[XOne] [HELP] kan geen verbding maken ip adres failed!

Discussie in 'Games' gestart door KillzoneNL, 27 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KillzoneNL

KillzoneNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Forum gangers!,

Sinds kort heb ik een Xbox360 aangeschaft alleen nu dacht ik leuk even op Xboxlive te gaan, aangezien mijn modem beneden staat en ik op dit moment (aangezien ik me nieuwe tv pas over een aantal weken krijg) alleen benden op de tv kan gamen heb ik dus besloten om tussen mijn modem en helemaal boven op zolder een router een netwerk hub te plaatsen, oke ik heb wel gewoon internet op alle pc's die vanaf de netwerk hub naar de router boven gaan maar met xbox live kan ik geen connectie krijgen. Ik klik op Join Xboxlive en dan vraagt hij dat hij me internet connectie moet testen, oke , maar dan... Host: Wired
    dan gaat ie het ip adres opzoeken en dan krijg ik de melding; Failed.

Weet iemand waar dit probleem zou kunnen liggen?

het internet komt dus binnen op de router, waarna het internet gedeeld wordt door een netwerk hub die ik er dan tijdelijk tussen heb staan en door een kabel gaat het internet ook nog is naar boven naar de sitecom router welke alle computers van internet voorziet :)

Ik wil graag op live spelen?

Met vriendelijke groeten!~

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Welkom op het forum KillzoneNL!
    Lees even de startpost in dit topic: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte Vragen / Connectie Problemen?]
    Hierin staat alles netjes uitgelegt door Fardo. Mocht het dan nog niet lukken kun je altijd nog de vraag in dat topic stellen. Voor vragen over Routers en Xbox Live, klik dan hier.

Veel plezier op Xboxworld,
    Dazlindragon.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  3. KillzoneNL

KillzoneNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik natuurlijk allang gedaan :thumbs:

Vandaar dat ik een topic erover maak :)

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    En daar gaan we dan ook verder. Deze topic is dubbel en er gaat nu dus een slotje op. Je vraag kan je namelijk beter in dat topic stellen i.p.v. een nieuwe topic te maken. Veel plezier nog op het forum en hopelijk blijf je hier nog een tijdje hangen :)

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Met een hub kan je niet met 2 computers tegelijk op internet (correct me if i'm wrong).
    Daar ligt waarschijnlijk ook je probleem, waarschijnlijk zul je de kabel gewoon direct op je xbox of pc moeten aansluiten, want met een hub kan je niet met 2 verschillende pc's (of xbox ofc) online.

Ik kan het fout hebben, maar volgens mij werkt het zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina