Xbox-event met halve toezeggingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bas007, 7 feb 2003.

1. bas007

bas007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ben ik naar het xbox-event op de Erasmus Universiteit geweest. Daar kwam 1 of andere kerel van Microsoft lullen over de xbox. Ik heb even nagevraagd bij hem of het in Nederland mogelijk wordt zonder cc xbox live te nemen. Hij zei dat Microsoft idd bezig is met een andere betalingsvorm met acceptgiro of iets dergelijks.

Daarnaast heb ik gevraagd of er een xbox met live pakket op de markt gaat komen, de xbox 1.5 (zo noemen jullie die toch). Ook daar is Microsoft mee bezig, dus het is allemaal niet zo ver gezocht.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet precies in hoevrre dat duidelijk is:

De xbox 1.5 'zou' wat kleiner/lichter zijn maar verder ook niet.

Als jij zegt 'xbox met live pakket' lijkt mij dat je bedoeld een pakket als de Thrill pack (zie frontpage) maar dan met xbox Live erbij.

Ik weet niet of je dan ook helemaal goed bent ingelicht of iig dat je het misschien niet goed begrepen heb, kan ik mis hebben natuurlijk :cool:

Ja aan het eind van 2003/begin 2004 wordt er waarschijnlijk een nieuwe betalings-vorm ingevoerd.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Einde van 2003 pas :confused:? Nou, ik ga al proberen met mn pa zn CC :), en 2e jaar stap ik wel over.

4. bas007

bas007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb aan die man gevraagd of er een lichtere xbox komt, met een live-pack en hij zei dat ze daar mee bezig waren.

5. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    einde van 2003 begin van 2004 vind ik helemaal niet erg!

kan ik lekker lang van HALO 2 genieten...JAAR GRATIS!

Deel Deze Pagina