1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik zou hem niet bij redcoon kopen, kans dat ze een buitenlands model sturen, die is heel irritant met de garantie.
     
  2. GideonNL

    GideonNL Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou 'm eigenlijk bij budgethouse.nl kopen, en dan niet verzenden maar ophalen, woon daar namelijk heel dicht bij in de buurt.
     
  3. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    oke, Ik raad iedereen Redcoon af!
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik gebruik mn panasonic plasma alleen voor gamen en internetten en ik vind t geweldig.
    De TH37PX80 is qua prijs/kwaliteit onovertroffen.
    Beeldkwaliteit is op n plasma echt fantastisch.
    Er zijn ook nadelen, geen scherm is foutloos:
    -in de inspeelperiode moet je t contrast niet hoger zetten dan 40% en heb je last van t naijlen van letters of objecten. Dit is alleen te zien wanneer je geen beeld hebt, zoals bij wisselen van input.
    Ook moet je de overscan in de instellingen van je videokaart uithalen.

    Daarna kan je genieten van de voordelen. Ik heb mn Panasonic plasma nu n maandje of 7 en iedere dag verbaas ik me over de beeldkwaliteit, ècht genieten.
    Ook hd-films zijn adembenemend.

    Hoe ver ga je van t scherm afzitten?


    QUOTE=mathijsjanzen;2755087]Ik heb even gekeken naar de plasma TH 37PV7F van panasonic, en op sommige sites staat dat deze 50 Hz frequentie is. Hij is wel HD ready, dus dat lijkt me dan geheel onlogisch? Dan kan je dus niet eens GOW spelen, op een 37 inch plasma? Ik dacht dat plasma ook niet met Hz werkt enzo...[/QUOTE]

    Iedere hdready kan zowel 50 als 60hz afspelen, anders mag t geen hdready heten.
    Je zou Gears of War s bij mij op mn plasma moeten bekijken, je weet niet wat je ziet! (nog steeds de allermooiste game op de xbox360).
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  5. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Na weer even wat rond gekeken te hebben zag ik deze tv. http://www.samsung.com/nl/products/monitor/lcdmonitors/multifunctional/932mw.asp

    Ziet er allemaal leuk uit enzo, maar 1 ding begrijp ik niet. Deze tv/monitor heeft een andere resolutie dan bijv. een hdready tv, ook 16:10 ipv 16: 9?

    Zou deze wel geschikt zijn voor ps3 en tv/dvd etc? Of krijg je dan vervorming? En heeft iemand misschien ervaringen met deze tv/monitor?

    Bedankt ;)

    Edit: of deze http://www.samsung.com/nl/products/monitor/lcdmonitors/multifunctional/2032mw.asp
    Er zijn er zo te zien wel een paar van deze :eek:
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  6. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ook ervaringen met plasma's van samsung? Ik heb net een mooie gezien bij de mediamarkt, maar heeft iemand er ook wel eens op gegamed?
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Panasonic PZ85 is gearriveerd, helaas moet ik nu werken maar vanavond zal ik hem eens grondig uittesten en morgen mijn bevindingen posten met foto's, als daarvoor interesse is ;-)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan voor de HD-kanalen alleen gebruik maken van de Samsung DCB-H360R (startpost).
    Deze HD-decoder werkte met de volgende resoluties 576p , 720p en 1080i ( Component of HDMI).

    Ook de normale digitale tv-zenders worden perfect geupscaled naar de gekozen resolutie.

    Heb je bijvoorbeeld een abonnement op Film1 of Sport1 , dan wordt de HD-kanalen (FilmHD en SportHD) automatisch door deze HD-decoder geactiveerd.
     
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraagje wat erop aansluit (een beetje), als je digitale tv neemt, heb je een digitale decoder nodig. Komt in deze decoder gewoon de kabel te zitten die ik nu gebruik voor analoge televisie?
     
