van pro racer en icon racer. En trouwens, hebben jullie ook zo'n moeite met die challenges van S.K.A.T.E. vs Pro's? Dat je een sessie skate moet winnen van een pro, en dan komt er weer een andere, etc. Hun doen allemaal 360 hardflips, inward heelflips maar die kan ik dus echt niet!
     

Deel Deze Pagina