hey allemaal ik wil wat pokemon ruilen kan iemand mij een voorstel doen ik zoek legendary zoals lugia
ik kan mn friend code niet ophalen omdat ik niet online kom, heb wireless internet thuis aleen om de een of andere reden faild ie, iemand enig idee waar ik dit kan instellen?
Helaas kan ik nog niet online omdat wij een WPA key hebben ipv een WEP key, maar anders had ik wel dingen die ik zou willen ruilen
fc: 5112 4237 7615 naam: Robbert ik zou graag mijnscyther laten evolueren maar ik heb geen metal coat meer hoe vind ik er 1 of wie wil er 1 geve dat zou ik erg waarderen
friendcodes hey ik heb al die friend codes ingevoerd maar dan kan ik aleen invite moeten julie dan ook mijn friendcode hebben? voor de zeker heid heb ik hier mijn friend code name:JERMAIN friendcode:3780-6998-6629
heey. zou iemand met mij willen ruilen zodat mijn graveler evolueert ? ik wil daarna wel graag terug ruilen.. dat staat in je pal pad...staat in je bag bij key items... ik wil die wel.. wat wil je ervoor ? /Mod Gebruik in het vervolg even deze knop : - Cookie