1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 feb 2008.

?

Welke console heeft de beste exclusives in 2008?

  1. Nintendo Wii

    10 stem(men)
    5,1%
  2. Playstation 3

    37 stem(men)
    18,9%
  3. Xbox 360

    149 stem(men)
    76,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Het "zou" niet een grote tegenvaller zijn.
    Het "IS" een enorme grote tegenvaller voor PS3 :p
    Die functie was sinds Xbox1 er al in, toen ik bij een vriend ging Xbox'en, was die functie heel nuttig. :D

    Must be pain in the *ss for PS3 owners zou ik zeggen. ^^
    Maar zover ik weet zal Sony wel iets erop vinden, niet echt identiek maar toch in de aard.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet, maar het zo wel mooi zijn moet ik zeggen voor de consumenten. Games hoeven er niet gebruik van te maken (al zal dat na een tijd misschien wel zo zijn) maar als je BR films kan kijken op de 360 is dat argument ook weer van tafel om een PS3 te kopen.
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal zeker zo zijn, En ik ga dan ook niet zeggen dat het een zeer luxe 'Demo' is die ze verkopen. (Oeps toch gedaan :))

    Eigenlijk is het meer een zoethoudertje voor de fans tot de komst van de volledige versie. En zo verkeerd is die aanpak niet want de ontwikkeling van een game als GT duurt nu eenmaal lang, En als je je fans dan alvast kan bezig houden met een stuk dat al af is. Waarom zou je dat dan niet doen?
    Dat wil echter niet zeggen dat andere developers dit nu ook moeten gaan doen.

    Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is.
    Ja het is een geweldige game,
    Maar het is een waardeloze bundel, (Heb nog geen PS3 maar er zal er uiteindelijk vast een keer een komen)

    Maar 1 controller en niet eens een dualschock 3.

    Nu ben ik de lulligste niet en geef ik Sony een nieuwe kans met de release van het volledige spel.
    Dan dus graag een pack met het liefst 2 dualschock 3 controllers en een grotere hdd in de ps3.
    Tot dan.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een zoethoudertje zeggen ze, maar dan hadden ze er wel een career of wat dan ook in kunnen doen, ipv wat ze nu hebben gedaan.

    Het rondrijden is natuurlijk wel leuk, met een supersnelle of juist een trage wagen, maar er is te weinig variatie naar mijn mening. En er dan nog 40 euro voor vragen ook, best jammer.

    Je hebt wel 70 auto's ofzo, maar na een paar rondjes ben je er ook op uitgekeken en om nou je eigen tijd elke dag te gaan verbeteren is nou ook niet echt uitdagend.

    Voor sommige die-hards misschien wel maar ik lees op veel fora dat het allemaal wat tegenvalt.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  9. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gekocht en ik moet zeggen dat het idd een beetje tegenvalt. Het geluid vooral. Natuurlijk is het beter dan vorige GTs maar het geluid van de auto`s haalt het niet bij Forza2. In GT5p klinkt elke auto bijna hetzelfde. Ook heeft GT5p last van framedrops, ja ook offline. Het enige wat echt mooi aan GT5p is, zijn de auto`s. Echt heel mooi gedaan allemaal maar dat is het dan ook. Nja de AI is ook redelijk in orde. Anyway GT5p moet nog een hoop tweak-werk ondergaan (hopen we dan maar)
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Elke auto klinkt hetzelfde?! Dat mankeer je denk ik toch echt wat aan je oren. Elke auto heeft z'n eigen geluid. Daarnaast zijn de geluiden van de auto's opgenomen van de echte auto's. Een Ferrari klinkt heel anders dan een Nissan en een Ford klinkt weer heel anders dan een Honda.

     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  11. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, Super Stardust HD op PS3 heeft bijvoorbeeld wél een functie om eigen muziek te laten afspelen.
     
