Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

1. kennyisdope

kennyisdope Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa valt wel mee..
    Het is wel zo als je een stuk sterkere vijand bijna dood hebt krijg je zeg maar dat je op de A, X, Y knop kan blijven drukken om hem heel erg bruut af te maken!
    Ik ben aardig ver in het spel maar ik heb nog weinig eindbazen gezien het draait hier ook meer om die grote battles waar je langzaam zeg maar na toe werkt door vikingen in ingenomen dorpjes te bevreiden.
    Als je leger groot genoeg is kan je een vijandelijke stad aanvallen dit is op zich wel leuk gedaan.
    AL met al ben ik zeer tevreden over deze game ik dacht eerlijk gezegd dat het zo'n Beowulf,Conan kloon zou zijn maar waar die games mij totaal niet wisten te boeien doet deze game dat wel!

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar er zitten dus wel een aantal eindbazen? En van die champions (of hoe die ook heten) zijn er daar veel van?

3. kennyisdope

Leuk Bevonden:
    0
    Champions zijn die grotere gasten met dikke schilden en een groter zwaard toch??
    Ja daar zijn er wel een aantal van zeker als je een grote stad wilt innemen als je die gasten killed krijg je gems voor je dragon amulet kan je een aanval met de draak doen.
    Is wel grappig je hebt ook van die ninja vijanden die springen ineens op je rug moet je heel er druk heen & weer schudden dan vallen ze van je rug af zeg maar.
    Of er eindbazen in het spel zitten?? Niet a'la God of War of Conan maar wel gasten die een stuk sterker zijn als derest zeg maar..
    In dit spel bereid je je voor op een grote battle dmv vikingen bevreiden dus je leger groter maken, bepaalde quests uitvoeren en jezelf upgraden.
    Bij een ander gelijksoortig spel ik noem een God of War,Conan,Beowulf baan jezelf een weg om bij een eindbaas te komen en die te verslaan.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En hoe gaat dat upgraden van jezelf in zijn werk? Kun je ook nieuwe en sterkere wapens kopen?

5. kennyisdope

Leuk Bevonden:
    0
    Ja op gegeven moment vind je op de map een arena daar moet je zijn om upgraden te kopen dit zijn gewoon knoppen combinaties en dan voer je een bepaalde combo uit.
    Qua wapens kopen is het allemaal heel karig je kan alleen throwing axes kopen waarvan je er maar 10 kan dragen en later kan je ook zeg maar soort van explosieven kopen die je kan gooien hier kan je er 3 van dragen en je kan 3 health poitions dragen.
    Trouwens je kan overal in het spel zakken/tonnen met geld vinden je kan hier ook een map voor kopen dan worden deze treasures aangegeven met een gele stip op de map.
    Je kan ook per eiland een healthpack kopen dus je healthmeter wordt dan wat groter.
    Ik hoop dat ik je nu voldoende heb ingelicht over het spel..
    Jij gaat dit zeker een goed spel vinden ik las in een eerder bericht dat je Conan ook goed vond nou deze vind ik dus een stuk beter ook omdat deze niet zo linear is en het ziet er een stuk mooier uit en speelt veel lekkerder!
    Morgen krijg je hem binnen?

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Khoop echt heel erg dat k em morgen binnen heb;) Ja idd Conan vind ik cool, maar vooral omdat het spel zo fucking wrede combo's en finishing moves kent. Hij is idd enorm linear en de graphics zijn ook maar matig. Verder vind ik de bossbattles ook allesbehalve spannend. Maar die combo's maken bijna alles goed:9 Zal morgen wel ff laten weten of k em heb ontvangen;)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Deze was perongeluk dubbelgepost, sorry!

8. kennyisdope

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed Tijger :thumbs:

9. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een beetje off-topic: Conan is idd wel tof, maar het werd imo minder leuk toen de vijanden sterker werden. Dan is ruim de helft van je combo's onbruikbaar. Veel mannetjes met weinig armor e.d. verslaan is gewoon veeeel leuker. Later komen die weer terug. Echt tof, dan heb je alle vette combo's :D.
    Viking is volgens mij meer hordes vijanden verslaan dan een klein groepje sterke lui: daar hou ik wel van ;).

10. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben daar wel al in geweest. Toen ik de mogelijkheid had om de laatste grote stad van eiland 2 aan te vallen (dus 2 draken had opgeroepen en alle dorpjes had bevrijd) ben ik terug gegaan naar dat hek. Dan staan er namelijk 3 vijanden en als je die killed krijg je de sleutel.

Ik heb het spel nu bijna uitgespeeld, nog 2 a 3 uur schat ik zo. Erg verslavend.

11. kennyisdope

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het spel geneens zo groot..
    ff over die sleutel ik had ook drie mannetjes daaro waarvan 1 op die brug stond voor die gesloten deur ik had ze alle 3 gekilled maar geen sleutel ontvangen??

12. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Hm, bij mij stonden ze alle drie op de brug.. En toen ik de laatste had gekilled stond er opeens dat ik een sleutel kreeg waarmee ik dat hek open kon maken. Ik ben al trouwens zo'n 12 uur bezig denk ik, dus kom op totaal rond de 15 uur uit waarschijnlijk..

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    2 a 3 uur ? Wtf....en ik dacht dat PU het over 20 uur had?
    Of heb je echt uren achter elkaar doorgespeeld ? :)

14. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ehm, zo'n 4 uur per dag afgelopen 3 dagen. Had wat tijd teveel. :9

Welk cijfer heeft de PU Viking eigenlijk gegeven?

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je leest het niet helemaal goed. Hij denkt nog een uur of drie door te moeten gaan voordat ie helemaal aan het einde is. ;):9

@ Phoenix NL: Een 9.0, door Maarten.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Net weer ff God of War 2 proberen (kom ik dalijk op terug) te spelen, maar mijn god wat een goed en bruut spel is dat! Nou ff terugkomen op dat 'proberen':

Ik heb een spierziekte en kan daardoor slecht met de ps2-controller overweg. Gek genoeg kan ik een stuk beter me de 360-controller overweg. Ik wil heel graag God of War 1 en 2 weer gaan spelen, maar dit gaat niet goed aangzien ik dit met de ps2-controller moet doen. Dus mijn vraag is of er een manier is om met de 360 controller op je ps2 te spelen? Of is er misschien een ps2-controller die veel op de 360-controller lijkt? Alvast erg bedankt!

Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  17. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
  18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
  19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Iemand?

20. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    Was hier al een beetje bekend mee....en heb zelfs even extra nagetrokken of er iets beschikbaar voor was...maar ik moet je helaas teleurstellen.

Er zijn genoeg converters te vinden om je PS2 controller op een andere console te kunnen gebruiken...maar er bestaat helaas geen converter om je Xbox 360 controller op een PS2 te kunnen gebruiken....snorry.... =(

Misschien dat de volgende PS2 controller imitaties een oplossing voor je kan bieden :
    http://www.psxshop.nl/playstation-radica-phoenix-revolution-customizable-gamepad-p-2318.html

Laatst bewerkt: 25 mrt 2008

Deel Deze Pagina