1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Gran Turismo 5

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 27 jun 2007.

  1. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    In 3 uur kan je al een flinke indruk van een game opdoen. en de bovengenoemde punten waren de dingen waar ik me erg aanstorde. de menu's voelen traag aan. de muziek is slaapverwekkend. En dit berust op een mening maar ik raad mensen aan deze prologue te laten liggen en op de volledige versie te wachten! en van je geld forza 2 kopen want dan heb je wel een volwaardige goede racer! (waar ook kritiekpunten in zitten uiteraard)
     
  2. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, wat betreft snelheid van het menu heeft ie wel gelijk. Dat is echt zo traag als dikke stront. Verder vind ik het de 45 euro wel waard. Kan inmiddels ook online en dat is zeker wel vet *)
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Je haalt toch een paar dingen doorelkaar volgens mij. De mensen die een Proloog kopen weten dat ze een voorproefje krijgen van de uiteindelijke game die later komt en waar dus nog dingen kunnen veranderen.
    Daarin kunnen dingen veranderen, bijvoorbeeld het schademodel.
    Muziek zet je bij een racegame uit, period. Dus dat is voor mij al helemaal geen reden om het niet te kopen.
    Dat dingen wat langer moeten laden klopt inderdaad, maar nogmaals het is een proloog, en dat vergeten de meeste mensen.:)
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    crosspost.. :x Baal als een stekker
     
  5. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Hoe zit het met het tunen in de Prologue eigenlijk, ik ben het nog nergens tegengekomen... Weet iemand daar misschien iets over?

    edit, ik kan niet eens meer online 'probeer het later opnieuw'. Iemand nog meer last daar van?
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Laadtijden vreselijk?! Die vallen reuze mee. Als je naar een dealer gaat, dan krijg je gedurende een aantal seconden het logo van het merk in beeld. Nou nou, wat vreselijk zeg. De laadtijden tussen de menus en de races zijn ook vrij kort. En de graphics zijn bagger? kom op zeg..... vraag me af hoe serieus ik dit moet nemen. Auto's sturen voor geen meter? Denk dat er dan toch wat mis is met je controller, of je kan gewoon echt niet racen. De controls van de game zijn namelijk gewoon goed en vrij toegankelijk.

    De quicktune optie komt beschikbaar nadat je de A-serie hebt uitgespeeld.

    Is bull, binnen een aantal seconden ben je aan het racen.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  7. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Thank you, nog 5 races en dan kan ik daar ook lekker aan beginnen. Echt een gaaf spel trouwens!
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe. :) Werkt trouwens erg goed het quicktunen! In de S-serie worden de races trouwens echt een stuk pittiger, gaaf!

    EDIT: nieuwe ingame video's van de F12007!! Holy shit zeg! _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    in Japan hebben ze inmiddels de content die wij hier meer hebben in de PSN Store gezet. Hoop wel dat Prologue hier ook regelmatig want content krijgtm en dan vooral banen. Vind 6 toch wat karig :+
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik vind het alleen jammer dat ze altijd ook die poep autos erin zetten. Zoals de suzuki capuccino.
    Als ze toch een half jaar per auto besteden, laat dan dit soort autos achterwege en steek de tijd in fatsoenlijke autos. Niemand maakt toch gebruik van deze auto's, alleen voor challenges misschien, maar verder ook niet. Ze rijden ook niet leuk, echt te traag man.

    edit: Ik bedenk net als je deze auto motorisch kan tunen dat het toch wel leuk kan zijn.:+
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    weheheh juist echt van die klote wagens wat niet eens een blik waard is
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb hem binnen! :)

    Heb vriendjes nodig :9 PSN naam: Gezakt

    mooi he.. ben net voor mijn praktijk gezakt, vandaar :+
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb de game sinds gisteren en op grafisch vlak ben ik eigenlijk best wel teleurgesteld. Ik zie op de auto's overal kartelrandjes en kleine witte streepjes bij de randjes. Ik heb elke mogelijke instelling op mijn tv gedaan, maar de kartels blijven. Meer mensen hier last van? Ik gebruik gewoon de Sony HD component kabel.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Krijg de update hier nog steeds niet gedownload.
    Het downloaden gaat ook behoorlijk traag en wanneer die bijna klaar is krijg ik een foutmelding.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, hier ook. Ontzettend irritant, sowieso is het Playstation netwerk bij mij de afgelopen twee dagen vrij traag. Aanmelden met je PS3-id duurt ook een eeuwigheid.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    PSN was toch ook gehacked?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het downloaden van de update was al >30min bezig en dan die @$#@$@ melding :mad:

    Door wie :mad:
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  20. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm had geen problemen met de update en ook niet met online spelen.

    Vreemde was wel dat als ik met bij mijn netwerk status in de XMB kijk dat ik NAT type 3 heb daar, terwijl als je met GT5P online gaat, hij bij mij aangeeft dat ik NAT type 2 heb. Heb ook nog nooit last gehad met online gamen op de PS3 dus zal wel goed zitten :)

    Ik vind die screensaver/museum mode trouwens erg vet als je je PS3 een tijd niet aanraakt op het menu scherm. Heb hem al de hele dag aanstaan als een soort van screensaver. Zo mooi!
     

Deel Deze Pagina