[XOne] [Centraal] Draadloos/ Wireless Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door bl0kkie, 29 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hangt van de snelheid af en de winkel. Ik heb mijn philips homeplug starter set (85 mbps) (snelste die er op dat moment was) 70 euro betaald bij de Mediamarkt volgens mij. Gewoon even in de winkel kijken dus. Het is niet veel goedkoper dan een wireless adapter, maar het is veel stabieler en sneller

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Surf even naar www.conrad.nl en zoek op Devolo.

Daar vindt je alle informatie ( prijzen , speqs en manuals ).

3. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Vraagje, ik ben aan het twijfelen om een ps3 of 360 te kopen. Omdat wij thuis draadloos internet hebben en een kabel leggen een best grote klus zal worden lijkt me draadloos voor deze console een leuke uitkomst.

Nu is mijn vraag, zou deze: http://www.linksys.com/servlet/Sate...828017&pagename=Linksys/Common/VisitorWrapper
    ook werken met de 360? Ik heb deze namelijk nog hier liggen van de xbox1, en zou zonde zijn als ik 80 euro uitgeef voor een adapter van microsoft die niet echt nodig zou zijn.

Alvast bedankt!

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dit werkt zonder problemen gewoon via ethernet aansluiten op de gaming adapter

5. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor de snelle reactie:D!
    Dus voor de zekerheid, de adapter kent waarschijlijk geen WEP, dus wireless niet meer beveiligen, en dan gewoon een ethernet kabeltje tussen de 360 en de linksys adapter leggen?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik geloof dat deze ook wep kent hoor (je moet hem alleen even configureren via een pc) dus beveilig technisch zit je ook goed.. hoeveel kost deze?

7. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Uhm, ik heb er toentertijd iets van 50 euro voor betaald, das 4 a 5 jaar geleden. Vond hem laats onder mijn bed opzoek naar een geluids kabel:p

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aha okay .. ;)

9. PrimePigmee

PrimePigmee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wat korte vraagjes (en ze zijn vast allang beantwoord, maar kan het niet zo snel vinden). Ik wil mn xbox draadloos in het netwerk hangen heb ik hiervoor speciaal de Xbox wireless adapter voor nodig of kan ik ook een ander merk gebruiken, heb hier namelijk nog een Netgear Wireless-G 54 USB 2.0 adapter liggen..

En als ik die ook kan gebruiken, wat moet ik er dan allemaal voor instellen? Kan ik dat windows connect now gebruiken of nie?

10. Maximus14

Maximus14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb het ook geprobeerd of het gwoon met de usb adapter van netgear kon; het kan niet, want hij past er niet in. Dus ja, helaas moet je die wireless network adapter van microsoft kopen....

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wil je draadloos kan je alleen de wireless adapter van ms gebruiken (via usb) of een uitg gaming adapter (wireless extender). Als het kan zou ik de xbox 360 (of een andere console) bedraad aansluiten. Draadloze connecties gebruik je eigenlijk alleen voor laptops of apparatuur welke je vaak verplaatst. Je kan ook een Home plug gebruiken (internet via het stroomnet) als je xbox bijv op zolder staat en je modem router beneden.

12. Maximus14

Maximus14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok tnx, maar kheb net helemaal een wireless router gekocht... kheb ook geen zin om een draad naar boven te maken... Dus ik ga 't gwoon proberen met die wireless adapter van ms

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kan maarhet signaal kan af en toe te zwak zijn .. hangt van de afstand af ... NB vandaag is Live down dus het kan zijn dat je geen verbinding kan maken

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey Luitjes ik wil even jullie advies inwinnen:

Een vriend van me is pas verhuist naar een soort studentenhuis in
    Hilversum. Ze hebben daar draadloos internet maar niemand weet van wie het eigenlijk is?

Hij kan dus met zijn laptop op internet en wil ook graag met zijn xbox360 op Live. Thuis had hij al een abbo lopen en gewoon met een network cable op zijn router aangesloten.

Wat kan hij nou het beste doen om op live te komen? Gewoon een bridge kopen? Het lijkt me dat je zon bridge moet instellen met de nodige gegevens en die heeft hij dus niet.

Iemand een goed advies.

BTW: Hij heeft geprobeerd internet aan te vragen op dat adres en toen bleek er dat er al internet op zat. Betaald door een of ander figuur die hij i.i.g. niet kent.

15. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een goede tip voor een draadloze kabelrouter?
    Ik zou hem morgen moeten kopen voor een collega. Snel advies dus aub ;-)

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De Linksys WRT54G :thumbs:
    Gebruik hem nu al >3 jaar zonder enige problemen.

17. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.
    Kheb hem gekocht. Ik wou eigenlijk een US Robotics kopen, maar die hadden ze niet in de winkel.
    De installatie verliep niet supervlot, maar al bij al redelijk goed.

18. Maximus14

Maximus14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af of je bv. call of duty 4 online met ze 2en kan doen op één console (dus splitscreen)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Anybody?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina