kan iemand mij vertellen hou ik mijn teammaat kan vertellen om een shild op te pakken zodat ik dekking achter hem kan gaanzoeken? en hoe kan ik tegen mijn teammaat zeggen op 1 plaats te blijven en aggro te zoeken zodat ik kan gaan killen (zonder dat mn teammaat erop af gaat rennen) aub ?
Je teammaat (AI) kan geen schild pakken. Zeggen dat hij op een plek moet blijven en aggro trekken is 2x naar rechts ofzo, of links. Dat stopbord iig.
ben het spel deze morgen eens gaan halen.En moet zeggen wat een mooie graphics .En BTW wat een leuk spel Moet je het spel 1x uitspelen om hem op proffesionel te kunnen spele?
Ik heb net die Army of two uitgeprobeerd. Maar dat spel is dus helemaal niets voor mij. Ik heb de demo nog niet eens uitgespeeld. Smaken verschillen nou eenmaal.
Wel erg raar dat je de demo alleen maar samen met een andere speler over xboxlive of via system link kan spelen. Hoe kan ik nu beoordelen aan de hand van een andere speler hoe de AI is van het zomputer gestuurde personage? Niemand in mijn friendlist heeft namelijk het spel gekocht dus ik zal mogelijk aangewezen zijn op de AI van de computer om het spel door te spelen. Ook vind ik het raar dat de game meteen stopt wanneer de andere speler ermee kapt. ik heb daardoor tot twee keer toe de demo niet uit kunnen spelen. Mijn mening over de demo is dan ook dat deze erg slecht neergezet is door EA. Het wordt nu wel heel afhankelijk van je medespeler of je het een leuk spel vind of erdoor gefrustreerd raakt.