Xbox 360 groen beeld

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door stefannnnn, 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stefannnnn

stefannnnn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoii,

Ik heb een derdehanse omgebouwde 360 gekocht en ik heb daar 3 maanden op kunnen spelen maar als ik er nou 5 minuten op speel stoort ie eerst 1 seconde en daarna krijg ik een groen beeld en geeft hij geen geluid meer, ik heb geen rooie lichies o.i.d. kan iemand me een tip geven? of moet ik hem gewoon door iemand laten maken? want bij microsoft doen ze heel moeilijk want ze moeten de gegevens van de eerste eigenaar hebben en die heb ik niet, en hij is omgebouwd dus heb ik zoiezo veel kans dat ze er niks aan doen

b.v.d. groetjes stefan

Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  2. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Dat heb je met omgebouwde troep.

3. Giokeh

Giokeh JRPG-fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    de enige echte oplossing is microsoft uitleggen wat er gebeurd is vrees ik, zeker als het een interne fout is of dergelijke.
    Als je iemand anders er aan laat klooien ben je je garantie zowiezo kwijt, als je alles uitlegd, ook hoe je eraan kwam etc dan denk ik wel dat MC je helpt

Edit: ik zag niet dat het om een omgebouwde ging. Hier zullen ze je zowiezo denk ik niet helpen omdat je zelf eraan geprutst hebt of diegene waarvan je'm kocht.

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Helaas, wij ondersteunen op geen enkele manier het ombouwen van de Xbox(360).
    Dus ook op deze manier niet. Zie ook de [faq]F.A.Q.[/faq]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina