1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

  1. BlackOut NL

    BlackOut NL Guest

    Vandaag is sirieus gespeeld na maand niet geprobeert te hebben,
    Maar het is spel is GEWELDIG :thumbs:
    Echt prachtig!
     
  2. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het goed, de auto's rijden allemaal wel fijn, alleen heeft de celica een beetje rare start met automatisch schakelen. Ze hebben wel bijzonder goede grip moet ik zeggen, en zien er echt bijzonder mooi uit.

    Ik zat ook bij fotoshoot van de ferrari's van Kimi NL , met de modena.

    Edit:

    El Wizzo geeft aan in het AG tuning topic, dat het een foutje was dat de (VW Bora) auto zonder buyout op de AH kwam, en voordat hij hem kon cancelen, hadden al mensen geboden, en dan kan het niet meer.

    Moet zeggen dat de volvo en de Eclipse lekker rijden. Met de volvo ging ik eens de uitdaging aan, en deed alles uit (ABS, TC, STM, Manual, Simulation schade etc). Nu heb ik een vraag aan Manual experts, als je remt, en je rijd in de 4, moet je dan rechtstreeks terugschakelen naar 2? want 2 is toch de normale versnelling voor het remmen? Moet je verder ook gedoseerd gas geven in een bocht? met ABS aan, remde ik altijd in de bocht zelf (erbij sturen) maar dat werkt niet, moet je dan alvorens de bocht de rem maximaal inhouden, of gedoseerd remmen, en gedoseerd gas geven in de bocht?

    Wat doet TC verder? ik merk het verschil niet echt met aan en uit. Alleen met TC uit slip ik minder erg, en voelen de wagens wat zwaarder, maar fijner aan.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Ik heb weer een maand alle releases gemist.. :mad:.
    Moet snel weer geld gaan verdienen en wat design's afmaken.
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dus wanneer Kimi een Bora weet te bemachtigen is de groep compleet, als ik het goed begrijp?!
    *Als je wat geld wilt lenen voor de Forzaracing verrassing, Kimi, dan laat het maar horen. Ik heb niet heel veel geld, maar ik kan op het moment wel wat credits missen.

    ABS kan ik je niet mee helpen, die heb ik zelf altijd aan staan.
    Het verschil tussen TSC aan of uit merk je niet zo goed in 4WD-auto's. Bij FWD en vooral bij RWD (achterwielaandrijving) is het verschil veel duidelijker. TSC zorgt ervoor dat er niet teveel vermogen naar de wielen gaan, door kunstmatig een deel van het vermogen niet vrij te geven. Vooral bij lage snelheden moet TSC vaak ingrijpen als je te plots en te fel op het gaspedaal gaat. Een nadeel van dit rijhulpje aanzetten is dat je zelf niet meer de controle hebt over je motor(output), waardoor je soms misschien wat minder vermogen hebt dan je zou willen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  5. BlackOut NL

    BlackOut NL Guest

    Iemand nog tips voor deze beginneling?
    Ik heb een Audi TT Coupe, voeg me anders ff toe als je me wilt helpen:
    BlackOut NL = gamertag!

    Thanks!
     
  6. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt te verrot dit! Mis continue die vette shoots... Nu dit weer, dikke bakken, had graag een volvo gewild. Zit ook nog steeds te wachten op de lambo van Kimi, dit is te lezen in het show your ride topic. En dit allemaal, omdat UPS mijn xbox kwijt heeft gemaakt! Hij zit a; sinds 25 maart in het distributie centrum van Duitsland... Terug naar huis. Heb even xbox een mailtje gestuurd, maar ben zeker niet tevreden met de service!
     
  7. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook graag meedoen met die shoot. :)
    Alleen zit ik krap bij credits.
    Als iemand me er een kan giften, gift ik die daarna weer terug. :)
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nee hoeft niet jongen. maar bedankt. en ik ben nog steeds aan het kijken naar die bora maar er komen er geen meer online..

    en die verrassing komt er bijna aan.. denk niet dat iedereen er even blij mee is want er moet wel weer gesleuteld worden aan ForzaRacing.. voor alleen nog eerst een paar deelnemers. later meer..

    deze week word het bekend.. het is in de laatste fase van ontwikkeling..

    owja. het heeft niks te maken met dat racenummer.
     
  9. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een kort vraagje, er is zeker nog niet bekend of en wanneer forza 2 een classic game gaat worden? Ik wil hem namelijk wel halen, maar hij is nu alweer een maand of 10? uit en dan vind ik het zonde om er het volle pond voor te betalen als die over een paar weken maar 30 euro is...
     
  10. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    budgetgaming . nl moet je even checken voor de goedkoopste prijzen :)

    Die Volvo is echt beest haha
    thanks B Tender dat je zei dat ie toch wel vet zou zijn
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    euhm.. volgens mij word hij later pas classic hoor.. Rainbow six werd ook heel laat pas classic.

    anders probeer hem op Xbazar voor 15 euro te vinden.. staan er zat te koop..
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    (Kimi) Op het moment staat er een AG-tuning Bora op de AH met een 300K buyout
    EDIT: Nu staan er 2
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    FF checken dan!

    EDIT: Wat voorn desgin heeft ie 8)
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [​IMG]
    Tuner: dRizZe
    Painter: REDAARON 3000
    Car: VW Bora
    Class: B700
    Cost: 300K
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nu al niet meer.. ik was op studie begeleiding.. kon niet eerder op deze site kijken..
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    net alle arcade races gehaald op bronze en zilver. Nog 1 op goud en dan heb ik die ook!
     
  17. Nyazzin

    Nyazzin SCF Ultras

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds dat ik vorige week een 360 stuur heb aangeschaft begint mijn forza 2 er weer aardig grijs uit te zien. Te verslavend weer :)
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    veel mensen wat Forza weer oppakken. LEUK!
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    er staat nu een Bora voor 600K op AH..

    ga ik niet aanschaffen hoor.. vind ik nogal veel geld voor een B700

    Edit: ik zie nu dat deze jongen hem weer doorverkoopt.. wel slecht..

    Edit: voor de mensen die nog een Celica willen staan er nog 6 op.. heb er ook 1 aangeschaft..
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2008
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja je weet wel dat over die gesprekken die we gehad hebben over dat driften,maar das ook een tijdje geleden of ik vergis me.
    Maar dacht dat dat toen met jou was lol
    Zoniet vergeef me:)
     

Deel Deze Pagina