[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hij doet t weer een beetje (xbox.com nog niet )
     
  2. DESTNiii

    DESTNiii Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    bol.com die van netgear powerline nog wat 50 of 60 euro, heb ik ook. En werk prima.
     
  3. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    een klein vraagje mijn vader heefd zo een kastje met een ethernet draad aan dat steekt hij dan in de modem en steekt dat andere kastje in zijn pc zodat hij draadloze verbinding heefd nu is mijn vraag zou ik dat ook in mijn xbox 360 kunnen gebruiken
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je vraag is of je wireless op je 360 kan hebben dan is het antwoord: Ja, dat kan dmv de wireless adapter (€79 geloof ik). Ik weet niet precies wat je bedoelt met die kastjes van je vader, maar als het zo is dat hij een externe draadloze netwerkaart in zn pc heeft en een wireless router aan zn modem heeft hangen kun jij mits je binnen het bereik van de router zit daar ook gebruik van maken. Ik zou zeggen vraag je vader even hoe het precies zit en dan kan hier iemand je wel uitleggen hoe je het op je xbox aan de praat krijgt.
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Als je recover gamertag doet,

    hoe krijg je die gamertag dan weer weg van die xbox als t waren;)?
     
  6. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je kunt hem bij memory > HDD of memory unit > gamer profiles gewoon verwijderen.
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    oke dankje
     
  8. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, binnekort krijg ik dus m'n xbox en daarmee ook meteen live.
    Mijn vraag: Vanaf mijn modem in de kelder loopt een 20 meter kabel naar een Linksys router, vanaf daar gaat een 15 meter kabel dan naar mijn xbox, en een kabel van zo'n 10 meter denk ik naar mijn pc.

    Ga ik last krijgen van snelheidsverlies door lange kabels?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  10. LuGu

    LuGu Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    XBox live account maken lukt niet.

    Hallo.

    Als ik een account maak en daarna druk op join xboxlive moet ik een account maken. eerst moet ik mijn emailadres enzo invullen. het emailadres dat ik invul is een emailadres waarbij is opgegeven dat ik uit 1992 kom. dus als je verder gaat met het maken van een xboxlive account moet je het emailadres invullen van een van je ouders die wel 18+ is. als ik dat heb gedaan staat er dat het hetzelfde emaildres is als het emailadres dat ik heb opgegeven als 'child' emailadres. maar dat is niet zo.

    weet iemand wat ik moet doen?

    ik heb ook al geprobeerd om gelijk een account te maken met een emailadres van18+ maar dan staan mijn gegevens eral van leeftijd enzo. en daar staat dus dat ik uit 1992 kom.

    alvast bedankt.
    Luke.
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dacht laat ik eens gebruik gaan maken van MS Points om wat arcade titels te downloaden. Maar wat is de verhouding MS Points - Euro's?
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    500pts - 6€
    1000 - 12€
    2000 - 24€
    5000 - 60€
    83,3 pts/€

    Of voor meer informatie:
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  13. xycko

    xycko Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    LINKSYS ROUTER....

    Sluit ik mijn XBOX op een router aan...geen probleem,.
    Zodra ik mijn Linksys Router ertussen plaats loopt mijn xbox telkens vast...

    wie helpt?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    2 routers kunnen slecht met elkaar samenwerken, als je er geen verstand van hebt. Advies je xbox niet op de linksys aansluiten. Waarom wil je gebruik maken van 2 routers?
     
  15. xycko

    xycko Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    zo bedoelde ik het ook niet.
    Heb nu een paar router geprobeerd om online te komen met de Xbox...en ze werken allemaal... maar zodra ik mijn eigen router erop aan wil sluiten blijft deze vastlopen... *de xbox*... alle testen doorloopt hij zonder problemen... maar kan maar geen verbinding maken
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je de router en modem gereset? Wat zijn de settings van je router, waar loopt deze vast? Heb je de laatste firmware? Staat DHCP aan. Welke poort heb je de xbox op je router aangesloten. Weet je zeker dat je router niet defect is? Wat heb je nog meer geprobeer? Staat UpnP aan? Waar stopt hij? Hoe bedoel je dat de tests goed gaan, maar je krijgt geen verbinding? krijg je die wel met de andere router?
     
  17. Thomassmith

    Thomassmith Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net geprobeerd Xbox live aan te sluiten, maar de test liep fout bij MTU.
    De drie dingen daarvoor gingen wel goed. Ik gebruik geen modem, ook niet voor het internet van mijn computer... Ik heb de ethernet kabel aangesloten op een router en dan een ethernet kabel naar mijn computer en een ethernet kabel naar de xbox. Op de computer kon ik nog gewoon internetten, maar de xbox gaf dus een MTU fout aan.

    Router is een Unex HA080, vrij oud ding volgens mij: 8 poorten, 10Mb/s.
    Weet iemand wat ik fout doe? En waar kan ik verder een lange ethernet kabel krijgen? Heb er nu één van 2 meter en die is veel te kort.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik neem aan dat je je router (gateway) hebt gekregen van je provider? kan je in het menu komen van je router? kan je daar de mtu verhogen naar 1350?
     
  19. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb ook een vraagje; ik heb een modem voor draadloos internet thuis, moet ik nou voor de 360 dan dat wireless internet ding van 80 euries kopen of zit er en netwerkkaart in de xbox?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt een wireless adapter nodig als je hem draadloos wilt aansluiten ... er zit wel een utp netwerk kaart in
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina