1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, sinds mijn reparatie zijn mijn contents van crackdown invalid or corrupt. als ik ze terugdownlaod komt degene die gratis was in het lijstje daarbij memory te staan zeg maar, maar als ik de andere die geld koste ga downloaden komt die niet bij da lijstje van memory echt heel vreemd
     
  2. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat op Ups nu dat hij in Herneboernig is aangekomen.

    Er staat ook boven aan dat het pakket op tijd is met een geplande aflever datum van 26-03.

    Betekent dit dat ik hem op 26-03 terug heb?
    Of dat hij op 26-03 bij de xbox 360 reparatie is?
    Want ik neem aan dat Herneboernig niet frankfurt is?
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Doh, precies in het lange Paasweekend ook. :x Helaas is de klantenservice onbereikbaar, heb het 3x geprobeerd en na 10-15 min nog steeds niemand aan de lijn. Duidelijk onderbezet daar vandaag. :mad:
     
  4. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat op Ups nu dat hij in Herneboernig is aangekomen.

    Er staat ook boven aan dat het pakket op tijd is met een geplande aflever datum van 26-03.

    Betekent dit dat ik hem op 26-03 terug heb?
    Of dat hij op 26-03 bij de xbox 360 reparatie is?
    Want ik neem aan dat Herneboernig niet frankfurt is?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Een keer is wel genoeg hoor, we lezen het heus wel :):
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net eindelijk de klantenservice kunnen bereiken, kreeg wel iemand die alleen Engels sprak. Blijkbaar hadden ze last van 'technical difficulties', vandaar de lange wachttijd denk ik. =(
    De 360 wordt opgehaald, dus valt nog binnen de garantie gelukkig. :thumbs: Het is me echter niet helemaal duidelijk of de Ups bij het ophalen ook de labels heeft. Want ik heb geen inkt meer in de printer dus zelf printen was geen optie. Anders staat hij hier straks voor niets, als ik nog geen labels heb.

    En worden die dingen doorgaans gerepareerd of vervangen? Want volgens haar duurde het vanaf het ophalen 2 tot 3 weken voordat ik hem terug had, lijkt me sterk dat ze de console in een week tot 2 weken kunnen onderzoeken en repareren.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  7. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ondertussen heb ik nog steeds geen antwoord, en ik wil het graag weten.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik zou het in ieder geval niet weten. Dus het beste is wachten, en anders gewoon wachten op je 360 hij komt ooit wel terug hoor! :+

    Trouwens er is nog steeds geen doos gekomen! Woensdag gebeld en ze zeiden dat er een doos zou worden verstuurd. Nu nog steeds helemaal niks! :mad: Met Pasen zal het zeker geen nut hebben om te bellen ? Stelletjes kloojo's.
     
  9. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, kudos voor de Dixons!

    Ongeveer een maand terug een mailtje gestuurd met het verhaal dat mijn xbox weer kaduuk was. Bovendien was mijn winkelgarantie verlopen. Aangezien Dixons mij toen geweldig had geholpen (nieuwe xbox, doos , controller etc.) dacht ik dat ze me wel zouden kunnen helpen. Een week later mocht ik mijn xbox komen brengen en gingen ze hem voor me repareren. Ik denk, mooi. Geen kosten voor mij, maar wel dus een refurbished xbox. Dixons medewerker zou zijn best doen om mijn eigen xbox gerepareerd te krijgen. Gister kreeg ik een telefoontje, je kan je xbox ophalen. Naar de winkel toe, ja. "Het was onmogelijk om je eigen xbox te repareren, dus je krijgt een nieuwe!" :D Kreeg dus een nieuwe xbox + Forza motorsport 2 & viva pinata! :+

    Dit is dus al mijn tweede gloednieuwe xbox van Dixons! Ik weet waar ik mijn xbox 3 ga halen!
     
  10. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    das heel erg netjes, de winkel waar ik hem kocht zegt al na een week moet je bij microsoft aankloppen...
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoef je geen genoegen mee te nemen hoor, de winkelier is ook aansprakelijk, athans het risico ligt ook bij hem gedeeltelijk. :)
    Maar Dixons lost het wel heel netjes op, zij gaan verder dan ze wettelijk verplicht zijn, dus dat is echte service.:thumbs:
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij had de ups de labels.:) Ik had hem na het ophalen op maandag, hem vrijdag weer terug. Het valt allemaal mee hoor.
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat is erg snel, kreeg je een andere of was je eigen console echt zo snel gerepareerd? :eek:
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Even contact opnemen met MS, er schijnen wat probleempjes te zijn met die content van Crackdown.
     
  15. oscaros

    oscaros Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox is zo'n half uurtje geleden kapot gegaan:| weer 3 weken zonder Xbox

    3 rode lichtjes
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  16. kivanco

    kivanco Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat er precies gebeurde maar mijn accu is kapot gegaan
     
  17. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe is dit nu bij de nieuwste versies in de winkel? nog steeds geen structurele oplossing?
     
  18. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 is nu in frankfurt aangekomen.
    Als hij weer terug komt, krijg ik dan weer een nieuw tracking number van UPS?
    En zo ja, hoe kom ik daar aan?

    Ik wil ook graag kijken hoe ver de reparatie is, hoe kan ik dit doen?
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    @ Wesley: dit wist ik ook niet zeker totdat ik dit vandaag zag:
    Denk gewoon dat ze doorgaan met hetzelfde trackingnummer. Me xboxje komt terug!
     
  20. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 wordt morgen opgehaald door UPS. Hoeveel dagen duurt het over het algemeen voor je hem terughebt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina