1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ga jij voor de 100%?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 19 mrt 2008.

  1. eliminator

    eliminator Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik tracht wel steeds alle achievements te halen :) Ik merk ook dat ik minder geld uitgeef aan games (ik speel games langer door de achievements) wat ook wel een positieve nooit is ;)

    Momenteel heb ik 8170 Gs op een totaal van 9220 wat neerkomt op 88,6%. Ik verkoop games enkel wanneer alle GS behaald is. Meestal niet zoveel problemen bij het halen van de score, behalve dan bij COD3 & splinter cell, die zijn wel vrij pittig en zal ik nog een tijdje aan bezig zijn...
     
  2. j0rdyy

    j0rdyy Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb denk ik iets van 20% GS :p
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb op dit moment 6237 van de 28300 G. Dus daaraan kan je wel zien dat ik het niet al te serieus neem. Ik speel een game zo lang ik het leuk vindt en probeer opzich wel zoveel mogelijk punten te halen, maar doe het allemaal op z'n tijd. Ik heb ook besloten geen games meer weg te doen dus uiteindelijk kan ik nog wel voor de 100% gaan.
     
  4. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt bij mij van het spel af: het spel moet leuk zijn en de achievements moeten wel te halen zijn. Heb er een paar op 1000 staan.

    Is het spel niet leuk, jammer dan.
    Zit er een domme achievement bij, jammer dan.

    Bij Guiter Hero III bijvoorbeeld, moet je voor een achievement alle songs zowel met je rechterhand als met je linkerhand hebben gehaald. Tja, dat ga ik dus niet doen en dan kunnen de overige achievements me eigenlijk ook meteen niet meer boeien.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    bij sommige games is het een must, cod reeks maar over het algemeen interesseert het me niet zo hard!
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Bron: Major Nelson

    Gamesave correction policy FAQ
    Bron: xbox.com

    Een harde, maar terechte, maatregel volgens mij. Wel vermakelijk om het overgrote merendeel van de mensen met de top gamerscores (GS 200 000+) nu gemarkeerd als 'cheater' te zien met 0 gamerscore, dat moet pijnlijk zijn.
    (zoals bijvoorbeeld een beruchte stripclubDJ)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Jeb had ik ook gepost in achievements. Ik ben blij dat het er door is .. duurde even :)

    Hehehe druk met mijn werk, gemeenteraad, posten .. maar de hoofdreden is mijn gezin ;) .. net vader geworden dus echt geen tijd meer
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En ik had het nóg eerder gepost in het achievements topic! :+
    Maar hoe kunnen ze het eigenlijk controleren of je hebt gecheat of niet? :confused:
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Het gaat vooral om de mensen die met vele op eenzelfde account achievements halen d.m.v. account recovery lijkt me.

    Excuus dan voor de repost trouwens, had nog even in de achievement thread gekeken maar iets te vluchtig blijkbaar:)
     
  10. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Net goed voor die cheaters :):

    Ik ga wel voor de 100%, maar dat is niet echt haalbaar, er zijn altijd games met achievements die te moeilijk zijn en te veel tijd in gaat zitten. Ik zit nu op:

    Waarvan 4 trials en is zo'n 68%. Moet wel bij gezegd worden dat mijn broer(tje) verantwoordelijk is voor het grootste deel van de gamerscore. }:]
     
  11. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga bij sommige spellen wel voor de gamerscore en bij andere echt niet.
    Ik wil meestal wel wat van die dingen hebben. Maar sommige spellen doe ik er gewoon in en speel het ff en dan vindt ik het niet meer leuk en stop ermee. Alleen bij spellen die ik leuk vindt wil ik wel zoveel mogelijk
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je nu weer met achievements cheaten? Wordt me uit het stukje ook niet helemaal duidelijk. =(

    Dat is natuurlijk veel leuker en belangrijker dan gamen idd. \o/ Eigenlijk ook wel belangrijker dan posten trouwens lijkt me. :+
     
  13. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga nooit voor al die achievements. Waarom.. staat alleen mooi als je vaak online zit en ik zit nooit online om ''redenen'':'-(
     
  14. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de achievements / gamerscore zo weinig gebalanceerd is (1000 punten uit AVATAR stellen minder voor dan 100 punten uit THE ORANGE BOX, om maar eens wat te noemen).

    Zoe er ergens een top 10 zijn van MINST gehaalde (dus moeilijkste) achievements? En dan maximaal één uit een bepaald spel daar in.

    Single player achievements vind ik ook toch iets anders dan multiplayer achievements. Die hadden van mij op de een of andere manier apart gehouden moeten worden.
     
  15. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, achievements....nog nooit naar gekeken! Kijk niet naar wat ik ervoor moet doen, en het interesseert me niets of ik ze haal of niet.
    M'n gamerscore is ook heel laag, komt ook omdat er nauwelijks games zijn die ik uitspeel.
     
  16. Knippa

    Knippa Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    tijdens het spel denk ik wel ik ga hierna alle achievements halen leuk leuk. Maar dan issie uitgespeeld en dan heb ik geen ruk zin meer om al die dingen te halen
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vindt het altijd wel leuk dat ik rond de 700/800 per game zit. Anders heb ik ook weer zoiets van dat de game niet echt helemaal uitgespeeld is. Net zoals ik bij rpg games gewoon de meeste items wil vinden omdat ik anders het gevoel heb dat ik veel gemist heb.

    Wil gewoon zoveel mogelijk uit de game halen. Behalve als ik het echt een ruk spel vindt maar dan had ik em waarschijnlijk al niet gekocht.
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen bij spellen die ik leuk vindt doe ik het, ik ga me bv mezelf niet dwingen om bij viva pinate waarvan ik na een uur spelen zelfmoord neigingen kreeg bij elke regenboog kleurige pinata die ik zag , de 100% te halen, maar bijvoorbeeld bij GtaIV ga ik het waarschijnlijk wel doen.

    bij assassin's creed verwachtte ik het ook om te doen, maar het is gewoon niet meer interressant genoeg.

    ik doe het neit voor de gamerscore maar gewoon voor het idee dat ik de game 100% heb uitgespeeld:)

    bij Oblivion heb ik 1250/1250, maar daarvoor hoef je alleen maar alle guilds+mainquest uit te spelen,
    wat opzichzelf al leuk is om te doen. voor m'n idee dus zo gehaald.

    bij games met veel MP achievements heb ik vaak een lage gamerscore, omdat ik niet het geduld heb om ze te halen, met multiplayer ga ik gewoon 100% voor de fun, en heb ik geen zin om speciaal dat wapen te gebruiken, of speciaal explosies,
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  19. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren saints row 100 % completet.
    Moet alleen nog een paar archievements halen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als ik al eens een game 100% dan is dat per ongeluk :p

    edit: net ff gekeken , ik heb precies 100 games gespeeld (incl arcade) en daarvan heb ik er welgeteld 3 op 100% (OBLIVION 1250/1250 Fight Night Round 3 en Call Of Duty 2)
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2008

Deel Deze Pagina