  12. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch nergens dat elke auto hetzelfde klinkt....ik zeg dat ze bijna hetzelfde klinken. Aan mijn oren mankeert helemaal niets en aan mn setup al helemaal niet. Elke auto klinkt wel iets anders maar er zitten echt weinig verschillen tussen de geuilden. Maar goed ik ben dan ook Forza2 gewend en daar is het geluid en zeker de verschillen tussen de andere auto heel duidelijk hoorbaar.
    Nogmaals het enige wat echt heel goed is aan GT5p zijn de auto`s zelf. De rest vind ik allemaal middelmaat. Die 9.5 voor het geluid slaat echt nergens op. Ten eerste omdat dat zou suggereren dat er weinig ruimte voor verbetering zou zijn, wat dus volledige BS is. Ten tweede moet je IGN niet al te serieus nemen met zijn reviews.
     
  13. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik blijft het ook allemaal erg vaag vinden. Laten we hopen dat het niet zo is want dat zou toch behoorlijk Karel Utrecht Theodore zijn. Aan de andere kant kudos voor MS als dit idd zou inhouden dat je op je PS3 niet je eigen MP3tjes kan afspelen tijdens het gamen. Mijn PS3 gaat dan iig meteen de deut uit.
     
  14. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, Super Stardust HD is een game uitgegeven door Sony en dat spel ondersteunt die functie dus blijkbaar is dat tekstje over dat patent niet helemaal volledig of moet het niet zo letterlijk worden genomen.

    Wat een reden...
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het zou niet mijn reden zijn om de PS3 de deur uit te doen. Maar het is wel erg relaxed als je gewoon lekker achterover hangend in je bank relaxed wilt gamen met je eigen muziek daaronder.
     
  16. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de link in het bericht wat op tweakers staat aanklikt en het hele patent verhaal leest is het toch wel erg duidelijk allemaal. Misschien heeft Sony voor dat ene spel wel een licentie?


    Moaw...als ik iets irritant vind tijdens het gamen is het wel dat in 99% van de gevallen de muziek echt ruk is, met name bij race-spellen. En laat dat nou net mij favo-gerne zijn. Dus als ik niet met mijn PS3 mijn eigen Mp3tjes kan afspelen zal ik geen gebruik meer maken van mijn PS3, kan ie dus net zo goed de deur uit.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mwha dat slaat ook nergens op, je kan bijna in elke game wel de menu/ingame muziek uitzetten. Daarnaast kan je ook als je je eigen muziek wil horen gewoon je stereosetje/pc aanzetten met je favoriete muziek. Maargoed ik doe het op die manier, dat rippen naar me Xbox kost me veelste veel tijd... Het is een leuke functie hoor daar niet van, maar persoonlijk boeit het me niet veel.
     
  18. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja...mijn PC staat op mn werkkamer. Heb een laptop in de woonkamer maar teh horror om daar mn muziek op af te spelen. Verder loopt mn 360/PS3 via HDMI naar mn versteker en dan van mn versterker naar mijn plasma. Dus even een andere (audio)bron kiezen gaat dan helaas niet. Dat jij het te veel werk vindt om het naar je 360/PS3 te streamen (rippen zoals jij dat noemt) geeft alleen maar aan dat je niet precies weet hoe zoiets moet want het is echt super eenvoudig en kost totaal geen tijd.
    Tuurlijk zou je de ingame muziek uit kunnen zetten maar dan is voor mij de lol er al helemaal af. Veel te eentonig wordt een race spel dan.

    Voor sommige misschien totaal niet belangrijk. Voor sommige een enorme domper en dus waarschijnlijk een reden om geen PS3 aan te schaffen of om hem weg te doen.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dude ik ga al heel wat jaartjes mee, ik weet hoe het streamen en rippen op de Xbox werkt. Ik zie er alleen niet het nut van in, ingame muziek is zoals ik al zei een leuke optie maar het zou voor mij niet een reden zijn om een console die dat niet heeft niet te kopen. Ik doe regelmatig Forza 2 nog daar heb ik de muziek helemaal van uit staan, maar mijn pc staat er naast en daar zet ik dan muziek aan. Maargoed iedereen zo zijn/haar ding natuurlijk he, mij maakt het niet uit! :)
     
  20. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent wel heel dom vind ik als je dat laat bepalen welke console je koopt. PS3 heeft weer veel meer andere voordelen. Ik gebruik nog vaker de muziek van m'n PC tijdens het gamen dan de functie op de 360. Op de PC heb ik 20x zoveel muziek.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina