Morrowind vraagjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 18 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ben je toevallig een kleremaker tegengekomen onderweg naar ald ruhn? :{

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    euh ja
    o ik snap. ga ik dat wel eerst ff oplossen:+
    bedankt

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    K kan niet meer de hele thread nalezen, maar laatst kwam ik een vrouw tegen die beroofd was door een bandiet.. en ze werden verliefd op elkaar.. nu heb ik een briefje van de bandiet naar haar gebracht en als dank kreeg ik een adres van een vriendin van haar die ik moest ontmoeten...

Weet iemand of dit de moeite waard is? k ben nu iig onderweg :)

4. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    is dat dat vrouwtje in de buurt van pelagiad? die heb ik in iedergeval vermoord, tss een nerevarine een beetje storen met haar liefdesproblemen, schandalig.

5. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    he ik ben nu bezig met de quest van azura maar wat moet ik eigenljik doen(waar zitten al die deadra) zitten ze in een ruine en hoe moet je dat bewijs vinden dat een of andere gast hun heeft opgeroepen????

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    je moet op die papieren map kijken. daar zie je noordwest van dragon fell een huisje. alle deadra neerhakken en die ring van 300000 meenemen. je krijgt dan azura's star, een soul gem.

kun je ook iets speciaals met azura's star?

7. kippetjes

kippetjes veteran

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt en met de main quest ben ik nu bij de 4 trail maar wat moet ik dan doen die azura's star halen ofzo?

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, missie 4 of 5 van de Fighters Guild. Ik moet een boek lospeuteren bij een wijf ergens in Balmora. Wijf gevonden, maar hoe geeft ze me het boek? Ze weigert het, en als ik 'r aanval stroomt het hele gebouw leeg en valt mij aan :mad:

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    je moet haar taunten zodat ze jou eerst aanvalt en dan ben je niet meer strafbaar --> vermoorden word ineens legaal.
    misshcien kan je haar ook briben, maar dat heb ik niet geprobeerd.

met azura´s star kan je volgens mij alleen hele goeie wapens enchanten:9

10. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar m'n speechcraft is niet echt hoog...ben ook pas lvl 4 :{

11. gangster80

gangster80 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beterzeg jullie ff waar je moet zijn in Ald'Ruhn al wil je zo'n grand soulgem vinden met een golden saint erin, want ik heb hem nodig voor mijn stronghold

12. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    koop of jat een grand soulgem (smugglers caves) en een goldensaint scroll. of ga de graselands uitchecken, lopen wel een paar rond.

13. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je vanaf bovenaan die trap in de thieves guild sneak gebruiken tot beneden en dan op A drukken (dit is dus zakkenrollen) en normaal gezien moet Sotilde dit opmerken en jou alleen aanvallen.je killt haar , je hebt geen bounty maar je bent hierdoor expelled van de thieves guild. do not worry:) :1000 gold aan een van die gasten daar betalen en je bent er weer bij.:p

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat toch niet bij de Thieves Guild, alleen Fighters tot nu toe. Kga dit meteen zo ff proberen, thanx! :D

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    in die south wall corner club zit ook een kerel die je speechcraft kan traine, dus dat is ook een optie. hij haalt ook de bounty van je kop af, als je lid bent van de thieves guild. hij staat achter de bar

16. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iemand dood moet hebben, gewoon taunten, maakt niet uit op je speechcraft skill laag is. Als hun disposition (dat balkje dus) op 0 is bribe je ze weer ff meet 100 of 1000 gold zodat je weer door kan gaan met taunten, na 5 keer wordt je aangevallen en dan hebbie dus geen bounty en je speechcraft skill ligt ook weer hoger. :)

17. AVENGER

AVENGER Godlike

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje:
    Hoe kan je dat zwaar, de white woe, makkelijk te pakken krijgen in Balmora?? Er staat altijd een quard te kijke dus als je m gewoon pakt ben je de lul.

18. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet welk level je ben maar het makkelijkst is om die guard te taunten en dan als hij aanvalt gewoon hem killen en voila, je kan het zwaard gewoon pakken :D

19. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon met invisibility of sneakend dat zwaard proberen te pakken.

20. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Yep mijn security skill is niet zo hoog maar ik gap gewoon alles met invisibility aan (vergeet dan niet ook op de LThumbstick te klikken)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina