een paar Morrowind vragen...

Discussie in 'Algemeen' gestart door lulfiep, 9 feb 2003.

1. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal. Ik heb Morrowind al een tijdje en ben er nu best wel aan verslaafd. Ik heb all1 nog een paar vraagjes.

- Ik wil graag Glass armour, waar is die te koop? Ik kan em nergens vinden.

-Op dit moment is mijn strenght 70, maar bij de stats staat er 62 in het rood, ik ben echter niet ziek, weet iemand de oplossing?

- Ik moet een paar skirts in Ald-ruhn afgeven aan de Clothier Bivale Teneran, maar ik kan em nergens vinden weet iemand waar ie zit?

2. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    die laatste weet ik wel :)
    En ald'ruhn heb je dat grote pand, en daar heb je als je daar binnenkomt in die grote ruimte, twee niveau's eentje waarop je binnenkomt en eentje lager. Daar beneden zit dat winkeltje :)

3. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    dankje ga het zo checken

4. ANGUS|

ANGUS| XBOXFUNGUS [O]

Leuk Bevonden:
    0
    -Op dit moment is mijn strenght 70, maar bij de stats staat er 62 in het rood, ik ben echter niet ziek, weet iemand de oplossing?
    l
    l
    l
    --> gewoon ff een RESTORE STRENGTH achterover in je keelgat gooien en je bent weer helemaal okidokie!!!

--> Glass armour kan je in dat gebouw bij de ingang van de ghostfence vinden of je kan in verschillende grotten verschillende onderdelen glassarmour pakken...moet je eerst ff iemand in elkaar beuken!(bij zo'n figurr met van die hoorntjes op zn kop, kweet niet meer hoe die heten!)

5. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    waar de hell is de ghostfence?

6. ANGUS|

ANGUS| XBOXFUNGUS [O]

Leuk Bevonden:
    0

als je de plattegrond hebt zittie in het midden van dat grijze gebergte.....als je morrowind al een poosje hebt ben je het zeker al een keer tegengekomen!!

7. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal eens kijken

8. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    is dat de ghostgate?

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

10. J-D

J-D ICE

Leuk Bevonden:
    0
    antwoord vraag 1: ga naar ald ruhn's fighters guild en open de deur van lock level 80.

antwoord vraag 2: een greater bonewalker heeft waarschijnlijk je strength permanent gedrained, je moet alleen ff naar een alchemy shop gaan om een restore strength potion te kopen.
    of je hebt een ziekte, genees die met een cure common desease

antwoord vraag 3: ga naar de manor district, daar is ergens een clothier en daar is die bivale teneran

11. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: een paar Morrowind vragen...

Stom detail, maar hoe krijg ik die deur open, ik kan en spel die af en toe lukt maar die gaat maar tot 50!|:-

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog alweer een vraag. (sorry dat ik het in jouw thread doe lulfiep, maar ik heb geen zin om een nieuwe te openen, en het forum raakt anders zo vol) Ik heb net gespaard voor een unlockspell van 100/100, kan ik m niet casten. Ben wel pas net begonnen (lvl1). Wat voor lvl moet ik zijn voordat die spel werkt?

13. lulfiep

lulfiep The Goatchrist

Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit

14. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet veel trainen in de School waar deze spreuk voor gemaakt is.....Ik zit op level 14 en mij lukt het nog niet....ik gebruik altijd me Grandlockpick....

Als ik de "unlock" spell cast dan is me hele magicka bar bijna leeg:mad:

15. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik maar meteen beginnen. Ik kan de spreuk 2x doen en dan heb ik net niet genoeg over voor nog n keer. (Breton, Apprentice. lekker veel magic)

Maar welk lvl moet die skil, weet zo niet welke, zijn voordat de spell werkt?

Laatst bewerkt: 11 feb 2003

Deel Deze Pagina