Werd vanochtend wakker denken: ik heb dan op het moment wel geen game budget meer, maar ik kan altijd nog oude games inruilen. Dus heb ik vandaag Halo3, Bioshock, Halo 2, GTA III, GTA VC, House of the dead en Shenmue ingeruild tegen Condemned 2.
Had er via marktplaats waarschijnlijk wel meer voor kunnen krijgen dan 70 euro, maar had geen tijd + zin. Heb vanochtend dus Condemned 2 gehaald bij de lokale games shop.
Verder over het spel: brute shit! Het vechten is erg wreed en de sfeer is top. Ben al een aantal keer geschrokken terwijl ik er vanochtend niet eens helemaal in zat (vriendin in dezelfde kamer, licht door de ramen etc).
Wat ik ook erg wreed vind aan deze game is dat ze schijt hebben aan moraalridders en overal voluit gaan. Er wordt dus vollop gescholden naast het extreme geweld. Hetgeen zeer bijdraagt aan het realisme. De framerate kan soms wel verschillen maar ik heb meer het idee dat men dit bewust heeft gedaan om een bepaalde stijl neer te zetten.
Heb de difficulty btw op hard staan, verschilt dit erg met de lagere difficulties?
Laatst bewerkt: 29 mrt 2008