Niet dat ik in een van je games geinterresseerd ben, maar... ik zie in je sig dat je een slechte deal had met Triple B nl. Maar er is helemaal geen Triple B nl hier Kijk maar in de ledenlijst.
Hey man, ik wil Enchanted Arms wel met je ruilen. Vraag me alleen af welke van je (te ruilen) titels je hiervoor beschikbaar stelt. Ik hoor het nog wel.
@ Dusky, Triple B = de gamertag van Berend dacht ik. Kijk ik nog wel naar. @ Marcoz, welke titel heb je in gedachten
Yo ik heb interesse in: Skate & DMC4 Deze games te ruil: -MotoGP 06 -Shadowrun -Farcry instincts predator -Tony hawk project 8 -Mass Effect -Collin Mcr Dirt Enige interesse ?
zie je iets uit mn thread? ik heb intresse in DMC4. heb misschien pes2008 ook nog wel teruil maar alleen met een echt goede deal.
@ Nadian, geen interesse @ Joost, wel interesse in pes, maar niet voor dmc @ Marcoz, interesse in Enchanted, maar niet voor Bio
Ok man. Nou heb ik altijd Marvel: Ultimate alliance al een keer willen proberen, dus dat zou dan m'n 2e keus zijn Geen slecht spel verder toch?
Zeker niet. Maar Enchanted is voor iemand anders. Dus ben niet bereid om Marvel ervoor te geven. Kijk even bij titels als Gun e.d. of er wat tussen zit.