1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

A-Train HX

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maver21, 7 mrt 2008.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb hem besteld bij www.blahdvd.com. Kost ongeveer 40 euro. Dat is een britse site. Maar ongetijfeld hebben Nederlandse sites het ook wel.
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    dimensionplus.nl heeft hem sinds een vrijdag op voorraad
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel gelijk in maar het ziet er echt bagger uit daar tel ik geen 40 euries voor neer hoor!
     
  4. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks, heb hem gelijk ff besteld
    Als het maar een beetje lijkt op transport tycoon, ben ik al tevreden \o/
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is nu precies het doel van het spel?
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Door middel van een sporennetwerk en treinen geld verdienen. Althans, dat was vroeger zo met het originele A-Train. :)
     
  7. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ja soort van railroad/transport tycoon/simcity achtig iets :9
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kom op zeg, TTD is gewoon 't beste :)
    Ik bedoel de TTD graphics zijn bijna nog beter dan deze, terwijl TTD in 2D is... Nou ja, ik sla 'm over hoor :9
    Lijkt me zowiezo niet lekker spelen met controller.
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het nu best een poos gespeeld. Het is best leuke en verslavend. Het is alleen wel erg basic uitgevoerd (beetje stuck in the past).

    Ik heb nog een vraag: Hoe bouw ik een subway??
     
  10. Baardaap

    Baardaap Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Transport Tycoon (al dan niet Deluxe) is een van mijn favoriete spelen aller tijden. Chris Sawyer was de TITEL rechten kwijt maar heeft LOCOMOTION gemaakt en dat is een soort TTD (maar minder leuk; missie structuur [geen 100 jaar ontwikkeling], bruggen mert bochten mogelijk enzovoorts). Wel goeie ouwe iso graphics.

    RollerCoasterTycoon was joepie, tot deel 3 (met vreselijke 3D graphics).

    Vraag; lijkt A Train echt qua spelen op TT(D)? En is het een beetje lekker speelbaar?

    TT(D) op consoles was - herinner ik mij - een tranendal, de PS2 versie was té erg (grafisch en vanwege de verziekte economische engine).
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het wel goed werken, het speelt lekker, maar je krijgt geen tutorial. Dus het kost wat tijd om alles in de vingers te krijgen.

    Volgens mij lijkt het spel meer op een kruising tussen Sim city en Railroad tycoon. Railroad management is slechts een deel van het spel, het bouwen van gebouwen en het stimuleren van de groei van steden is zeker zo belangrijk.

    Ik vind het spel wel leuk, het is verslavend, maar tegelijkertijd nogal ouderwets. Het spel bestaat ook uit een 8 tal maps die allemaal dezelfde objective hebben, verder is er niets.
     
  12. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game bij play.com gekocht voor 20 euro. Moet er nog eens goed voor zitten, heb me eerst even gericht op een aantal achievements, omdat ik toch eerst heel wat geld wilde hebben om bekend te kunnen raken met de game. De manual is ruk. Er staat wel veel in over wat je kan doen, maar niet hoe je dingen moet doen. Daar moet je met behulp van internet en verschillende fora achter komen. En natuurlijk vooral blijven proberen. Na een tijdje is het allemaal wat duidelijker en wordt het ook leuker. Binnenkort dus even opnieuw beginnen met kennis die ik nu heb. Bottom-line is: Er is eigenlijk geen echt doel. Je moet niet failliet raken en proberen om 10 miljard te verdienen, dan is de game klaar, maar daarna kun je nog wel verder spelen natuurlijk. Het is inderdaad een game tussen Sim City en Transport Tycoon in. Graphics zijn inderdaad simpel maar dat is al snel niet storend meer en ZO erg is het nou ook weer niet. Voor 20 euro toch wel een aanradertje.
     
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Kan me helemaal vinden in wat je zegt.
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    waarom heeft dit spel graphics waar je runescape mee kan vergelijken?
    sorry hoor maar dit vind ik toch wel knap dat ze dit voor een 360 weten te krijgen
     

Deel Deze Pagina