Het Nederlands Elftal zit er ook niet in, dat is zeker. Zonder Nederlands Elftal is het spel voor mij niet interessant. Ik wacht liever op FIFA 09. Ik speel sowieso liever met clubteams. Maar deze demo speelt wel iets beter dan die van FIFA 08
dat is jammer dat t nederlands efltal er niet inzit .. vond wel lache aangezien de bondscoaches ook mooi nagemaakt waren (zie Domenech van Frankrijk bij die demo, erg goed gedaan ) en je dan opeens v basten ziet
Waarom komt het Nederlands elftal niet in de game? Het is toch een gebasseerd op het komende EK? Edit// Zie het al, alleen de namen van de spelers zijn fake.
Heb de demo ff gedownload en heb nog maar 1 keertje ff snel gespeeld hoor, maar moet zeggen dat hij volgens mij lekkerder speelt dan Fifa 08..het tikken gaat iets lekkerder was het eerste wat mij opviel..Hoop dat ze deze lijn doorzetten voor fifa 09
Ik vind het echt een heerlijke demo. Snelle laadtijd, soepele gameplay, nieuw schiet en pass systeem, mooie animaties, prachtige graphics. Het ziet er goed uit voor Fifa 09
hehe EA kan het geen ene reet schelen dat er geen Nederlands elftal inzit maar als Nederland europees kampioen wordt...dan gok ik dat ze er toch wel inzitten in 09
Het ziet er echt supervet uit. En het speelt ook lekker. Toch blijf ik het geldklopperij vinden en zal ik 'm niet kopen. Maar het geeft wel hoop voor FIFA2009. Dat zou wel eens een hele goede voetbalgame kunnen worden.
Vind in de demo wel die plassen op het veld lelijk. Lijken net verfplekken Maar voor de rest speelt hij zeker goed! Ook bij Be A Pro lekker passen en combineren. De diepte passjes met Y kun je ook heel fijn plaatsen! Grafisch voor de rest echt super (let maar eens op het water op de gezichten bij de regen etc) Alleen ga er ook geen 60 voor neerleggen
Ik heb hem vandaag ook maar eens gedownload en wat een heerlijk spel.. Eindelijk weer eens de feeling die ik het afgelopen jaar gemist heb. Aangezien ik nog geen footie gekocht heb dit jaar, komt deze waarschijnlijk wel in mijn collectie. Nooit gedacht dat Fifa mij nog zou kunnen overtuigen..
Hier hetzelfde, heerlijk spel. Nu nog kiezen tussen Fifa08 en dit spel... Is de demo van Fifa een beetje representatief voor het complete spel?
Gelukkig ben ik niet de enige die hem heerlijk vind spelen..soms zeg je wel eens iets wat dan het merendeel heel anders beleeft. Maar vind hem echt veel lekkerder spelen dan Fifa 08..passen gaat veel soepeler en sneller..inderdaad heeft dat iets meer weg van PES..hopelijk zetten ze deze lijn door..en speelt fifa 09 net zo lekker als PES, maar blijft het grafisch zoals Fifa.. Online is Fifa ook al beter dan PES (helaas, aangezien ik PES graag online wil spelen).. Ziet er goed uit voor de toekomst..
Release date 11 april staat in de eerste post van deze topic? Gamefaqs heeft em op 18 april staan. Welke klopt>?
Ik heb FIFA08 en gisteren even de demo gedownload van Euro 2008 en ik moet zeggen dat hij lekkerder speelt! Dus dat beloofd veel goeds voor FIFA09!
Niet zo gek hé, fifa 2008 is al een halfjaartje uit. Ik vind het niet waard om hem te kopen, daarvoor lijkt hij teveel nog op Fifa 2008. Speel trouwens liever '08, ben ik beter in ook x'D