ik heb het sandz gevraagd en het is nog niet 'officieel', zij willen graag psychokid terug op halo krijgen.
ooh dus die motherfuckers naaiden mij er ook echt effe bij om daarna nog niet eens wat zeker te weten, LEUK
LG blijft waarschijnlijk bij Cod, die gasten spelen best lekker. Al is het wel even wachten hoe het met cod zal gaan nu R6 uit is, zal er zeker voor zorgen dat het een stuk rustiger zal zijn online..
Volgens mij zoeken St1ck1eZ en Robert nog 2 man en zijn ze dus niet aan et teame met CookieZz en Jackson...
kC.killingChemistry (maar kan veranderen) kC CaLypso (C) kC VorTeXx We zijn met zun tween en nog opzoek, we hebben niet echt veel MLG customs gespeeld, hooguit 30 dus FR zijn welkom. Captain ben ik maar ff omdat Thomas hier toch niet rondhangt.
killingChemistry staat erbij , misschien kunnen jullie wat FA's uitproberen? Bavihoane je staat bij de FA's Het ziet er al leuk uit ik ga binnenkort een message naar mun FL sturen dat ze eens op dit forum moeten gaan kijken, hopelijk krijgen we dan wat meer teams en FAs die zich hierbij willen voegen ^^
Ja goed iniatief man! Volgens mij heb ik al potje met jou gespeeld toch? twilightisgeil toch, waren van die laggy games en slechte games
Waarom is pino onze kapitein pino? Mijn glazen bol vertelt dat Maestro, Sandz, Masterspy en Switchblade ook een team zijn.
Mijn pro host haalt 6 mensen, bij 7 slaat hij over naar geel , wopwop gelukkig stealt fear altijd host dus hebben we daar nooit last van Tim zei dat Pino jullie captain is. Is dat team van Sandz nu definitief dan?
Het team is nu zeker ja. Sandz zei het me gister dat we vanaf morgen met zijn 4en serieus gaan scrimmen
Mooi dan zet ik jullie erbij hebben jullie een captain/naam? Towel leer mij nou een keer hoe je die glazen bollen moet gebruiken