PS2 verslaat xbox???????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hilevel, 9 feb 2003.

  1. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    http://users.skynet.be/xsuw/ps2vsxbox1.html


    Wie kan hier een goed antwoord op geven?????? Dit is toch niet waar??????

    Is dit gewoon onzin???????

    Nu weet ik het niet meer??????????

    Worden we allemaal misleid?????????:eek: :eek:
     
  2. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook al eens gelezen, en ik schrok verschrikkelijk, ben ook wel benieuwd of het waar is
     
  3. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb dit al eens eerder op dit forum gelezen, en dit artikel was van een fanboy. Volgens mij had ie alle voordelen van de PS2 tegenover de nadelen van de Xbox gezet, en dan is 't logisch dat je zo'n resultaat krijgt.

    Maar ff voor de duidelijkheid: Xbox heeft niet voor niks het record in het Guiness Book Of Records gevestigt voor beste console allertijden.

    Wat wel lollig is is dat de link op xbox.pagina.nl staat.
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, daar had ik hem ook vandaan
     
  5. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    eerste pagina doorgelezen...wat een lulkoek staat daar zeg...

    heel simpel...de specificaties liegen toch niet...leg de 2 boekjes maar naast elkaar...bingo

    dan nog wat;
    de meeste spellen voor de ps2 lopen nog maar op 30/40 %?????
    dus dan is het toch heel simpel....dat ding is zo slecht gemaakt,niemand kan een fatsoenlijke game ervoor maken...
    ps1 word er ff bij gehaald,want de games daar werden ook steeds beter...tuurlijk!!!!
    Maar geldt dat nu ook niet al voor de XBOX?
    En natuurlijk voor elke andere gameconsole....
    Leuk om een site te wijden aan een p2s/xbox,maar blijf dan ten minste objectief....
     
  6. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk kan je niet zomaar een Amerikaanse Xbox aansluiten in je stopcontact. De Amerikaanse netspanning werkt op 110V/60Hz. In Belgie is dit 220V/50HZ. Om dit euvel te verhelpen heb je een step-down voltage converter nodig.


    lees goed,er staat een kort zinnetje in de tekst dat boekdelen spreekt.
     
  7. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Pagina 3 t/m........ van het verhaal komt wel erg gelikt over, met name al die technische kreten. Is er niet iemand die dit als een prof kan beoordelen?????? Wie kan mij vertellen dat dit echt BULLSHIT is???????? :eek: :eek: :eek:
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Het guinnes book of records zoals ik al eerder zei. Je krijgt zo'n record niet voor niet hoor.
     
  9. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox zal wel niet zoveel krachtiger zijn dan de concurrentie als de specs zeggen, maar de krachtigste is hij zeker.
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Kijk gewoon uit je ogen! Zijn de spellen mooir op de Xbox? Ja. Is de playstation 2 dan sterker? Misschien maar who cares als Xboxspellen mooier zijn.

    Pffff naief hoor! 8) 8) 8)
     
  11. Hotshot

    Hotshot Guest

    Ik vind dat je consoles die 2 jaar verschillen niet met elkaar kunt vergelijken.
     
  12. Xbox gamer fan

    Xbox gamer fan XBOX rulezzz

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals ik het leest is het gewoon allemaal bullshit,zelf heb ik een ps2 gehad en het verschil is duidelijk te zien de Xbox is en blijft de beste in mijn ogen.

    kom op mensen je ziet het toch met je eigen ogen dat de xbox op grafische gebied veel mooier en krachtiger is en het laden gaat al veel sneller dan de ps2.

    Ik ben blij dat ik die rotte ps2 heb verkocht zeg en ik bedank God en MS natuurlijk voor het maken van de XBOX.
     
  13. focus

    focus Dr. Evil

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop in ieder geval niet dat Splinter Cell te mooi wordt op de PS2 (en de GameCube). Het natuurlijk wel onze trots (samen met Halo en PGR) :)
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog mooier, als de PS2 mooier zou zijn als de Xbox zou ik geen Xbox hebben maar een PS2. Beter bewijs kan je niet hebben, GHEGHEGHE! Splinter Cell op de PS2 is een aanfluiting. (grafisch dan) Kij kmaar naar de PS2 trailer, echt poep.
     
  15. Hotshot

    Hotshot Guest

    De PS2 is 2 jaar ouder, dus die vergelijking vind ik niet op zijn plaats..
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar gaat deze thread dan over? Dit is toch een discussie of ben ik nou gek?

    Ik ben het er mee eens dat de PS2 krachtiger is dan de Xbox. Het jammere is alleen dat ze voor die PS2 zulke lelijke spellen maken die 10x mooier zijn op Xbox.

    Is het dan relevant dat de PS2 krachtiger is? Nee. Einde discussie whehehe.
     
  17. Hotshot

    Hotshot Guest

    Ja, de GC kun je met de Xbox vergelijken omdat ze even nieuw/oud zijn..maar een 2 jaar oudere console met de Xbox vergelijken is kansloos..dus eigenlijk vind ik deze hele discussie oneerlijk..en nee je bent niet gek ;)
     
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ze heel goed met elkaar vergelijken, ze zijn zelf gemaakt om met elkaar vergeleken te worden. Om de concurrentie aan te gaan. Ze hebben dezelfde games, waarvan de Xbox versie altijd mooier is. Ongeveer evenveel functies, waarvan de Xbox meer en betere heeft. Etc. Ze zijn gemaak tom te vergelijken en daar gaat deze thread over. Is de PS2 krachtiger? Mij best, maakt me niet uit, dus we houden het op Ja de PS2 is krachtiger.

    Zijn spellen op de Xbox mooier? Ja, ondanks dat hij "zwakker" is dan de PS2.

    Komen er ooit mooiere spellen op de PS2? Nee.

    Welke console moet ik kopen: Xbox natuurlijk geez!
     
  19. Hotshot

    Hotshot Guest

    Oke, veel plezier..;)
    Voor mij is vergelijken met 2 jaar oudere materiaal onterecht dus doe ik het niet..
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Whehe, move dan uit deze thread please !8)

    edit: woops beetje grof whahahaha:+
     

Deel Deze Pagina