  10. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een tijdje niet meer in deze thread geweest, maar ik heb gelezen dat er binnenkort modellen van 32 inch Full HD komen. Ik gebruik mijn 26R71 nu namelijk niet alleen als TV maar ook als monitor.
    Ik wil eigenlijk een grotere TV, maar als monitor wordt de TV dan minder geschikt (met een resolutie van 1378*768). Daarom wil ik eigenlijk een 32 Full HD of 37 Full HD (maar dat is denk ik echt te groot voor een monitor :p )
    Iemand een idee wanneer Samsung met zo'n modellen komt ?
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke Provider heb je ???

    Bij UPS krijg je maar 1 decoder per huishouden.
    Maar bij Zesco (@Home , Mulitikabel , Casema) kan je zoveel decoders aansluiten wat je nodig hebt.
    De Decoder sluit je gewoon aan op de normale tv-kabel. De decoder plukt dan het digitale signaal uit de kabel.

    Daar is nog niets bekend over.
    De enige merk met een 32" FullHD is nog steeds Sharp.
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke bedankt weet ik dat ook weer, zit trouwens bij @home maar dat vormt zowieso geen probleem.
     
  13. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje die een paar pagina's terug door iemand anders ook al min of meer gesteld werd. Wat is nou een mooie, kwalitatief goed LCD (HD Ready) tv om op te gamen en digitale tv (met Sport1) op te kijken.

    Ik wil binnenkort er een kopen. Mijn budget is zo rond de 500 euro, de max is 600 en ik zit er ongeveer 2 tot 2,3 meter vanaf. Wat is dan bv het beste, 26 of 32 inch? En welk scherm is voor gamen een aanrader?

    Ik zou graag wat advies krijgen, want ik ben niet zo thuis in dit onderwerp en de tv moet toch wel een paar jaar meegaan.

    Ik kwam zelf deze gister in een paar foldertjes tegen:

    Mediamarkt: LG 32 LC 41 voor 499,- (S&F 533,-)
    Scheer&Foppen: Samsung LE32S81B 547,- Sony KDL 26P3000E 555,- Samsung LE26S81B 472,- Philips 32 PFL 3312 529,-

    Doet een LG of een Samsung veel onder voor een Philips/Sony?

    Er is (zo lijkt het) zoveel keus als ik op internet kijk en de folders doorblader, dat wat hulp wel handig zou zijn. Bvd ;)
     
  14. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  15. pIMe NL

    pIMe NL Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet UPC?
     
  16. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Melbuuln, kijk even op kieskeurig.nl bij de lcd's en dan sony.

    Die hebben er nu twee 32'' full hd modellen tussen staan (of ze ook al leverbaar zijn weet ik niet maar ik heb ze er toch echt tussen zien staan.)

    Ow, en laat het me even weten wanneer je je 40'' full hd hebt en hoe dat bevalt,
    Ik zit zelf namelijk nog te twijvelen over een 42'' full hd plasma maar ben bang dat dat te groot is voor mij.
     
  17. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend =(, iedereen snapt wat hij bedoeld...
     
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt me wel :)
     
  19. pIMe NL

    pIMe NL Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, wist niet dat je boos werd :'-(

    OT:
    IK vind dat je met 32" niet veel voordelen hebt met FullHD. Met HDready ben je dan ook goed af met dat formaat..:)
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De levertijd van de D3500 is helaas onbekend (Tijdelijk niet voorradig ):mad:

    Zag de LCD Dinsdag bij de MM en de behuizing is niet zo mooi als van mijn huidige R71B.
    Hoef straks niet meer bang te zijn voor vieze vingervlekken op de LCD.

    Vind bij Sony Nederland geen informatie over de 32" FullHD's

    Persoonlijk zou ik geen 32" FullHD kopen omdat ik daar het nut niet van in zie.
    Heb nu bijna 2 jaar een LE32R71B in huis en eigenlijk is 32" voor een normale woonkamer te klein.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina