1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Forum gaat wat snel, niemand zal dit nog zien lijkt me :p. Iemand?
     
  2. senseo

    senseo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen? Ik heb vanmiddag een samsung LE32R82B gekocht.
    Deze tv heeft een resolutie van 1366x768 en hij is HD ready. Verder heeft hij een contrast van 8000:1. Nu kan ik mijn 360 instellen op 450, 720, 1080p of 1080i. Op welke resolutie kan ik de 360 nu het beste zetten?? Wat geeft zegt maar het rustigste en fijnste beeld??
    Alvast bedankt voor jullie reactie.
     
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Aangezien het een hd-ready is, lijkt mij 720 het meest logisch.


    Edit: Wat vind je van de tv, is ie aan te raden, heb deze namelijk ook op het oog.
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    720p
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het goed is, heb ik die TV vrijdag. (laat je wel ff weten wat ik er van vind)

    Post dan wel ff wat pics enzo.
     
  6. GideonNL

    GideonNL Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag wezen kijken in de Mediamarkt, en kwam tot deze conclusie:
    Verschil tussen FullHD en HDready is voor mij té klein om een een Full HD aan te schaffen.

    Een heel mooi rustig scherm vond ik de Sony 37P3000. Ik denk er dan ook echt aan om deze te kopen, heeft iemand ervaring met deze tv? Of heeft iemand een goed argument om deze tv niet te kopen? En hoe zouden 360 games er hier op uit zien?
     
  7. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    p3000 is een prima tv:) wat misschien een betere keus zou zijn is de jvc p80

    deze is 100hz (zowel horizontaal als verticaal) en heeft maxx audio en maxx bass
     
  9. GideonNL

    GideonNL Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga misschien toch een maatje kleiner (32") en dan idd de JVC p80, ga morgen even kijken hoe die er uit ziet in de winkel.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  10. senseo

    senseo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    De tv bevalt mij goed. Wat ik alleen vreemd vindt is dat als ik mijn 360 op 1080 i zet dat hij het dan gewoon doet. Mij leek 720p ook de meest logische optie maar op 1080 i doet hij het dus ook gewoon. Echter, zet ik hem op 1080p dan doet hij het niet. Dan geeft hij aan dat hij dat niet ondersteund. Wel heb ik het id dat mijn tv op 720p het beeld rustiger weergeeft dan als ik hem op 1080i zet.
     
  11. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Een HD-Ready tv ondersteund ook 1080i (en 720p) maar geen 1080p dus het klopt wel.
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad, volgens mij wordt 1080i meer aangeraden bij het bekijken van films.(weet ik niet zeker)
     
  13. senseo

    senseo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, maar in principe is het dus het verstandigst als je met gamen je console instelt op 720p ?
     
  14. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    zeker 1080p pakt ie niet (is full hd), 720p (hd ready). Dus 720p is het verstandigst.
     
  15. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    1080i is een aanrader voor rustige beelden.
     
  16. senseo

    senseo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dus jij zou je console gewoon op 1080i zetten en niet op 720p?
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn games rustige beelden? Vaak niet dus het is niet altijd aan te raden. Lees anders de beginpost daar staat het allemaal uitgebreid beschreven.
     
  18. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of dit inderdaad zo is?
     
  19. GideonNL

    GideonNL Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Plasma werkt helemaal niet met hertz...

    Anyways, Ik ga nu dus voor de JVC die Emo-kid mij aan heeft geraden, 32", 100hertz, super strak design :), PC ingang en mooie reviews op het internet. (toch maar niet voor de sony omdat vele mensen problemen krijgen na 1.5-2 jaar)

    Ik ga morgen naar de Mediamarkt en dan bekijk ik m nog even en daarna bestel ik m via een webshop voor paar honderd goedkoper.

    Iemand nog ervaring met wandbeugels? Ik wil de tv dus ophangen maar zag al dat beugels verrekte duur zijn... Kun je niet gewoon een paar gaten in de muur boren, en tv ophangen aan een paar schroeven? Of lukt dat alleen met een beugel? Hij hoeft niet te draaien oid, gewoon vlak tegen de muur. Lijkt mij toch dat je zo'n tv op kan hangen als een schilderij?
     
  20. senseo

    senseo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had gelijk. Bij films wordt 1080i aangeraden maar bij games en sportwedstrijden 720p vanwege de snelle actie. Als je dat op 1080i doet krijg je namelijk wel eens van die vage beelden als het te snel gaat. Had ik vanavond ook met fifa. We houden het dus maar op 720p. :) Bedankt voor je info in ieder geval.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina