Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 21 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, daar kan ik wat mee :) Maar dan ben ik weer bang dat ik teveel op het vasthouden blijf hangen van medium. Ik probeer mijn pink eigenlijk vast op de oranje fret te houden, want daar ben ik het minst goed mee. Dus dan gebruik ik die maar voor één fret, en niet voor de blauwe en de oranje. Met de rest kwam ik redelijk uit, maar de nummers gaan zo fucking snel :9

En ik heb Knights of Cydonia ook nog niet gehaald trouwens, wel op 4sterren though, maar ik had ff zin om hard te proberen O-)

2. Bart009

Bart009 BeeYou

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je de game ook spelen zonder die gitaar? Wil hem mss wel kopen :)

3. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat gaat. Maar het is niet leuk :)

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Redelijk ziek toch wel eigenlijk

[yt]8Vx8hAVwxzo[/yt]

5. Destructive Meteor

Destructive Meteor I'm Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Ziek gefilmd, dat zeker, je wordt er echt bijna misselijk van:p, maar ja, het is gewoon echt heel ziek

Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heheh,nog ff een vraag. Bij je star power zijn 6 lampjes, om het zo maar te noemen, uitsteeksels boven de power meter.

Soms zijn er maar drie, vier of vijf vol en toch kan je starpower doen, wat houdt dat dan precies in? Ik doe het meestal zodra het mogelijk is net voor een solo ofzo, maar had eigenlijk nog niet opgemerkt dat de ene keer meerdere lampjes branden.

7. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt 6 lampjes. Als er 3 gevuld zijn (na 2 starphrases of 1 met heel veel whammy barren, of hoe het heet) kan je star power activeren. Je kan het echter ook sparen en dan na 3 phrases heb je 4.5 lampjes vol en na 4 SP zijn er 6 lampjes vol.

6 lampjes is het maximum. Jekan het sparen en dan later, als er heel veel noten komen of akkoorden komen (wel veel dan...) en hier door duurt je starpower langer en kan je dus meer noten in 1 starpower raken.

Is dit een beetje een antwoord op je vraag?

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het zeker :thumbs: Thanks _O_

9. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0
    Succes ermee!!!

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog veel te leren zie ik wel maargoed, in het begin vond ik easy zelfs best lastig op sommige stukken en die speel ik op medium nu al zonder problemen. Progressie is er zeker dus :)

Maar ik kon het niet laten om ff je gamertag te kijken D. Meteor maar goeiendag, hoe doe je dit dan?
    Dus 20 FC's op expert? Damn, dan heb ik echt nog een lange weg te gaan :D O-)

Echt netjes man!

11. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent idd dat die 20 FC's op expert heeft.. maar zou me niks verbazen als die heeft gecheat aan de rest van z'n achievements te zien :'-(

12. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb de game op de wii, niet op de 360, Rbz NL is een vriend van mij. Ik ging eens bij hem 360'en en toen gingen we GHIII spelen. Hij zei: laat mij eens... Deed eenofandere vage cheat en opeens had ik een stuk of 5 achievements.

Op de Wii heb ik easy en medium 5* en hard alleen completed. Bij expert zit ik vast bij 'The Metal'. Ik heb wel alle guitars (behalve dan die van hard + expert 5* en expert uitspelen), de finishes en de characters en songs unlocked...

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dus zo gaat dat hier tegenwoordig }:]}:]

Goed om te weten :+

14. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mijn gold streaker enzo en die 250k punten op een song is wel zelf gehaald en 8x multiplier... en blowing 10x 1 song;)

15. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat zijn ook niet de moeilijkste ;)

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :D

Achjah, ik vind achievements wel wat hebben maar bij GH3 zijn ze echt schandalig vind ik en ik ga ze ook zeker niet allemaal proberen te halen ofzo, leuk als ik ze ontvang maar ervoor gaan spelen bij GH3 zie ik niet gebeuren. Ik speel deze game vooral om goed/beter te worden en omdat ik de nummers erg vet vind :) Vooral de co-op nummers zijn vet, die je erbij krijgt als je aan de co-op career begint.

17. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan moet er wel iemand in de buurt wonen die Guitar Hero kan.. 8) |:- :9

18. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je die uit het 1e rijtje bij co-op of de encore songs van co-op? ik vind cities on flame with rock and roll echt vet:) en met deze nog een stuk of ... heel veel;)

Daar heb ik Rbz NL voor:p
    Of mijn zisje die op medium echt niks kan en dan halen we een multiplier van 1.3 en ik raak dan 90-97% op hard of expert, ligt aan het liedje en dan zou het weer mijn fout zijn:p

19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf het niet te zeggen, titels ben ik niet zo goed in maar we speelden ineens hele andere nummers dan je in je eentje in career doet _O_

Daar heb ik men vriendin voor :D Zij op easy en ik op medium of hard, altijd leuk :thumbs:

20. Destructive Meteor

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, Rbz NL is ook een vriend van mij, ik ken 'm nl al vanaf groep 1;) Hij op expert, ik (meestal omdat hij het wil) ook op expert en dan "pro face off" of "face off".

Hij haalt dan zo ong. een FC (meestal 1 of 2 noten mis :eek:) en dan wint ie dik.

off-topic:
    Nu ga ik ff een Pathè unlimited abbo halen, dus later mensen, tot over een tijdje (uurtje ofzo)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina